1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me niet duidelijk waar je nu zit hoor, leg 't nog eens uit, misschien kan ik je helpen?

2. xforz

xforz Guest

Re: [wallmines] chinezen

ik zette eerst ook die turrets weer aan maar die schoten niet op die soldaten.... en wallmines heb ik ook niet gebruikt: ik ging eerst in een hoeje zitten en wachte tot de 3 soldaten kwamen, die beschoot ik met de sticky shockers en een met kogels. daarna komen er nog 2 mannetjes aan de andere kant van die hal en eentje aan de kant waar de amerikaanse soldaten zitten... eerst schiet die met de sniper dood die aan de andere kant van de hal staat, daarna ren je naar de kant van de amerikaanse soldaten en schiet je dat mannetje dat komt aanrennen dood(je moet niet direct over zijn lijk heen lopen want hij had een granaat en die ontploft nog), dan loop je sneaky naar de andere kant v/d hal en schiet je die baas dood.

3. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [wallmines] chinezen

Klinkt ingewikkeld maar mijn inziens is dat het ook. Maar inderdaad, ondanks dat je die turrets aan zet en die IFF functie uit, lopen die militairen er nog gewoon doorheen. Ik zal het nog eens een paar keer proberen wat jij vertelt en anders ga ik even BUFFY proberen, want die heb ik al een maand in de la liggen. Maar uh, jij weet dus ook niet waar ik wallmines kan vinden?

4. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0

En in welk hoekje ga je dan zitten. Beschrijf dat eens precies als je wilt.... Alvast bedankt!

5. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0

ja, ja, dus het zijn er in totaal 6? Maar het lukt me echt niet, ik ben toch beter in dat sneaken denk ik! Kuterdekut,..... even een dag of wat geen Splintercell denk ik maar.

6. xforz

xforz Guest

Re: Re: Re: [wallmines] chinezen

In het hoekje dat je ziet als je uit de kamer komt waar de chinezen zitten...

7. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het al maar toch bedankt

8. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: [wallmines] chinezen

Ja, maar als ik dat hoekje ga zitten, met m'n gun, blaast die 1e gast me zo omver. Dat richten met SC gaat ook niet echt rapido hè?

9. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ok mijn manier:

loop bij het checkpoint vandaan ...zet die turret aan die naar de chinezen staat gericht(instellen zodat ie ook op hun schiet natuurlijk:eek: ) loop dan naar de americaanse soldaten.

ga daar een stuk naar achteren zitten zodat je die gast die daar vandaan komt(uit dat gangpad tegenover de deur van de americaanse soldaten.)kan neerschieten met je SC-20 K AR
    (wel op automatisch vuren zetten met je linker tumbstick button,zodat je 5 kogels in zn lijf jaagt.)
    opletten dat je dit doet VOOR ie een granaat naar je toe gooit.

die andere twee baddies komen door het middelste gangpad.wacht even tot die eerste een granaat heeft gegooit,en ga dan tegen die schutting aan staan zodat je ze gelijk kan neermaaien als ze uit dat gangpad komen.als 1 van die twee dan door probeert te lopen naar die chinezen komt ie je boze turret tegen:)

dan komt grinko

die kwam bij mijhelemaal nie naar voren....bleef helemaal achterin tussen die twee poortjes om het hoekje schieten...

gewoon sniperen...neerhalen met een headshot en klaar.

moet lukken zo....zo moeilijk is het echt niet hoor...gewoon tactisch spelen:9

10. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt, maar ik was er inmiddels al doorheen en ben bij het volgende level.....
    O, ik vind dit echt een kicken game...joehoe!!!

11. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ja eigijk heel makkelijk in die stal
    je moet meteen naar voren komen en die gasten killen eerst drie mannetjes en dan 2 andere commando;s ofzo
    maar wat ik cool vind is dat die grinko geen baas is ofzo met meer kracht ik had hem in een shot in zun kop }:]

12. xforz

xforz Guest

Ja das wel vet ja, hij is alleen een stukje slimmer en ontwijkt je kogels beter:)

13. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    men grote problemo is dat men kogels op zijn gvd!!
    oplossingen? :+
    ik denk dat ik die level opnieuw zal moete spele ]:-

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    gaat die turret nou wel of niet schieten op vijanden als je IFF uitzet? ik heb het nog niet geprobeerd maar wat ik nu hoor is dat ie soms niet schiet :confused:

15. ascoldaseis

ascoldaseis Apple-X-Pro member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij dat checkpoint waarbij je in dat hokje begint (daar ligt ook zon healthpack) dan moet je eerst die guart uitschakelen die buiten bij dat kleine gebouwtje staat, dan snipe ik zo`n ventje die op een balkon staat en dan weet k et niet meer omdat ik dan steeds wordt gezien door het zoeklicht en wordt ik lekgeschoten door die 2 of 3 ventjes die op het balkonnetje bij het zoeklicht aan de rechterkant

heeeeeeeelp me!!!

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij dat stukje in die koelcellen. fucked up door die klote-damp maarja....

mijn vraag is; hoe kan ik het best langs die turrets komen? ik heb geen flares, en een chemical flare geeft alleen licht geen warmte.

17. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    bij de eerste turret die je tegen komt, moet je waar je bent binnen gekomen naar links. daar staat een blok of een kast ofzo. spring daar over heen. nu staat er nog een blok of kast. spring daar ook over heen, en dan sta je achter die turret. schakel hem uit met de turretcomputer. ook bij die andere (volgens mij) moet je over een kast of blok springen zodat je achter de turret komt. dan staat daar een computer waarmee je hem uitschakeld. ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je bij de laatste turret van het vriesvak gedeelte aan een pijp hangen, en op die manier de kamer in komen. bij elkaar zijn er volgens mij 4 turrets, waarvan je er 3 moet uitscakelen door via blokken en kasten achter de turret te komen. het is een beetje onduidelijk geschreven, maar kijk maar wat je er aan hebt.
    SUCCES!!

18. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    dat hierboven is het antwoord op goldfisch. sorry voor de onduidelijkheid

19. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij dat checkpoint waarbij je in dat hokje begint (daar ligt ook zon healthpack) dan moet je eerst die guart uitschakelen die buiten bij dat kleine gebouwtje staat, dan snipe ik zo`n ventje die op een balkon staat en dan weet k et niet meer omdat ik dan steeds wordt gezien door het zoeklicht en wordt ik lekgeschoten door die 2 of 3 ventjes die op het balkonnetje bij het zoeklicht aan de rechterkant[/COLOR

ik heb het zo gedaan: ik schoot in het kamertje het licht uit. ik deed de deur open, en het mannetje zegt wat over mijnen, en komt dan naar binnen. dan schakelde ik hem uit met mijn sc-20.
    ik pakte een flesje, liep naar buiten, en dan voordat je het mijnenveld ingaat gooi je het blikje naar rechts. het gasje op het balkon kijkt (van boven). schiet hem neer met je sniper. dan moet je timen met het spotlicht, en als het weg is, dan ren je als je het hek in komt naar recht. de eerste naar links. dan weer de eerste naar links, en dan recht schuilen achter een doos zodat je het spotlicht ontwijkt. als het spotlicht voorbij je is, ren je het lange stuk helemaal aan de linker kant, totdat je tegen een blok aanloopt. wacht op het spotlicht, en ren dan naarhet blok dat rechts staat (het lijkt op een grote container). spring hierin. ga tegen de kant van het balkon in de container staan. zo ontwijk je het spotlicht. dan spring je eruit aan de kant van het balkon, en ren je NIET DE DEUR IN, maar ga je naar de opening rechts in de hoek. hier moet je met een double jump naar boven komen via de vuilnisbak. daar kan je je checkpoint saven.
    ik hoop dat je er wat van snapt, en succes

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel voor et antwoord.

k ben nu bij die stallen. daar ligt zomaar voor de lol een flare naast een dooie koe:D

Deel Deze Pagina