mensen ik zit vast bij een deur in de eerste loods je moet de code zien met je thermo maar dat lukt nie weet iemand de code?
Lees de volgende keer de thread goed x-gamer Witkees heeft alle codes gezegt Chinese Embassy, Part II Keypad #1: 1436 Keypad #2: 9753 Keypad #3: 1456 Keypad #4: 1834 Keypad #5: 7921
Dom... Hey jongens heb een domme vraag, ben net begonnen aan de return to the chinese .... Krijg mijn info over deze level, ik loop wat rond, en ga links het restaurant binnen, daar zitten er 2 te eten en praten over iets, heb ze gekilled, kok ook even afgemaakt dan kom ik buiten aan een container enzo, en dan weer terug waar ik vertrokken ben. Naar waar moet ik???? Heb al overal proberen op te klimmen en doen, heb ik een stukje vergeten?
Yup, je moet het restaurant binnen gaan... Je kan door de vooringang, waar al de mooie lichtjes branden... of als je je omdraait kan je ook via de keuken, alleen hier word je snel gezien... Schiet ff de lichten uit als je binnenkomt en let the fun begin
Je moet gewoon via de achterkant naar binnen gaan. Dan gelijk recht het trappetje pakken. Die soldaten komen dan te laat en achtervolgen je niet de trap op.
Hoe kom ik verder? Ik ben bij dat stukje dat je die vrachtwagens moet opblazen. Als je dat gedaan hebt dan moet je door een luik, dan kom je een guard tegen daarna nogeen die loopt weg ik gar er achter aan. Hij toets een code in de deur gaat open, ik ga in de deuropening staan, hij gaat in de lift. Als de lift weer beneden is, ga ik erin als ik boven kom, zie ik de guard die een code intoetst. Als ik de lift uitkom en door de deur wil gaat ie net twee meter voor mij dicht. Wat moet ik doen? Moet ik samen met die guard in die lift of zo?
je kan die lift in zonder dat je bij de guard ben gewoon even wachten en dan op het lift knopje drukken en komt hij naarbeneden en dan ben je boven
hoe snel loop jij wel achter die guard aan dan want bij die lift was er bij helemaal geen guard die naaboven ging die was al boven
Het kan aan mij liggen hoor, maar je moet d.m.v.je thermal vision proberen die codes te ontdekken. Wat heel licht ius als laatste gedrukt, wat groen is daarvoor enz. Zo heb ik het ook gedaan.
Dat had ik nou ook, ik kon heel gemakkelijk samen met die guard tot aan de lift lopen, heel simpel. Ik heb daardoor ik geen enkel stuk die thermo vision hoeven te gebruiken, gewoon steeds achter die guard aanlopen en snel voordat die deur dichtgaat
yo mensen ik zit ook met een probleem in het level 9 , ik denk dat het een bug is ofzo want ik snap er echt nix meer van. dus ik moet met die goggles de codes zien te vinden , da lukt me , maar als ge meer naar het einde van het level denk ik , in zo'n grote kamer komt waar allemaal kratten staan opgestapeld op rekken die tot aan het plafond komen , aan de andere kant staat er een bewaker bij de trap , ik kruip door die grote hekken heen , hij ziet me niet , ik gebruik men goggles , de bewaker loopt naar door de deur weg . dan wil ik naar die deur gaan om de code in te tippen , maar daar komt mijn probleem : als ik naar de deur ga , gaat er altijd op precies dezelfde plek een alarm af terwijl er totaal geen camera staat , dan komt er een scherm waarin dan een guard zegt "we found a dead body!" dan komt het "game over " scherm . dan moet ik terug bij het vorige checkpoint beginnen ik had dat het vorige checkpoint ook al , juist hetzelfde , ik loop naar de deur die naar die grote ruimte van hierboven gaat , als ik er vlakbij ben weer dat alarm en "we found a dead body " en weer van het vorige checkpoint beginnen. door die eerste deur ben ik gegraakt omdat ik altijd mijn spel 2 keer save voor de zekerheid , dan heb ik gewoon ff men ander spel ingeladen en dan lukte het. maar dat gaat nu dus niet meer , ik heb het al meerdere keren geprobeert. kan plzzzz iemand mij helpen want ik ben echt radeloos btw: ik heb dan dat checkpoint herspeeld en de lichamen van de dode guards goed verborgen dus dat kan het ook niet zijn