28ste is gezegd door Rhoulette (US Community Manager). Met shipped wordt waarschijnlijkl niet de distributie in NL bedoeld, maar de distributie naar US/Canada en naar Europa en de rest van de wereld. Ik denk dat we het de 30ste hebben (29ste vanuit depots naar winkels)
Tja. Bij mij zat samen bij het boekje van Ghost Recon 2 een papiertje met Splintercell 31 maart. Laten we het maar gewoon op de 31ste houden, dan kan het alleen nog maar meevallen.
Hij kan echt wel een paar dagen eerder in de winkel liggen kijk maar naar HALO 2 die lag ook al een week eerder bij Intertoys.
Bij een gewone gamewinkel liggen ze ook vast wel 1 of 2 dagen eerder in de winkel en anders vraag je of ze hem van achteren willen halen zodat jij hem alvast kan kopen
The Dutch Eagle, Kijk eens wat een mooie knop! Maar iig, Michel, kan jij niet wat regelen voor het Splinter Cell: Chaos Theory officiƫle NL forum ? dat de preorder site alles lekker vroeg binnen krijgt en gelijk kan versturen?
Ik heb de demo binnen van gamez.nl this ech teen mooie game. Maar 2 vraagjes als je het geweer pakt en 1x enzoemt kan die niet meer vaker in worden gezoemt zo als in deel 2? vraag 2 is: als je gewoon zo inzoemt kan je niet vakjer weer daarop in zoemen dat zijn me 2 vragen
Ja, maar het lijkt mij dat je die zoom niet zo heel vaak zult gebruiken... Ik pak liever iemand van achteren en interrogate hem dan dat ik hem in een headshot neerhaal... Dan kun je net zo goed Halo 2 ofzo gaan spelen...
Ja ok, maar die lampen zijn toch niet zo moeilijk om kapot te schieten? En verre lampen? Lijkt me niet dat een lamp zo ver is dat je hem al uit wil schieten met de zooom.... Ik in ieder geval niet... Ik doe het wel als ik dichter bij ben.
OKeejs maar als je iemand nu vast pakt he dan pak je mes. maar is het niet meer zo als i ndeel 1 dat je hem bewusteloos kan slaan zoja welke knop dan?