[Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok...ik zit vast :mad:

Het net de comm. toren dinges uitgeschakelt en naar beneden gegaan, via een WC een gang in. Een mannetje ondervraagt...maar nu zit ik dus met twee ge-jammed-e deuren en 1 deur waar een kast voor ligt....de buizen en airco zie ik ook geen oplossing in...help...:confused:

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff...laat maar....stomme luik ongeveer 15 minuten over t hoofd gezien :mad:

3. TnT

TnT W00T!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt al 2 dagen beziggeweest met die klote gijzelaars die niet dood mogen... Of ik wordt zelf afgeschoten of een van de gijzelaars..

Ik heb echt al vanalles geprobeerd, maar ik kom er echt niet uit....
    Heeft er iemand suggesties? ik ga zelf te snel dood als ik op ze afstorm, en als ik blijf wachten bij de soldaten en daar alles afschiet wat binnenkomt dan red ik het wel. Maar dan worden de diplomaten beschoten. Niet raak nog, tot ik langs de turrets loop, dan gaan ze pas dood.. beetje een bugje geloof ik, maar eentje waar ik niets aan heb...

Ik kom er gewoon niet uit... hij ligt weer in de kast.. nu al 2 maanden ofzo omdat ik gewoon niet verder kom....

4. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb gedaan is:

- meteen naar de kasten aan de andere kant van de ruimte gaan en daar een wallmine aanbrengen (hopelijk heb je die nog). Laat de turrets uitstaan.
    - ga weer terug en blijf bij het muurtje tegenover de ruimte met de Chinezen hurken en zorg dat je gun goed geladen is en zet hem op de hoogste vuursnelheid.
    - Nu komen die 3 gasten. De achterste wordt weggeblazen door de wallmine. De andere 2 kun je vrij gemakkelijk neerratelen. Schrik trouwens niet van de granaten die ze gooien, ze raken je toch niet als je bij dat muurtje bent.
    - Nu komen die 2 granatengooiers. Hier moet je snel zijn. Ren naar de overkant naar die kast en ga dan naar links. Waarschijnlijk zijn ze dan al in de buurt. Schiet die 2 ook neer (wel snel zijn, anders zijn de soldaten toch dood).
    - Nu komt Grinko. Loop naar voren (natuurlijk wel gebukt blijven) en ga tegen het laatste (middelste) houten muurtje staan. Nu zal Grinko steeds daar achterdoor lopen en schieten. Even zijn patroon bestuderen en vervolgens sneak je om het hoekje en schiet je hem neer (met je gewone pistol, dus) als hij weer voorbijkomt

Succes.

5. TnT

TnT W00T!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het proberen,
    thnx. ik ben niet zo'n ster met richten.. das nogal en probleem...
    Muis en toetsenbord gewend voor shoot'm ups..
    :{

6. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste gedeelte is vet frustrerend. Ik heb hem al 30 keer gedaan maar elke keer gaat het mis |:-

Op een gegeven moment had ik Grinko afgemaakt maar ineens zie ik een soldaat die Chinese gijzelaars afmaken ondanks dat die turret aan die kant aan staat :mad:

7. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds vast en snap er niks meer van. In het begin zet ik die linker turret aan en plaats aan die richting een mijn. Vervolgens ga ik naar de kant van de gegijzelde soldaten en maak vervolgens drie gasten af. Vervolgens komen er nog twee soldaten die ik ook afmaak en daarna heb ik Grinko afgemaakt. Ik ga vervolgens die gang in om achter dat doek nog een soldaat af te maken. Tot nu toe dus zeven gasten afgemaakt maar vervolgens wee ik niet wat ik moet doen. Als ik terug loop zie ik een soldaat die Chinese gasten afmaken ondanks dat die turret aanstaat en ondanks die mijn. Hoeveel gasten moet ik precies afmaken?

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Die turrets werken voor geen reet dat had ik ook maar die schieten bijna niet ik had gewoon achter zown houten dingen blijven zitten en elke gast die langs komt dood knallen en dan grinko dood ik had het trouwens met een sticky shocker gedaan is ook makkelijk is hij niet dood maar mission wel complete:+

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Vaag spel, bij kreeg ik geen mission complete als ik Grinko met Sticky Shocker doodde, heb 'm alleen ff zo bewusteloos geknalt, en dan met een pistool door z'n hersepand geschoten... dan is ie wel dood.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    huh? vaag...

maar ff voor dinand. Ik had een wallmine geplaats bij de militairen ingang, en in het midden van het turret pad zeg maar. Dan gaat het een stuk beter. Ga zelf bij die chinezen zitten.

11. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eindelijk gelukt. Het ging steeds mis omdat er steeds een soldaat binnen glipte bij die Chinese gijzelaars en net wanneer ik bijna binnen daar was om hun te beschermen was het te laat. Ik heb dus zo'n camera met gas snel geschoten tegen die muur daar en daar zag ik zo'n soldaat gereed staan om die Chinese af te schieten. Ik spoot toen snel met die gas en hij viel flauw en die mission was toen mislukt. In totaal moet je dus 7 soldaten afmaken + Grinko.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mooi zo dat je het hebt gehaald. Maar ik had Grinko vermoord, en er liepen nog gewoon 2 soldaten rond, maar ik had me missie al gehaald. Best vaag...

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man zeker vaag bij mij ging grinko dood door een sticky shocker:+

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een granaat op een poppetje gegooid en toen werd Grinko ook geraakt, had ik gelijk de missie gehaald :)

15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hey, het klinkt misschien heel zielig. Maar na dat mijnenveld kom ik niet in die ventilatieschacht! Ben ik nou zo'n ito?! Hoe doe ik dat?

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ah, komop joh... kan iemand me niet helpen?

17. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon met de dubbele jump vanaf de container. er zijn meer mensen die hier problemen hadden.Het is gewoon een kwestie van op de goede plaats staan. je moet het gewoon ff proberen.

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Wat bedoel je precies met een dubbele jump? En vanaf welke container? Die onder de lamp?

Alvast bedankt!

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    je springt op de container die daar staat je maakt een dubbele jump (geen Split jump) Dubbele jump is 1 keer springen als je op het hoogste punt bent klik je op a kiest een kant en je springt via de muur je komt op die richtel trekt je omhoog en je bent erop ik had het in de linker hoek gedaan(hoekje van de muur)

20. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waar jullie die mijnen vandaan halen ik heb ze niet en ik kan dat stukje maar niet afmaken.....steeds komen ze erdoorheen... :'-(

Deel Deze Pagina