Shit zo te lezen, moeten we wachten tot maart voor extra maps en goodies. Ik hoop dat je die goodies ook op cd kan kopen
Ik uit school ff langs de FRS, lag SC niet bij de games, dus ik naar de balie.. Hebben jullie Splinter Cell voor de Xbox binnen? Zij kijkt me wazig aan, en vraagt aan een collega, nee die moet nog binnenkomen.. ik weer weg lopen, roept ze opeens of ik weer terug wou komen, en ja hoor.. net nieuwe doos met games binnen, en daar zat ie bij
Voor alle amsterdammers en omstrekenaars.. Games n' zo en E-plaza (i.i.g. bijlmer) hebben splintercell .. be quick though want G n Z bijlmer heeft er maar 4 ... egh 3
moet je s ff voor de grap raden: ze hebben m bij de BS in Duiven onderste schap heb m niet gekocht want ik krijg m morgen
Ik heb hem net gekocht bij frs in gouda. Ik had de laatste!! Hij is waaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnng!
Splinter Cell in Tha House !!!. P.s Ik had hem gereserveerd, maar geen telefoontje helaas !. IK dus ff langs de gameshop. Blijkt dat ze niet genoeg geleverd hadden om aan de vraag te voldoen. Vandaar dat ik geen belletje kreeg. Mazzel dat ik toch maar langs ben gegaan, want nu moet een ander wachten tot hij zijn versie krijgt. (vette pech) Moraal v/h verhaal. Als je hem gererveerd hebt : gelijk kopen/ophalen , anders kan je denk ik wel een tijdje wachten. Volgens mij is dit spel zo uitverkocht. En nu ik hem een uurtje gespeelt hebt begrijp ik dit wel. SC is hot!
Kan je geen korting regelen voor een XboxWorld dude? Ik ben trouwens ook MikdoGG van Gamer.nl forum... Jij bent daar toch ook Scotch?
IK HEB EM!!!!!! een maat van me belde net dat hij hem voor me gehaald heeft!! kan niet wachten tot ik uit mijn werk kom!!!! ....moet nu spelen.......
Blackbox Splinter Cell, The Game; vraagje.....weet iemand misschien waar ik heen moet als ik de deur heb geopend in het huis. (1e level, direct na de sub-missie Blackbox, deur met electronische toagangscode) Na het openen van deze deur kom ik op een balkon, alleen weet niet waar ik dan heen mot. Moet geloof ik een lijk zien te vinden en niet meer opzoek naar de blackbox.
gisteren was hij er al bij de intertoys in zoetermeer alleen wou ze hem niet pakken voor me dus heb ik hem vanmorgen gehaald dus ik ga hem dalijk ook ff spelen