ik vin het spel egt super vet en vooral de mp maar ik vin ook wel dat de controls een beetje klote zijn veel anders dan in deel 1 maar voor de rest vond ik het eerste level egt heemaal top maar het 2e level een beetje saai.
Aan de controls wen je wel... daarnaast moetje als merc gewoon tactisch spelen met veel mijnen op goede plekken enzo. Daarnaast moet je ook niet die gigantische levels doen, dat is niet zo leuk voor de merc Warehouse is vet! Daar moet je echt stealth zijn en mercs moeten ook goed tactisch spelen. Cinema schijnt daarnaast ook vet te zijn.
Misschien een stomme vraag hoor, maar ik vond deel 1 een beetje frustrerend. Ik bedoel dat ik een klein stukje kon spelen en dan vast zat. Dat oplossen en dan 5 minuten later weer vast zitten. Is deel 2 in dat op zicht een beetje verbeterd?
Kent iemand een gamer met de tag "kamikazehoer", had ik een friendsrequest van maar wil eigenlijk eerst weten wie het is. Dus eigenaar, stuur een PM of maak je even bekend.
http://forum.xbw.nl/member.php?action=getinfo&userid=2091 Doed had mij ook een friendsrequest verzonden. Op zijn minst een aparte naam :{
Ok das iig een bekende naam, anders heb ik mijn friendslist binnen de kortste keren weer vol staan met onbekenden. Btw. Cole: ik ga je vanavond adden, kunnen we binnekkort een golfen of knallen.
ff un vraagie weet iemand hoe ik in het 1e level voorbij die mensen kom bij die trap(erzitten door 3 personen) thnxs p.s. zet wel ff in een spoiler voor de andere mensen
Spoiler Je kunt de guard die het dichtste bij de trap rondloopt gewoon grijpen, knock-out slaan en vervolgens ergens op de trap in het donker verbergen. De andere guards kun je lokken door eerst het licht uit te schieten (Midden van de kamer). En vervolgens de rest van de lichten in de kamer uit te schieten. Ze gaan dan in het donker rondlopen en je kunt er dan gewoon omheen lopen en de kamer verlaten... Veel succes!
thxs. Ik heb em al wel gehaald, stom dat ik nie heb nagedacht( moet al te veel doen op school). Ben gewoon door dat stuk heen gerend was wel voor de helft af maar heb et wel gehaald
Denk dat de kans zeer gering is, ten eerste is hij net een dag op de markt en ten tweede is het een veel gevraagd spel. Als je hem onder de €50 wilt hebben denk ik dat je hem toch echt online moet bestellen.
He heeft er al iemand Jeruzalem uitgespeeld zoja kun je me vertellen hoe je voorbij dat stuk komt dat je iedereen mag neerknallen??
Heb 'm net besteld, wou ff de reacties checken van de mensen hiero, want stel nou dat het een flutgame was.. Maarja, je ziet mij volgende week dus denk ik .