heeft de gcshop hem nu ook al?? er staat namelijk geen preorder meer bij hopelijk komtie nu snel binne
ik zag op de site van Gameland-helmond(ligt in helmond) dat SC te bestellen is dus ik mailde ff naar ze om te vragen of ie al in de winkel lag bij ze en ze antwoorden: hij mailde me gisteren dus ik ga straks het spelleke ophalen. beters. groeten
Powerplay in de van Woustraat. Heb hem wel gereserveerd dus misschien zijn er niet genoeg voor de mensen die dat niet gedaan hebben. Post komt om een uurtje of twee, drie. Je kunt ze vanaf 12 uur bellen om te kijken of ze genoeg hebben. 020-6758323
Heb ik weer! Is er in gouda 1 gameshop en jullie raden het al die heeft sc niet. Hij krijgt hem pas de 28e!!!!
je kan m al bestellen op bartsmit.nl...heb je m morgen in huis...als je voor 12:00 besteld. kost daar 59,95...en 2,50 verzentkosten.
Ik weet niet bij welke winkel je bent geweest, maar bij de frs komt meestal rond 13.00 uur weer een zending binnen. En bij bs eind van de middag, dus vanmiddag ff kijken. Als ie er is post ik wel even.