[Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    vanaf daar is het niet echt moeilijk meer, een paar ventjes killen, als het goed is heb je toch genoeg healthpacks (ik kon er geeneen meer oppakken). laatste stukje is wel leuk, dat je grinko moet killen. spannend muziekie, moet je een goede volgorde van killen verzinnen en dan is het zo gedaan.

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik nu maarrr,

ik heb nu alle "normale" ventjes neer, en nu is mijn objective om inderdaad grinko te killen. alleen zie ik hem maar niet. ik hoor wel geschiet, maar ik zie grinko niet.

waar komt ie vandaan? dan ren ik daar wel naartoe.

en hoe kan ik instellen dat die turrets niet op mij schieten? ik heb em nu wel zo ingesteld dat vijanden ook neergeschoten worden,
    maar kan ik ook zorgen dat die dingen niet op mij knallen?

3. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    dat werkt niet

of je zet hem helemaal uit

of je zet hem aan alleen op jouw gericht

of je zet hem aan en op iedereen gericht

en grinko die blijft helemaal achteraan zitten gewoonbij die muren die komt niet naar voren gerend dus zelf naar voren lopen

richt goed enh kijk uit hijs niet zo makkelijk te killen gebruik granten ;)

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx

5. Xbox is RAW

Xbox is RAW The Rock

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben daar ook ik moet ook grinko killen en ik heb geen granaten en als ik opsta om gringo dood te knallen dan is hij eerder en hij knalt mijn hersenen tussen de dode koeien HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet et nog ff uitproberen.

ik tell je the right strategy wel als ik klaar ben

(ALS ik klaar ben8) )

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    je moet je vuursnelheid veranderen door op linker stick te klikken. dan moet je ff z'n patroon lopen checken. geweer op de plek mikken waar hij zo langs komt, bukken (achter muurtje) en als ie op die plek staat weer omhoog komen en schieten maar.

8. ascoldaseis

ascoldaseis Apple-X-Pro member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je er dan een machinegeweer van maeken???

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar.

vet dan:D

10. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom daar niet bovenop? |:- |:- |:-

11. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet daar zorgen dat je tegen de muur springt waar je dus niet hoeft te zijn, zodat hij zich daar op afzet. Dan zet hij zich af, en als je het goed hebt gedaan, kun je er in.

12. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik zie dat dit al vaak besproken is maar ik snap er geen reet van dus hier komt het:

voordat ik met de chinezen heb gepraat en dat die commando s eraan komen het ik wallmines geplaatst aan het begin van de ruimte waar ze door naar binnen komen. die killen er dan een stuk of drie. maar als ik dan lekker bezig ben en lambert zegt dat ik grinko mot killen komt even l+ater een filmpje dat of de amerikanen of de chinezen wordt opgeblazen door waarschijnlijk een granaat of een mijn of zo dat gebeurt verdorie de hele tijd. nou heb ik hier ergens gelezen dat daar ergens een mijn zou zijn afgesteld of dat zo is weet ik niet maar het zal blijkbaar wel wat ze gaan niet zomaar dood ( hoewel ik die chinezen maar raar volk vindt :) ) hoe kun je dit verhinderen.

groeten infinity

13. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Daar kwam ik gisteren dus zelf ook ineens achter. Thanks anyway. :)

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    nee er ligt daar geen mijn, maar er komt een vent vanaf de rechterkant aan rennen richting de amerikanen, die stopt dan vlak voor die ingang en dan ken je hem afschieten (voordat ie gooit svp) ;) )
    naderhand vond ik het einde niet zo moeilijk, je moet gewoon ff een systeempie verzinnen. ik ging eerst tussen die twee turrets zitten, sniperde die vent die rechtdoor komt aanlopen, dan wachten tot nr2 naar je toe komt lopen, dan naar de rechterkant kijken om de gozer met granaat neer te schieten en dan weer naar het midden voor grinko's maatje (hoor je via radio), dan gewoon van een afstandje grinko's bewegingen volgen en als die stilstaat.... piew

15. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Meteen als je met de chinees hebt gepraat moet je 'Deactivate IFF' uitzetten bij die machineguns. Als je dit hebt gedaan moet je gewoon helemaal naar het begin lopen en die gasten uitschakelen. Na een paar keer proberen moet dit toch wel lukken eigenlijk.

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind het niet meer leuk, ik zit nu op 't einde dat ik die gasten moet beschermen, maar 't lukt nog steeds niet.
    Ik heb nog een half volle health meter incl. de medit-kit die bij de turrets ligt. Als ik vanuit de checkpoint begin zet ik die turrets op "disable IFF" plaats een wall-mine aan de kant van de Chinezen maar er zover vanaf dat ie ze niet raakt.
    De turret die aan de kant van de soldaten zit laat ik uit en zelf ga ik dan bij de soldaten zitten, elke ventje wat er aan komt knal ik neer. Dit lukt me nog zonder health te verliezen. Dan komt Grinko er zelf aan en het is me gelukt om die ook nog kapot te knallen maar z'n maten knallen mij dan overhoop, voordat dit gebeurt zit er ook nog een gast op die Chinezen te knallen maar de missie is nog niet over zolang ik niet naar die gast toe ga. Dan komen er zoveel soldaten aan dat ik geen kans heb om ze goed af te knallen.

Ook heb ik 't geprobeerd op de manier die Fish hierboven neerzette, maar dat is helemaal onbegonnen werk. Volgens mij zit er een bug in ofzo want die turrets knallen niet op soldaten, en heb geprobeerd om de turret op beide standen in te stellen dus: Disable IFF "aan" & Disable IFF "uit" Maar die soldaten lopen gewoon door zonder dat die turret erop schiet.

Dit is de 1e keer dat ik zoo gefrustreert raak van dit spel en vind dat best jammer, want als 't me volgende week nog nie lukt gaat ie eruit. Dit stukje heb ik nu denk ik wel al een stuk of 50 keer geprobeerd maar kom er gewoon niet uit.

Iemand misschien een beter idee hoe ik dit kan oplossen ?

17. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Die turrets hebben ff reacite tijd nodig dus als ze er snel langs rennen worden ze niet/nauwelijks geraakt. Ik heb het op een andere manier gedaan maar ik had nog 2 wallmines. 1 plaats ik aan het begin aan een paal, de andere aan aan het eind bij de turrets(je moet nog wel gewoon langs de turrets kunnen lopen). De turrets zet ik dan gewoon uit ik wacht aan de kant van de soldaten totdat de wallmines zijn ontploft dan komt er 1 mannetje die een granaat naar de soldaten wil gooien die schiet je dan dood. als het goed is hoef je dan alleen Grinko nog dood te schieten de rest is al dood, en dan is het level afgelopen.

18. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid: Disable IFF moet dus UIT staan; het rondje ervoor moet dus leeg zijn. Als je dit hebt ingesteld en de turret zelf staat wel aan, knallen ze zeker weten wel op de vijand. Als je dit dus hebt geregeld moet je gewoon weg van de gevangenen lopen en de vijanden al vroeg neerknallen zodat ze geen granaten kunnen gooien. Maak ook gebruik van alle gadgets die je op dit moment nog over hebt want als je eenmaal alle soldaten dood hebt is het level klaar (je hoeft dus niet naar een extraction point toe te hollen).

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    aha, thnx.. wat wel relaxt is dat ik alle gadgets nog heb, nog een paar Divotions cams, 2 granaten, air flow rings en 2 sticky shockers + nog heel veel kogels.
    Ga 't dalijk alweer proberen, want 't moet te halen zijn.

en thnx voor de hulp, had 't deze keer echt ff nodig

Laatst bewerkt: 4 feb 2003
  20. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Onthoud ook dat sticky shokkers functioneler zijn dan kogels. 1 sticky shokker zorgt meteen dat de vijand op de grond ligt en het maakt niet uit waar je hem raakt.

Deel Deze Pagina