1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    heb m ook :)
    echt een vet spel. ik moet toegeven dat ik eerst de singleplayer wou gaan uitspelen maar ben toch vrijwel gelijk online gegaan en dat beviel me goed ;)
    Een server hosten was ook geen probleem bij mij (heb ik bij CS wel door te traag internet). Heb trouwens wel een keer gehad dat de boel vast liep bij de serverlijst en een vriend van me had het ook al een keer gehad... hopelijk gebeurt dit niet vaker
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  2. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    DE MP DEMO IS UIT OP DE PC :)
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij werkt de systemlink niet niet. Hij vind de andere Xbox wel maar dan zegt hij dit:

    Your game's version is not the same as the server's

    What the fuck houd dit nou weer in!. We hebben allebei een legale Xbox en SCPT :mad:
     
  4. master_DW

    master_DW Guest

    Heel erg vet spel maar ik zit vast in het 1e level weet iemand misgien wat je moet doen nadat je douglas hebt ondervraagt?
     
  5. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem vandaag gekocht, alleen ben er nog niet aan toegekomen.
     
  6. El aurens

    El aurens Bravo!

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Doorlopen uit de kamer waar je je bevindt en dan trap naar beneden nemen... Let wel op, er zitten nog 1 mannetje uit het raam te kijken in de kamer direct naast die van douglas en beneden bij de trap zijn 3 mannetjes in die kamer...
     
  7. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Zou je dat misschien ff in een spoiler willen zetten!? Je heb nu al een mooi deel van het eerste leven voor mij verne*kt..vet bedankt!:{
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    GVD..!
    oppeens loopt hij telken vast bij het zoeken naar de servers en net liep ie ook al vast met het loaden van een singleplayerlevel...
    wat is dit voor een schijtzooi :mad:
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, heb hem even uitgebreid gespeeld en vind hem heel erg vet. Toen ik online ging moest ik wel gelijk een patch downloaden dus misschien dat dat probleem al gefixt was?.. in iedergeval ik heb geen problemen online aan getroffen. Hier is maar één woord voor

    SUPER!!! _O_
     
  10. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie ook deze thread.
     
  11. tijnieblaey

    tijnieblaey -=-={Garfield}=-=-

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    WIEEJJJJJ!!! kheb um ook.. maar mag um nog niet spelen.. pas op m'n verjaardag.. (3 april) :'-( :'-( en ik ben ook nog is genaait op marktplaats.. (PoP--> mij , 25 euri--> joost korsten, spel is er niet.. na 2 weken w88:'-( :'-( ) dus ik heb helemaal niks te spele.. :'-( :'-(
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is echt machtig... ben uren achterelkaar bezig geweest online... niet normala hoe spannend en en en gewoon perfect is t!!!
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag paar uurtjes gespeeld en erg vet. Wat ik alleen wel vind (tot nu dan) is dat de single-player nog steeds lineair is, maar heb pas 2 levels gespeelt.

    Op Live is echt ongelofelijk vet en spannend, maar ook hier een minpuntje. Moet er wel bij zeggen dat ik pas een halfuurtje ofzo gespeeld heb. Het wordt niet echt als een stealth-game gespeeld maar iedereen loopt rondjes te rennen net als in RB6:3, zowel spies als mercs. Er wordt niet echt gecampd. Zal waarschijnlijk komen omdat iedereen nog n00b is dus dat zal wel veranderen hoop ik. Wat wel zo is als merc is dat je echt heel veel van die dingen (weet niet hoe ze heten) moet verdedigen, is echt onbegonnen werk vaak.
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij loopt het spel soms vast als ik games aan het searchen ben. Maar voor de rest is het cool.
     
  15. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    SC:pT controls?

    Ben ik nou de enige die problemen heeft met de controls? En dan wel het feit dat je niet southpawn kan spelen? Dus de aim op de linker stick kan zetten het het bewegen op de rechter..

    Ik ben linkshandig, en ik speel al mijn spelen zo al jarenlang, ben niks anders gewent, dus ik kan totaal niet overweg met de standaard setup.. Ik vind het belachelijk dat ze de optie om het om te draaien eruit gehaald hebben, in SC1 zat het wel gewoon, net zoals in alle andere FPS games.. Ik loop nu alleen maar met de controls te kutten ipv van het spel te genieten..

    Als lefty voel ik me dus flink genaaid door dit spel.. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het spel prachtig, maar het gebrek aan controls setup slaat nergens op.. Ik denk er zelfs over na om het maar weer te verkopen, Ik kan er zo niet van genieten..

    Iedereen die vindt dat ik niet moet zeiken en die aan default gewend is moet maar eens Halo of RS3 gaan spelen met southpawn controls, dus aim links en movement rechts, dan begrijp je wel wat ik bedoel.. :'-(
     
  16. Razer

    Razer New Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bij mij gebeurt er niks iedereen heeft last van de bug!
    en ik ken gewoon alles doen gamen enz
    servers zoeken nergens last van :d MP is wel bruut :D
     
  17. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer heeft niet meer de spanning die deel 1 wel had (komt waarschijnlijk door dat fluiten), hij is erg kort en het verhaal is erg cliché.
    Multiplayer is echt beste ooit.
     
  18. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: SC:pT controls?

    als je em verkoopt heb ik maybe wel interesse :p
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @inflatable: mischien werkt het al je je controller op zijn kop vast houd?

    al lijkt me dit ook niet echt lekker vasthouden/spelen :p

    vreemd dat deze functie wel in deel 1 zat en niet in deel 2, gelukkig ben ik rechts :D

    succes in ieder geval
     
  20. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zitten jullie nu in de SP??
    Ik zit vast in Jeruzalem.

    Wanneer ik uit de lift kom waar die dame me ingestoken heeft. Er zijn teveel mercs, ik geraak er niet voorbij...
     

Deel Deze Pagina