zeg ik zit nu helemaal begin van dta level 2de stuk ben langs dat gebouw gegaan enzo maar dat hoor je een turret je ziet 1 deur dies is jammed en een kamertje waarvan 1 wand een stuk opgeblazen is moet je daar door heen zoja dta lukt me echt niet met al die buizen iemand tips en hoe
nou, het is me toch gelukt.... en bedankt voor jullie hulp offtopic: ik heb em nu ook eindelijk uitgespeeld
Ik zit vast bij die ene stukje(lv9), als je de vrachtwagens opgeblazen hebt moet je een luik openen en dan naar beneden lopen en kom je in zo'n tunnel. Daar loopt zo'n poppetje die wordt geroepen om naar ene gast te gaan die zelfmoord wil plegen en je moet steeds achter hem aan lopen om door die duren te komen, want als je te laat komt gaan die duren dicht en je hebt er gen code voor. hoe moet ik dit aanpakken ? PS:hebben jullie misschien de codes hier voor.
kan iemand die codes ff type? jah k zit in die L9 en kom nie langs die 2de deur omdat je 3 uur lang naar zo'n data stick moet staren kan iemand mij de codes geve van die codes in dat level?? kan k ook weer verder
Re: kan iemand die codes ff type? waarom moet je naar zo'n data-stick staren? dus je bent bij dat ventje dat je moet achtervolgen denk ik?? gewoon rustig achtervolgen, bij keypad thermal vision aan, eerst donkerblauw, dan wit, dan groen en dan rood knoppie (geloof ik). uiteindelijk kom je gewoon uit bij de general, die heeft de vent die je achtervolgde gekilld en dan merk je vanzelf wat je moet doen.
Re: kan iemand die codes ff type? Nadat je naar beneden bent geklommen zie een gang. Daarin loopt een bewaker schiet deze van achteren door zijn kop neer.( lekker sneaky ) Loop nu naar bijna het einde van deze gang en ga rechts ( in de schaduw ) ergens in een uitham zitten. Er komt nu een tweede mannetje aan lopen die krijgt een bericht dat er een persoon (ik kan zo gauw niet op de naam komen) zelfmoord gaat plegen. Achtervolgt deze bewaker op afstand pak nog even de medical kit mee.Laat de bewaker eerst na binnen gaan. De code voor de eerst volgende deur is code 1456 ga nu met de lift naar boven (verdieping 6 ofzo) Loop in de gang naar de volgende deur (einde gang) pas op dat de bewaker je niet ziet. De code voor deze deur is code 1834 ga na rechts de volgende deur code 7921 Je komt nu in een kantoortje terecht (laad je geweer met een airfoil round) ga eerste opening recht daar zit een persoon achter een pc schiet deze niet dood !!!! je krijg nu een filmpje. Persoon staan op schiet deze met je airfoil round op zijn borst en pak deze in de handgreep. Dwing hem om de code in de pc te toetsen. Persoon valt dood. De rest is vrij simpel succes. !!!!!
Beste taalgenoten, Ik zit nu in level 9,waarbij je een stuk of 3 deuren moet open doen etc........ k heb mij geweer geladen met een airfoil dan op zijne mooie borst gemikt en dan langs vanacheren gepakt zoals ze zeggen,dan heb ik da manneke meegepakt achter zijne pc blablabla gedaan en dan gebeurt er nikske meer,moet hem zelf KO slaan maar dan zit het erop mag terug opnieuw beginnen WIE KAN DEZE SUKKELAAR HELPEN, DANK U BIJ VOORBAAT
je moet hem dwingen om de pc te gebruiken( dat wil die vreemd genoeg wel), dan sla je hem knockout en dan hoef je alleen nog maar naar de helikopter