Hoi, Ik ben nu bij het 3e checkpiont waar je via zo'n touw nu op een dak staat. Dan loop ik lang een smalle rigel en ga via een trap naar beneden. Dan schakel ik de ventjes uit. Dan loop ik verder en kom in nog zo'n straat met weer iets van vier gasten. Moet ik nou sneaky steeds verder door de straten of moet ik iets anders doen zoals op een pijp klimmen, door een deur gaan enz. Wie kan me helpen?
OP dat dak ligt een medi kit toch ? dat is een leuk punt Blijf op het dak staan, ga niet terug via het touw, maar als je bij de deur kijkt (links van de medi-kit, met je kop tegen de muur) zie je een kleine richel lopen, die loop je af tot je niet meer verder kan... Recht voor je (als je de straat uit kijkt)zie je dan een ander dak die met een sprong te halen is, neem een aanloop en spring er naar toe. Vergeet niet te bukken als je neerkomt, dat maakt minder lawaai. Nu loop je gebukt door tot je bij het dakpannen dak aankomt. Hier loop je net ff iets voorzichtiger overheen (dakpannen maken meer lawaai) en ga je om de hoek zitten wachten, na een seconde of 5 komen er 2 Chinezen aangelopen.. wacht tot ze voorbij zijn en laat je bij het Neon?-bord naar beneden vallen... succes verder 't leuke is, je hoeft geen 1 menneke bewusteloos te slaan + ze zien je nooit.. Echt coole Splinter Cell actie
Ik heb net het contact persoon gesproken met het touw naar beneden gegaan, langs de eeste bewaker gesneakt en naar de overkant gerend achter de schutting. naar het einde gelopen op het olievat geklommen en aan de richel gaan hangen maar elke keer dat ik me optrek word ik gezien en ik kan ook niet rondkijken om te zien waar ze zijn. Dus wie weet wat ik moet doen ?? __________________
Volgens mij moet je op die houten stelling klimmen. Het hoofd een rode kleur en je komt er met een ladder op!
Bij die stellingen is geduld een schone zaak... Je moet ff doorkrijgen hoe de verschillende bewakers z'n ronde lopen, zodra je dit door hebt kun je ze uitschakelen.. De 1e die je tegenkomt zodra je van 't dak afbent is niet moeilijk. Daarna blijf je in het grote schaduwvlak (niet doorlopen en omhoog gaan bij de stellingen) Als je daar wacht zie je vanzelf een guard aankomen, zodra deze omdraait loop je naar de stellingen en ga je omhoog via de trappen en dan het kraakpand binnen. succes
Het is een domme vraag, Maar ik zit aan het begin van het level en ik weet niet precies waar ik heen moet. Ik ben al ergens gekomen, over een muur via een container in een steeg, aan het eind van die gang staat een kerel met zijn rug naar je toe, en er loopt iemand daar over een straat rond. Maar als ik de kerel pak ziet die rondlopende kerel me steeds. Moet ik er dan langs sneaken? Of zit ik helemaal verkeerd. Ik snap er nix van
Je moet boven op dat gebouwtje blijven, waar een lamp brand. Zorg wel dat de guard je dan niet ziet. Naast het gebouwtje(aan je linker kant) zit een donkerder stukje. Als de bewaker daar loopt, spring je boven op hem. Schakel de andere bewaker bv. uit met een sticky shocker. suc6
Ik heb em nog niet, maar staat in de nieuwe XBM het vervolg van de Walktrough, of moet je daarvoor een ander boekje / blad aanschaffen??
Yepz, in de XBM staat het vervolg erop (ik heb hem dan ook meteen aangeschaft, niet dat hem meteen ga gebruiken hoor )