1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toen ik daar kwam nog een aantal wall-mines op zak en die heb ik in de gangetjes gehangen waar die lui doorheen komen stormen. Verder gewoon schieten en granaten gooien.

2. AccessLink

AccessLink I Made You Look

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt mij echt niet. Ider keer als ik spring kom ik net een stuk te kort om vast te grijpen. Heb het schuin geprobeerd, recht ,links, rechts,achter voren het lukt voor geen meter. Got damm kijk hoever ik ben gekomen in mijn eentje en nu moet ik smeken voor help.:'-(

Laatst bewerkt: 16 feb 2003
  3. je moet op y drukken als je op het hoogste punt bent en dan naar links indrukken en dan pakt hij zigzelf wel vast gewoon ff een paar keer proberen lukt meestal pas na 4 keer ofzo

4. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    heet dit level niet gewoon Abbatoir?

5. AccessLink

Leuk Bevonden:
    0
    Yep klopt en ik ben al een week bezig om hier verder te komen die jump lukt mij gewoon niet. Die damm container staat te ver.|:-

6. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    ?

ik zit nu bij dat ik die focking mensen moet beschermen.. dat is echt zo shitty

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ja das zeker een kut stuk, dat beschermen.
    tip: gebruik je wallmines op handige plaatsen en gebruik de turrets

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ik ben er ook daar helemaal gek van geworden maar gewoon meer proberen dan gaat het wel lukken

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Kom op mensen zeg, die container is het makelijkste stuk uit heel 't level... Als je zo ver bent gekomen dan moet die container een eitje zijn... Gewoon een dubbel-jump richting 't gat, klaar is Sam...

Je moet wel de container pakken die in een hoek van 45 graden naar het gat toe staat, anders kom je er nooit... Maar als je de dubbel jump zou kennen weet je dat Sam in een hoek van 45 graden springt.
    Ik wil wel eens zien hoe je dan de rest van 't level gaat oplossen als die container je al tegenhoud.

Ik heb trouwens laatst eindelijk sins een week proberen het einde gehaald, zat op 't einde vast waar ik die soldaten moest beschermen...
    't erge was, die turrets wouden niet op mensen schieten, alleen op mij, andere turrets deden dit wel :mad:
    Dus heb ik het zelf opgelost en heb ik handmatig alle soldaten naar de virtuele jachtvelden gejaagd.

10. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben door het mijnen veld. dan moet je op zon rigel komen maar ik kom er niet bij ik heb alles geprobeerd muursprong enzo maar lukt nie! how doe je dit.

11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    je moet toch echt de de dubbele sprong gebruiken en gewoon vanaf de container.

succes met proberen

12. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt ik ga het proberen

13. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Er is in principe geen andere mogelijkheid (ik heb nog nooit een andere uitweg gevonden)

14. je moet gewoon een paar keer proberen en dat lukt het vanzelf bij mij in ieder geval

15. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt het is gelukt! naar heel wat frustraties

16. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je in die opening?

Bij die level met die landmijnen zit ik vast.
    ALs je aan het einde bent en naar rechts gaat zie je twee containers. Boven je zie je een doorgang. Maar ik kan er niet bij.
    Ik heb alle soorten jumps gebruikt en via alle mogelijke posities maar ik kan er echt niet bij. Als je tegen de rechter muur staat en een dubbele jump gebruikt kan je er niet bij en via de containers lukt het ook niet. Kan iemand mij helpen?

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Lees eens een paar posten terug
    Je moet niet meteen vragen, maar 1st ff goed doorlezen daar zijn deze threads voor.. Je kan er bijna een hele walkthruogh uithalen...

ik zal het voor deze keer ff voor je opzoeken -->

18. AccessLink

Leuk Bevonden:
    0
    Container LEVEL ABBATOIR

Het makkelijkste is gewoon rennen op die vuilnisbak springen en dan afzetten tegen de rechter muur (twee keer Y.) Zo heb ik het gedaan.;)

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ja goed de dubbel-sprong gebruiken en een beetje links op de container gaan staan.

20. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie hulp

Ik ben eindelijk verder. Ik wist niet dat als je ergens vanaf springt je ook nog een wall jump kan doen. Gelukig heb ik het gehaald. Bedankt iedereen voor alle tips!

XBOX IS THE BEST FUCKING CONSOLE EVER!
    DON'T FORGET THAT!!!!!!!

Deel Deze Pagina