1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell, official forum vragen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmieboy, 16 mrt 2005.

1. BurningPassion

BurningPassion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds dit hte officiele vragen forum is, post ik hier ene vraag: Als ik chaos theory bij xbw preorder shop koop, wanneer krijg ik hem dan op de mat? Ik bedoel, er zijn ook bedrijven die max. 2 weken levertijd hebben, dus ik wil het gewoon even zeker weten voordat ik het hier koop...

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem op tijd besteld krijg je hem waarschijnlijk op de dag van de release binnen. 31 maart dus. (hoop ik dan voor je)

3. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat dacht ik dus ook, alleen wordt 't juist meestal op de releasdatum verzonden. Ik bestelde Mercenaries bij Gcshop (waar dus xbpre-order gebruik van maakt) en op de releasdatum werdt hij verzonden en een dag erna kreeg ik hem.

Trouwens, nog een tipje: Bestel nooit tijdens de feestdagen, ik bestelde Ninja Gaiden bij GCshop tijdens een feestdag (kan ff niet herrineren welke :p) en kreeg hem pas na ongeveer 2 weken! Ik zelf overweeg ff om m'n bestelling te cancellen, en gewoon wat meer betalen zodat ik hem gelijk op de releasdate kan kopen...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dat aan feestdagen ligt. Maar er kunnen natuurlijk altijd misverstanden zijn. Maar toch zeker bij GCshop heb je hem toch altijd op de release binnen?

5. BurningPassion

BurningPassion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, ik denk dat ik nu dus gewoon bij de Makro langs ga, is het 50 euro, maar heb ik het diezelfde dag.

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb al ongeveer 15 spellen daar gepreorderd en ongeveer 90% kwam op de dag van de release in me brievenbus.

7. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij dus niet...

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb van al me games bij gcshop (17) er maar 1 te laat gekregen, dus je kunt er gewoon op vertrouwen dat het goed komt.

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kreeg net een email van dit forum over die shop, en wat lees ik achter sc3? release 29 maart, dat lijkt mij geen typo :D

10. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, morgen maar eens de intertoys/free record shop checken :D

11. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    cool ik ga morgen middag ook effe lang intertoy's en freerecordshop zijn de enige 2 wikels die games verkopen bij mij in de buurt dus effe met de fiets naar de stad en effe kijken straks voor ik naar bed ga bidden dat die er morgen ligt:p:p:p

12. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik ook (nee, ik geloof niet in God maar he, misschien werkt het wel :p)

13. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 2 keer gepreordert (excl. sc:ct) en bij mij kwamen ze allebei de dag voor de release binnen.

De release is dacht ik gewoon 31 maart, 29 maart is de laatste dag dat je hem kunt preorderen.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 8 keer gepreordert bij GC en ze zijn allemaal op de release gekomen behalve 1 en dat lag aan hun leverancier die Nederland achter stelde.

15. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    ja nu weten we wel dat de GC-shop goed is. Maar ik heb er nog nooit besteld en ik ben het niet van plan ook.. Ik vind het veel relaxer om gewoon langs de winkel te fietsen, en dan met het spel in me handen zo snel mogelijk naar huis te fietsen :p

Maarja die stomme verotte kutschool waar ik op zit, heeft voor deze week een excursie geregeld naar Duitsland. moet ik 4 dagen tussen de moffen rondlopen. En dat terwijl ik dan de laatste twee dagen gewoon SP:CT kan spelen!! En dan loop ik weer helemaal achter met Adversarial.. alhoewel ik heb het vandaag nog gespeeld.. en ik ownede iedereen.. (5 nekken gebroken in een potje :p)

Edit: Ik heb het nu over SC:pT uiteraard

Edit2: Ik weet dat de winkel duurder is.. maar ik heb gewoon dikke 60 euro over voor het spel.. die 14 euro (ofzoiets) boeit me niej zoveel

Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op? :confused: Maar ik heb ook gewoon 60 euro over voor deze game hoor. Na school er effe om fietsen en zo snel mogelijk weer naar huis en lekker achter m'n xbox zitten en er een hele tijd niet meer vanachter komen.

17. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Ik geloof ook niet in hem maarja idderdaad wie weet werkt het :9

18. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik doe hetzelfde. Mijn school zit namelijk vlakbij (minder dan een minuutje fietsen) een winkelcentrum :cool:

19. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaar een keertje voor de duidelijkheid.

De officiƫle release datum is 31 maart. Ubisoft released haar producten op donderdag.
    Winkeliers krijgen de producten vaak iets eerder aangeleverd, zodat ze tijd hebben om deze van de magazijnen te vervoeren naar de winkels zelf.

Het kan zijn dat een winkelier meteen met acute spoed de producten vervoerd naar de winkels en deze dan ook meteen in de schappen legt. Daar kan ik niks tegen doen, behalve jullie succes te wensen met het uitzoeken welke winkelier dit doet! ;)

20. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Hey Michiel@ubi Komen nog er nog NSA Filmpjes uit??

Ik hou nu elke dag splintercell.com in de gaten en zie de laatse tijd geen NSA trainig filmpjes meer komen er nog??

Deel Deze Pagina