1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 9 - Return to the Chinese Embassy

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Een eerder checkpoint overnieuw spelen en dan over de oude heen saven misschien? Maar dat had je al geprobeerd he... Klote voor je. Ik vrees dat je het level overnieuw moet beginnen, sorry maar 't is niet anders...
     
  2. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    het level ? ik vrees eerder het hele spel !
    ik heb 2 saves en die zitten alle 2 bijna even ver , dus dan moet ik die verwijderen maar dan helemaal opnieuw beginnen :'-(:'-(:'-(
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, je kan ook gewoon het level selecteren. Moet je god kijken als je het spel laad zeg maar. Heb splintercell ff niet bij de hand, dus kan 't niet precies uitleggen. Je hoefd in ieder geval niet helemaal weer bij de trainingmissie te beginnen.
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je in dat loading scherm komt niet gelijk op A drukken, maar eerst op --> (rechts dus), hier staan al je levels die je gehaald hebt en diegene waar je nu bent.
     
  5. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thx voor de hulp :)
     
  6. waccojacco

    waccojacco Cube eyed Mother F

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    level 9 kamertje met gat en buizen...

    Door plafond vallen, kamertje met gat en buizen erachter,...

    Hoe ik ook probeer en duw, ik kom op de een of andere manier niet langs die buizen. moet ik hier iets speciaals doen of zou er iets fout zijn met het spel (???) ik weet het echt niet meer maar ik kom daar echt niet voorbij.

    Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en zo ja hoe is dit opgelost???
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    De witte knop gebruiken, wel staan he.
    Dan gaan je als het goed is tegen de muur staan.
     
  8. waccojacco

    waccojacco Cube eyed Mother F

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    'k ga het nu meteen proberen!

    Thanx
     
  9. xbox_verslaafde

    xbox_verslaafde kickasses!!!!!RHCP

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je langs de mitralieur als je net de grote hal in gaat waar er drie saan? ik kom daar nite verder.(nb: mol de twee bewakers die slapen w8 daarna dat de deurcode is ingetoetst en leg de twee bewakers om en ga dan de deur in en............. dan hoe dan?)
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    klim op het randje met de vasen achter de deur. je kan nu achter het machinegeweer komen en hem uitzetten zonder dat hij je ziet.
     
  11. waccojacco

    waccojacco Cube eyed Mother F

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    maak de deur open, blijf in de deuropening staan en schiet de kroonluchter kapot.
    zet stapje terug de gang in en wacht. Er komen nu achtereenvolgens 2 soldaten. knal deze een voor een af.
    Als je de deur openstaat, dan kun je ook links langs de muur de trap op rennen en aan de ander kant (van de zaal weer naar beneden, kijk nu naar de automatiche mitrailleur. Als deze terug draait richting de deur ren je naar de overkant en kun je 'm gerust uitzetten!

    Succes
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi jongens. Ik ben op dit moment Splinter Cell aan het uitspelen. Ik weet niet waarom maar op een gegeven moment ben ik gewoon gestopt met deze game. Maar ik wil deze game nu toch even uitspelen aangezien ik deeltje 2 binnenkort krijg. Maar ik zit vast.

    Ik ben bij het gedeelte waar je een code moet intoetsen, deze moet je met behulp van de warmte bril intoetsen. Eenmaal binnen heb ik de bewakers en guns uitgeschakeld. En dan ben ik bij die retinal scanner. Ik heb alle verlichting al uitgeschoten, maar er komt geen koronel? Hoe kan dit? Moet ik ergens anders heen?
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Loop de trappen op in de grote hal en ga naar links, daar staat achteraan zo'n automatisch machinegeweer. Achter het gordijn kan je omhoog springen en aan buis hangen om zo naar de overkant te klimmen, wacht ongeveer op de helft en je colonel komt naar buiten :)
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weleens over die buis geklommen. Maar ik moet dus in het midden wachten?
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    als je wacht laat de colonel volgens mij een gewone soldaat naar binnen, dan gaat hij een beetje in een hoekje staan (misschien loopt hij ook een beetje rond, dat weet ik niet meer). dan moet je de paal afklimmen en je laten vallen op dezelfde hoogte als hem maar zorg wel dat je zachtjes land anders draait hij zich om. dan kun je hem vastpakken en hem de deur laten openen.

    misschien klopt mijn uitleg niet helemaal, maar het is ook wel een tijdje geleden :)
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het is gelukt. Er was iets anders mis. Je moet namelijk eerder in de missie informatie uit een PC halen. Ik had paar keer use computer gedaan maar er kwam niks, dus ik dacht dat er niks uit te halen viel. Vandaag opnieuw begonnen en toen kreeg ik er dus wel informatie uit. En toen kwam de kolonel ook gewoon. Ik zit nu in het laatste level, morgen uitspelen :9 .
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de game uitgespeeld. En ik moet zeggen het was een geweldige ervaring die laatste levels. Het is wel jammer dat je vaak met je nachtvisie moet kijken want al zet je deze uit dan zie je pas hoe mooi de lichteffecten en omgevingen zijn in het donker. Ik heb ook al één downloadable content level uitgespeeld. Die met de onderzeeër. Ik vond het level niet geweldig, een beetje kaal en saai.
     

Deel Deze Pagina