ey ik ben nu in die kamer waar je moet komen door je heat blabla goggle moet gebruiken voor die keypad, ik heb al die ventjes dood, dus nu ben ik aan die ?leiding? gaan hangen en naar de andere kan van de zaal gegaan. dan komt er zo´n kolonel met een normale soldaat uit een deur en die gaan naar een deur met eye-scan, en dan gaat die soldaat die deur in, en de kolonel blijft staan. euhm ik denk dat ik hem moet gebruiken voor die eye-scanner maar hoe moet ik hem pakken?
maar wat is nou de deur code???? waar die sing jang ofzow voorbij loopt??(2 ventjes...wandt er staan meerderen code's hier maar wat is nou de echte??? :{
Zoals ik al zei: Als alleen de colonel dus nog over is gewoon naar het einde slingeren > je laten vallen > achter hem gaan staan > en dan direct op A drukken om hem vast te pakken. Hierna moet je gewoon met hem naar de eye-scanner lopen en hem dwingen die te gebruiken (met A).
voordat je naar de overkant gaat moet je eerst de lamp die bij de deur/iris scanner hangt uit schieten, dan ga je aan die buis hangen komen die 2 mannentjes wacht je tot die 1e weg is (achter een vlag ofzo) dan klim je verder en laat je los als je boven het hekje hangt(maakt minder geluid door kortere val) dan pak je dat mannentje vanachter en gebruik je de iris scanner in de kamer aan gekomen schuif je een raam open. en ga je naar buiten. hopelijk is deze uitleg duidelijk genoeg
nadat ik die generaal gedwongen heb en dood neer is gevallen moet ik naar die heli lopen. hoe kom ik daar alles staat in de fik. ik zie het niet zal wel aan mij liggen.
Je moet dan een trap af, dan zie je een raam dat open schuiven, jezelf naar beneden laten vallen en naar de heli lopen, dan is de missie over
Je kan dat raam geloof ik alleen open schuifen als je bukt. Dit is echt weer zo'n onduidelijk plekje in splinter cell.
als je aan de achterkant van het hek bent, de trap af door het hek op de benzine tank van de truck mikken.
nou het is gelukt, de truck reed net weg toen ik een granaat over het hek gooide. BOEMMMMM!!!! truck kapot. nu moet ik zo´n gastje volgen en hele tijd die kut keypad doors unlocken. maja k mot even doorbijten dan lukt et wel.........hoop ik