Nol ==> Geen spoilers hier neerzetten, deze mensen hebben het spel allemaal net gekocht (of nog net niet) !! Maareh, kijk eens links naast die deur aan het einde v/h balkon de lucht in en druk op ? Laterz
Bedankt Toch bedankt voor de info....ben zeer te spreken over het spel en weet weer wat een voorrecht het is om bezitter te zijn van een Xbox Is er misschien ergens al een tread geopend om mijn vragen af te vuren, want ik zal vast en zeker weer ergens vastlopen....
Ik heb hem morgen of vrijdag al, maar er is een kans dat ik hem pas mag spelen bij Kerst. LOL. Maar, ik zal dat even veranderen. Wish me luck.
Als jij wenst dat ik mijn SC deze week nog krijg, wens ik jouw heeeeeeel veel geluk. Hebben we een deal?
ik heb hem ook ik had hem besteld bij een gamewinkel. Hij was al binnen maar ze mochten hem nog niet verkopen. Ik heb die gast omgepraat en nu ben ik rustig aan het splinter cellen. Graaf game trouwens tis echt een toppertje greetZ
Als jij wenst dat ik mijn SC deze week nog krijg, wens ik jouw heeeeeeel veel geluk. Hebben we een deal? Wens je ook geluk. want ik heb splinter cell jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Heb nu de eerste veld gedaan en het is echt fantasties. Omgeving, de A.I. vuur en water, de lichtval vanuit de ramen. Helemaal gek ben ik.
Yes yes yes!!! Ik heb hem! Dit spel is echt tien keer beter dan in mijn stoutste dromen (en die waren errug stout kan ik je vertellen )!
Hey, ik heb Splinter Cell en Buffy the Vampire Slayer (voor me zus) besteld bij GCShop.nl Nu staat er dit bij orderstatus; Hebben anderen van jullie dit ook, mensen die Splinter Cell daar hebben besteld dus. Want ik vraag me af of ze SC of BtVS bedoelen. Of zullen ze toch samen worden verzonden? :{ Help mij.
Ik heb hem vandaag bij de bart smit in Den Bosch gehaalt. Hij is echt SUPER VETJES ik ga hem weer spelen
vandaag (woensdag om 13:00) gehaald bij free record shop... HIJ IS COOL ! ga nog maar ff verder spelen....zit nu op een booreiland