1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell of MGS2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 18 mrt 2003.

1. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid vind ik leuker en beter gewoon.

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij MGS zijn de bewegingen soepeler.....en bij Splinter Cell een verhaal??....welk verhaal...ja een "splinter" dunne ja.... Ik vind Sam ook een beetje houterig bewegen eigenoijk....en waarom kun iemands nek niet breken...waarom kun je niet op de muren kloppen....waarom kun je niet onder een bed gaan liggen ofzo....dat mis ik gewoon....en de flair die snake heeft heeft sam gewoon niet.....De graphics zijn wel beter vij sam ja.....En hij kan met flesjes gooien.....maar verder. O ja en hij heeft shit waar James Bond jaloers op is....maar verder

3. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Splinter Cell dan niet gespeeld ofzo, als je alle computers leeg haalt en alles leest dan zit er wel degelijk een goed verhaal, naar mijn mening dan. Ik vind dat MGS wel een beter verhaal heeft en MGS heeft ook dingen die er jammer genoeg niet bij SC in zitten. Maar toch blijf ik genieten van de graphics bij SC :9 en gagets 8) en bij het verhaal en actie van MGS :D ;)

4. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MGS heeft gewoon een heerlijke gameplay , leuke extra's , heel veel easter eggs en of coz een super verhaal zoals ik al zei.

Splinter Cell heeft een kut verhaal vind ik ... qua gameplay is ie goed .. en t'is wel wat realistischer , lekkere moves , alleen jammer dat je de terrorist niet kan killen als je hem beet heb , alleen een tik op z'n hoofd geven. Het zou ook mooi zijn als SC net als MGS dat ene had .. dat je hem onder schot kan houden.

Achja , ben al blij dat de beide games al heb :)
    Ik ga Splinter Cell 2 kopen en ook MGS 3 natuurlijk.
    Ze zijn voor mij allebei super.

5. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ja da denk ik ook, SC2 en MGS3 worden een must have. Volgend jaar heb ik er dus ook weer een paar mooie spellen bij, SC2, MGS3 en HALO2. Kan niet meer wachten, moet ze hebbbbuuuuu 8)

6. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik hou absoluut niet van stealth games, maar ik heb ze wel allebei gespeeld, dus

ik vind dat de missies van MGS2 veel eentoniger zijn, op dat olieplatform alleen allemaal dezelfde ruimtes, maar je hebt wel veel meer mogelijkheden en wapens bij MGS2, je moet maar kiezen, MGS2 is meer wat op actie gericht

7. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    vind denk splintercell maar mgs is ook goed maar is net wat je leuker vind

8. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik leuker vind, Splinter Solid, Splinter Snake of Solid Cell 8) 8) 8) 8)

9. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt iets voor Davilex om zo'n spel te crieƫren. 8)

10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    wahahahahahhahaha

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kon het niet beter uitleggen. :D

12. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Maar in sommige dingen vind ik wel dat je gelijk hebt ja, SC is niet helemaal, maar MGS vind ik het ook niet helemaal. Allebei de spellen zijn leuk en verschillend, maar aan beide spellen ontbreken er toch een paar belangrijke dingen

13. Adema

Adema Tha Rocker

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz ik heb metal gear 1 en sc, en heel binnenkort ook substance...sc is vet, maar toch mist het iets, sc heeft misschien beter uitgewerkte gameplay enz enz, maar trekt minder als mgs... mgs heeft sfeer+verhaal+verslavende gameplay(ondanks dat hij simpeler is dan sc)+coole characters... sc gaat sneller vervelen en het verhaal is saai, je bent er niet echt bij betrokken, en sam zuigt...characters hadden trouwens wel wat meer uitgediept mogen worden voor mij...
    grafisch boeit het me allemaal niet, en metal gear is trouwens nog best mooi ook

14. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    mwaahh, ik vind SC toch wel iets mooier qua graphics

15. SaURoN

SaURoN Bigevil.nl

Leuk Bevonden:
    0
    SC vind ik mooier kwa graphs, de gameplay van MGS2 is minstens zo goed..
    SC wint het dus net in mijn mening..

16. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    het verhaal in MGS 2 is veeeeeeelle malen beter dan in splinter cell! splinter cell is de verhaal een bijzaak, bij MGS 2 is het juist de hoofdzaak.

Persoonlijk vind ik MGS 2 beter, omdat er meer vrijheid is inderdaad.
    Solid Snake is ook vele malen cooler dan Sam Fisher!!!!!

17. Adema

Adema Tha Rocker

Leuk Bevonden:
    0
    sc is cool...maar doordat er geen leuk verhaal achter zit wordt de game snel saai...mgs boeit gewoon meer

18. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0

lol, ik vond SC juist meer boeien dan MGS :)

19. Adema

Adema Tha Rocker

Leuk Bevonden:
    0
    de gfx van sc zijn mooier...maar bij mgs vind ik ze beter...door de eigen stijl...weet niet echt waarom...majah..morgen hopelijk kopen

20. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wat ik al zij....SC heeft het verhaal van een matige actie film....Zo'n script wat in een uurtje in elkaar is gerost. En echt heel slim zijn de vijanden in SC nou ook weer niet. In MGS gaan ze hulp halen en stellen ze zich goed op enzo....in Splinter Cell laten ze zich gewoon voor de kop knallen. In MGS heb ik ook veel meer het gevoel dat je zelf meer in de game zit.....Bij SC heb ik het gevoel dat ik een ouwe zak naar zijn bejaarden tehuis moet brengen. Maar wel mooie graphics :D.....maar verder. Voor verbetering vatbaar.....En jongens vergeet niet dat de MGS al heel wat langer uit is dan SC dus raar is het niet dat SC er beter uitziet....Er zitten trouwens nog wel de nodige bugs in de belichtingen en zo bij SC.

Deel Deze Pagina