Hehehe.. we hadden em 's ochtends al hoor... Altijd gewoon ff erom vragen, hij ligt dan namelijk nog in het magazijn.
Als ik FRS zou moeten geloven, dan kan ik je dat morgen vertellen Ik hoop het zooooooooooo.......................................................................
Ik krijg zelf Splinter Cell hopelijk later deze week binnenkrijg, moet haast wel. Heb hem ge pre-orderd bij GCShop. Maar, willen de mensen die Splinter Cell hebben er wat over posten. Bijv. wat de verschillen zijn tussen de full version en de demo, betere graphics etc.
vooruit dan maar.... Naja... geen spoilers vertellen... Maar er is! een trainingsmissie.... Bekijkt em zelf zou ik zeggen... Grafisch ziet het er nog steeds goed uit.... Had btw geen glitches in demo kunnen ontdekken... Ziet er gewoon nog steeds ontzettend mooi uit... Levels zijn groot: demo-level is maar een klein sublevel van missie 1... Tjah... als ik verder ben hoor je het wel Ontzettend vermakelijk en zkr het geld waard *speelt weer verder mzzl MUnch and Abe
#################SPOILERS################# geedit......koop eerst het spel ################SPOILERS###################
Ik kan niet meer wachten. Ik heb hem bij DVDCrave besteld, samen met NFS2:HP2 (NFS is niet voor mij, maar voor iemand anders), en NFS2 is Out of Stock. En aangezien SC en NFS tegelijk verzonden worden, moet ik dus wachten tot NFS er weer is.... En het ergste is nog wel dat ik hier €75,- handje contantje heb liggen, dus het gevoel van onmacht wordt als maar groter...
Wat een 00wnage spel is dit zeg Die Sam Fisher ziet er zwaar gedetailleerd uit. Die moves zijn cool, en de gadgets ook. En het is behoorlijk moeilijk, dus je hebt m niet zomaar uitgespeeld. En dan heb je ook nog die extra filmpjes met een interview met Sam Fisher! Echt wel humor. Dit getuigt van diepe uitwerking, en daarom is het spel ook gruwelijk goed
Whoo, is 'ie al uit dan? Vet, donderdagavond maar ff halen op m'n werk, samen met de controller S. Hopen dat 'ie er dan nog wel is. Maar ik ga echt niet 10 euro meer neerleggen om hem een dag eerder te hebben. Das geld weggooien!
Ik heb hem nog niet zo ver gespeeld maar ik zie wel hééééél veel jaggies af en toe. En volgens mij gaat ie automatisch naar 50 hz bij mij, is dat bij jullie misschien ook ? En het is m'n enige Xboxspel waar het scherm 1 cm te ver naar links gepositioneerd is, en nee, je kunt het niet corrigeren. Vreemd. Verder is ie wel heel erg vet, besturing is ff wennen.
aan iedereen die hem heeft besteld bij GCshop.nl!!!!! Morgen hebben hun hem als het goed is binnen, en wordt ie direct opgestuurd. Dat bericht kreeg ik per mail van hun. Dus laat ik maar hopen
Zet je xbox gewoon terug naar 50Hz. De enigste games waarvoor je het naar 60 zou willen zetten zijn Fighters die niet voor 50Hz in timing zijn aangepast. De games zijn gewoon ontworpen voor de 50Hz, dus minder kans op foutjes en betere gameplay. Tenminste, zo zie ik dat.