1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb de hele middag met wat vrienden 'gelinkt' t'was gezelli en toppie ! De balans tussen Spy en Merc is perfect (bijna briljant)
    :)_O_
     
  2. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe dicht bij moet je eigenlijk zijn om iemand af te luisteren? en als je de mic. hebt ge-equipt moet je dan ook nog iets indrukken om het gesprek af te luisteren?
     
  3. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik baal ook een beetje van de controls. Dat je bij zoom plotsenling moet aimen met de rechterstick en als ik tegen de muur wil gaan staan druk ik steeds op het witte knop(zoals in SC 1) ipv de thumbstick waardoor ik dus fluit. Ook online heb ik problemen met herladen bij de mercs en nog veel andere kleine dingen. Hopelijk wen ik er snel aan want nu gaat het nog niet zo geweldig.
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook in de jungle in Indonesie. Dat stuk ondegronds bij Jeruzalem is echt zo lastig, zeker een uur over gedaan.
     
  5. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nou ook en het is echt vet.
    en ik moet effe wennen aan de controls.
    maar voor de rest is het een top game :)
     
  6. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow gek.. hoe fukcing heftig is die multiplay.. onwijs hoge learning-curve maar oefening baart kunst. Echt, als je als spy een merc vasthebt en dan "lieve woordjes" in zijn oren kan fluisteren.. da's zo vet.

    Wel lijkt het in eerste instantie dat de mercs al het voordeel hebben, maar bij nader inzien blijkt dit gruwelijk mee te vallen. Als Merc spot je een spy, maar ben je hem zo weer kwijt.. echt heftig om te zien (en frustrerend :) )

    En als Spy is het gewoon zo waar vet als een Merc je op enkele centimeters passeert.. tering zeg, zweet in de bilspleet :)

    Een vraagje.. dat slaan als Spy.. dat komt ook niet echt krachtig over in een direct duel. Een keer heb ik gehad dat ik zo'n ding wilde openen en er zat een merc gebukt te bewaken. Ik loop op die merc af en voordat hij me in de gaten gaf, gaf ik hem een beuk en was in 1 keer Knock Out... hoe deed ik dat? Ik weet zelfs niet meer welke knop ik gebruikte.. vage shit :)

    Maar al met al echt vernieuwende gameplay online met een goede balans tussen de 2. Kan alleen maar dromen als Ubisoft met deze techniek een first person game gaat ontwikkelen....
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is echt top!

    Maar dat je de controls niet naar eigen keuze kan instellen slaat dus nergens op.. ik zal er echt aan proberen te wennen, maar het kost me veel moeite, zeker als ik in MP weer eens doodga omdat ik niet goed kan reageren met die kut controls, en ook omdat als ik terug ga naar andere games de boel weer omgedraaid zit zoals ik gewent was en ik dus weer moet wennen.. Het is gewoon heel onlogisch en dom van Ubisoft om uitgebreide control setup eruit te laten.. Ik snap dat echt niet.. Voor de rest zie ik geen minpuntjes in dit spel..

    Het is dat bepaalde vrienden van me het perse op de Xbox wilde spelen, want ik vind nog steeds dat je FPS op de PC moet spelen ivm de veel betere controls, anders had ik dit nooit zo gespeeld.. Mijn PC vrienden zijn meer into UT2004 nu (speel ik ook), Far Cry, en nog steeds CS..
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  8. master_DW

    master_DW Guest

    Ik zit nu in het level na de jungle. Ik ben zo f*cking verslaafd aan dit spel dat ik na een dag spelen al in het 6e level zit.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    :mad: ben ik ! , Kan iemand mij helpen met het stuk in Jeruzalem, na de 2e lift, (goal: reach to extraction) Als je buiten komt staan er allemaal snipers op je te wachten maar hoe kan je daar in hemelsnaam langkomen :confused: oftewel kan iemand mij dmv. spoiler vertellen waar de snipers precies staan ?
    K'weet dat er twee op een balkon recht tegenover de lift zijn en 1 links van de lift als je buitenkomt, en dan is er nog een of meer maar ik zou niet weten waar die is ...
     
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je onder de grond voordat je in de lift gaat of boven de grond als je de lift uit komt?
     
  11. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit daar ook vast.

    Wanneer je uit de lift komt, staan er allemaal guards op da plein.
    Ik geraak daar niet langs...
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    ja idd op het plein als je de lift uitkomt, ik zie er maar 3 en er zijn er 4 of meer want ik wordt neergeknalt ! :mad:
     
  13. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet de witte knop ingedrukt houde dat is ook zo als je iemand vast pakt8)
     
  14. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ah dat is dus hetzelfde. thnx.

    verder is de singleplayer echt weer top. ik heb tot nu toe van elk moment genoten. Ik ben nu in de trein en das best cool. via de buitenkant schuiven. er bijna afgegooid worden doordat er een andere trein langskomt en vervolgens binnen een swat draai om een deur. geweldig.
     
  15. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: zucht dubbelpost|:-
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2004
  16. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is leuk. Ben pas bij level 2, maar het is tot nu toe een spannende spel. Het speelt in ieder geval beter dan splinter cell1.

    Online kan ik het pas zondag uitproberen.
     
  17. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zo effe liven wie gaat er met me mee ?

    ik start de server wel

    tag:RotaryMonster
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem sinds donderdag, maar heb pas vanmorgen gespeeld en het eerste level vind ik al heel cool....Ik vind het wel fijn spelen alleen sommige dingen moet ik ff wennen omdat die in het eerste deel anders waren voor derst vind ik het nu al een top spel!!Maar live komt binnenkort als ik wat verder ben gevorderd in de single player!!
     
  19. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel levels eigenlijk in dit spel zit?
     
  20. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    11 als ik me niet vergis
     

Deel Deze Pagina