Even een newbie vraagje, maar hoe kruip je eigenlijk? Het staat niet in het boekje. laat maar zitten, ik weet het al
Duurt het nog steeds zo lang voordat je eindelijk een geschikte game hebt gevonden? (door de laadtijden op het begin bijvoorbeeld)
Er is een nieuwe NSA serie uit over High Tech Weapons ( niet meer CC Training) op de UK versie. Ook een Dev Diary.
ik ben nu al een tijdje met de single player bezig. Maar op eens zit ik zo naar mn gun te kijken en merk ik dat ie maar 1,5 keer inzoomt!!! Toe ik keek naar het aantal meters werd alles nog schrikbarender. Want een headshot van 40 meter afstand gaat je never lukken. Kan je je gun verder inzoomen? of krijg je nog andere guns in het spel? want ik heb het idee dat ik in de vorige sc games verder kon inzoomen.
Op de pc kun je toch wel een aardig eindje inzoomen met '1' , dus op de xbox zou het zeker ook moeten kunnen. (Heb het over de pc demo, maar dat is het eerste level van het spel)
Ja, hoe selecteer je nou eigenlijk tot welk wapen je je SC-20K wilt ombouwen? Ik ben nu bij de 3e missie (Panama bank) en ik heb alleen maar de launcher en foregrip . Ik wil ook de sniper & shotgun!
Ik heb Splinter Cell gepreorderd, maar ik heb 'm nog niet binnen? De post is al geweest, heeft iemand 'm ook nog niet binnen gehad
Oke . Ik wist btw wel hoe je moest ombouwen hoor, ik kan gewoon niet wachten totdat ik m'n shotgun krijg
He shit, zit vast bij de bank: Spoiler Je moet met die telemetric lock pick dus die 2 sloten tegelijk doen. Maar elke keer als ik 1 pin klaar heb, issie out of synch, wtf moet ik daartegen doen? Oh, lamaar, nu werkt 't plots wel
Als je de SC-20K wilt ombouwen tot shotgun moet je even op wit drukken, gewoon een tikje. EDIT: Laat maar, had de 2e pagina niet gezien Je schiet trouwens de shotgun rounds met linker trigger. EDIT2: Je moet ook wachten totdat de Telemetric lock pick klaar is, dat wordt ook gezegd door Grimsdottir
Ja hoorde ik vaag, alleen ik had al gesaved dus kon niet ff laden om te horen wat ze zei. En trouwens, die sniper, tering wat een geluid man! Meesterlijk!
wanneer krijg je die sniper uitbreiding dan? welk level? en/of hoe zet je hem erop en maakt het uit met welke styl je speelt?
@ Xbox wacko, het ligt er toch aan hoe je speelt.. velen zeggen dat je op normal de sp in 10 a 12 uur uit kunt spelen. Tel daar met hard maar een paar uur bij op, zou ik zeggen..