Hoi luister uit !
Ik zit even achter een computer op mijn werk dus ik ga je helpen met de beelden die ik nog weet, dus sorry als ik iets heb overgeslagen.
Wanneer je door de deur gaat met de code of achter de 2 soldaten aan loopt, moet je niet de hal inlopen, maar in de deuropening wachten en even blijven staan.
De turret en 1 bewaker bevinden zich rechts van de deur.
Je zorgt ervoor dat je normaal zicht hebt (dus niet nachtvisie of op warmte) en pakt je pistool. Als je vanuit de deuropening naar het plafond kijkt zie je een lamp en die kan je uitschieten met een welgemikt schot op het gedeelte die aan het plafond vastzit (het zwarte voetje, zeg maar). De bewaker die rechts van je staat, gaat nu kijken en deze kan jij neerschieten met je pistool (kost je waarschijnlijk 4 kogels).
Blijf nog steeds staan (of gehurkt is beter), want op de trap van links komt nu de 2e bewaker aanrennen, schiet deze net zolang neer tot hij valt (kan wel een keer of 5 zijn).
Ga nu een stukje langs de linker kant van de deur en deze zal zich sluiten. Pas op dat je niet te ver naar links gaat, ander begint de turret te schieten. Als de deur dicht is, zie je nu rechts van je een riggel met een vaas (totaal 3 stuks) en daar kan je met Y aan hangen en je aan op trekken. Zodra je erop staat, ga je in de WALL-mode (het witte knopje) en sluip je naar achter en laat je vallen. Je kunt nu zonder geraakt te worden de turret uitschakelen.
Verstop de 2 bewakers in een donker hoekje of bij de turret en schiet dit licht uit. Ga NIET te ver de trap op omdat anders er meer bewakers komen.
Op de riggel aan de linker zijde moet je een vaas kapot schieten (in 2 gedeelten). Klim nu weer op die riggel en hang nu aan de bovenste verdieping en trek je op. Ren snel naar de turret die boven staat en zet de IFF uit (DUS NIET DE HELE TURRET) en ren snel terug en ga weer aan die riggel hangen. Je ziet nu 2 bewakers (rechts) die al boven waren en die lopen van achter in die gang naar voren en worden automatisch gedood door de turret.
Wacht tot hij ze allebei heeft en schakel daarna de turret alsnog helemaal uit. Ruim ook deze 2 bewakers op in een donkere hoek.
Schiet nu met je pistool ook de lichten op de gang waar je je bevind uit en schiet met de SC-20 de lichten aan de andere kant uit en ook de lichten bij de vlaggen (een tip tussendoor: als je je warmte zicht opzet, dan schiet op het donkere gedeelte van die lampen en niet op het lichtte).
Alles is nu donker en je gaat via de rechterkant aan de rail van de lampen hangen (zorg dat je weer je pistool bij de hand hebt) trek ook met B je benen op.
2 bewakers komen nu van de linker overkant aan en lopen over die gang naar rechts (als het goed is ?! het zou ook kunnen dat ze eerst rondkijken waarom het zo donker is) de 1e bewaker laat een andere via de OOG-scan op de deur naar binnen.
Dit is het moment om je pistool te pakken en 1 van de lichten beneden je uit te schieten (eerst weer hangen, dus 1 keer op B drukken en daarna de X).
De bewaker die is overgebleven gaat nu kijken en dit is het moment om over die stang waar je aan hangt door te "kruipen" en je aan de andere kant te laten vallen.
Volg de bewaker (in sluip stand) en pak hem van achter en neem hem mee naar de deur voor de oog-scan en sla hem bewusteloos.
(dit is trouwens makkelijker gezegd dan gedaan)
Ga door de deur en schiet de bewaker neer en kijk in de computer voor berichten en doe het licht in deze kamer uit.
Loop nu naar het linker raam en ga op de tafel staan en doe het raam open. Spring eruit en hang er eventueel aan.
Je heb nu een CHECKPOINT wel verdiend van dit harde werken.
(belangrijke tip: in de kamer waar je je bevindt voordat je door de code deur kon, lagen 2 bewakers te slapen. Als het goed is het je gezien dat hier een HEALTH-kit lag en deze gepakt. MAAR wist je ook dat op het tafeltje, die zich bevind tussen de 2 bewakers, EXTRA munitie ligt voor je PISTOOL ?! ERG belangrijk dus !!!! voor later)
Succes en laat het even weten of het je lukt !
Groeten,
Witkees
p.s het duurde bij mij 6 uur voor ik dit doorhad !
Laatst bewerkt: 5 mrt 2003