Munsj heeft em ook gehaald... LAngs de Futurezone gegaan.. en daar lag ie (Kheb em ook gezien bij E-plaza Zuidplein; bij de Discovery en E-plaza naast MM kregen ze em morgen) Stoer natuurlijk; wisten jullie al.... Eerst stoere trainingsmissie voltooid... Nu het echte werk... We'll keep in touch mzzl Munch and Abe
Bij Intertoys zeggen de medewerkers dat ze hem over 2-3 weken krijgen misschien. Is bullshit. Je moet die gasten ook niks vragen. Als het goed is heeft elke winkel hem voor het eind van de week. Ik heb hem ook al, ga nu ff spelen.
Bij de E-plaza in Haarlem-schalwijk hebben ze hem ook a. Ik heb m daar net gehaald met een vriend van me! en ook meteen een controller S
Morgen MOET ie er gewoon zijn! Ik kan niet langer wachten!!!!!! Ik moet hem hebben anders word ik gek!
Bij mij misschien ook wel (weet het haast wel zeker). Maar ja, sommige dingen gaan nu eenmaal voor, en SC is er één van! It's all about priorities
hij is zeker wel cool maar ik wil de af van die ntsc versie ben er nu wel een keer op uitgekeken naar 6x uitspelen