1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dit spel is zo cool!! Ik ben nu al bij level 7 ( Jakarta TV Station) Echt moeilijk !!

De MP is echt briljant gewoon.

2. HaloWeen

HaloWeen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de controls naar aanleiding van inflatable's verontrustende post.

Ik heb ff deel 1 in de xbox gestopt en ik speel met inverted ipv normaal.

Dit kan hopelijk in Pandora????
    Even op normaal gezet maar dan word ik gek.
    Wil ik graag ff weten voordat ik hem koop.

Bedankt alvast.

3. master_DW

master_DW Guest

ik ben nu ook in dat Jakarta TV Station en ik vin em ook echt vet moeilijk ik vind het egt een geweldig spel maar het derde level op die trein is egt tien keer makkelijker dan het eerste level en de moeilijkheidsgraad gaat ook heel erg omhoog van level 6 tot level 7. En Xboxlive gaat ook nog nie helemaal lekker, maar het is wel leuk als ik een keer een potje kan spelen.

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan dat inverted veranderen!!

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu (volgens mij) tegen het einde van het jungle-level (de 1ste, voor het geval dat er dadelijk meer blijken te zijn).. Je moet dan een stuk achter zo'n gast met 3 generalen aanlopen, en dan met een sticky-cam achter de code komen.. alleen, ik ben nou bij een stuk, waar je langs 2ventjes moet komen, via boven of onder, en daarna gaan ze uitgebreid met elkaar staan praten (die gast met die 3 generalen).. en dan sta ik daar nu mooi naar te kijke, maar wat je moet je nu doen, heb nu al 3x achter elkaar MISSED OBJECTIVE OPPERTUNITY gehad.. terwijl ik toch echt niet zie wat ik moetdoen.. moet ik soms een sticky op een van die gastjes schiete of??

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb gewoon een stickycam achter op de bamboe-wand geschoten en toen kreeg je de code te horen van sadono

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    welke waar wanneer?

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je op een gegeven moment die code moet horen van die 3 soldaten die je hebt achtervolgt, moet je een sticky-cam op de wand achter hun schieten (die bamboe shit) en dan hoor je de code van sadono, tenminste zo deed ik het en het lukte wel ....... suc6

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    der is trouwens op splintercell.com een patch uitgekomen voor de multiplayer ... daar hebben we nu nog iets aan 8)

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    thnx Mikey:) ff probere

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    net missie na jeruzalem gehaald die was zeker goed!!!

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    idd k'ben nu in de jungle en die is zwaar zjit ! k'kom er niet uit |:-

13. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu ook in Indonesiƫ in de jungle, heb tot nu toe geen problemen gehad.
    Het is zeker een vet spel, alleen de missie in de trein was erg kort. Heb helaas nog heel weing online gespeeld, maar dat komt maandag wel (hele dag vrij) :9

14. HaloWeen

HaloWeen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt SplinterX !!

15. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    kben nu bij level 5 of 6 dat ik die onderzeeer moet lokaliseren nog niet echt gespeeld ga ik zo doen maar zijn wel vette missies

16. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de eerste level gehaald
    daarna moet je in zo'n gebouw wat mensen uitschakelen en dan moet je naar beneden. daar staan dan 2 gasjes en 1 gegijzelde.
    ik weet niet hoe je die kan bevrijden.
    ik heb al alles geprobeerd. alle lampen kapotgeschoten en toen erop af lopen maar toen zagen ze me nog.
    kan iemand me helpen?

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bah ! Multiplayer eindelijk gedownload (ik dus geen live :mad:) Blijkt het dus zwaar k*t te zijn omdat ik geen koptelefoon (headset) heb ! :mad:

18. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    jongens...ik heb een vraagje. Dat licht ding dat op Sam's rug zit, is bij imj grafisch (het licht) een beetje geblokt, oftewel niet echt mooi. Hebben jullie dat ook?

19. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik zelf ook last van...

Fix:
    Start het spel, Druk op start en ga naar Options > Video en stel de volgende dingen in;
    Brightness: 78
    Contrast: 82

Opslaan en de 'pixelation' is weg... :)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2004
  20. the riddler

the riddler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol dankzij die patch kan ik nu helemaal niet meer de online demo spelen. (waarscHijnlijk omdat ik achter een firewal zit en ik niet weet hoe ik die uit moet zetten)

maar goed het volgende probleem,
    ik ben in parijs terecht gekomen en ben tot nu toe overal langs gekomen zonder gezien te worden en enig moord te plegen (ook niemand bewusteloos geslagen, kijk das nou een echte splinter cell :) )

maar nu zit ik dus in een kamer met 3 gasten die effetjes met elkaar praten en dan de hele kamer uitkammen. een gaat vervolgens ergens anders staan en die twee blijven dan de hele tijd heen ern weer lopen.
    wat is de beste manier om langs die gasten te komen zonder gezien te worden ?

Deel Deze Pagina