Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. RedSpykerbed

    RedSpykerbed .

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is lopen ze steeds het zelfde traject, als je dan in het donker bij die deur gaat zitten waar je uit kwam kan je 1tje al pakken in zijn rug, daarna naar die andere ff fluiten ofzo
     
  2. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    :p _O_ Tanx dude....ik vond het spel al stukken minder door dat....maar nu ken ik weer volop genieten.
     
  3. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in het eerste level waarbij ik eerst in zo'n grote spotlight moet lopen anders ziet de sniper me en dan moet ik met zo'n vrouw praten daarna heb ik permissie om te doden en dan moet je in de courtyard de spotlights uitschakelen...maar hoe dat je dat..ik heb alle lampen kapotgeschoten behalve de 2 spotlights links en rechts(de grote)maar ik kom niet verder..HELP
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je moet die lichten juist niet uitschakelen. Als je goed hebt geluisterd naar Lambert verteld hij dat de nsiper night goggles op heeft. Dat betekent dat je zo veel mogelijk in het licht moet blijven. Dus moet je precies in het licht van de spotlights lopen.
    Suc6 verder, moet lukken zo.

    Oh ja, dat hoort eigenlijk in de help thread van Splintercell: pandora tomorrow
     
  5. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik heb ik gedaan maar daarna moet je spotlights uitschakelen in the courtyard maar ik heb alle lampen kapotgeschoten maar nu weet ik niet meer hoe ik verder moet...
     
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Terug de trap af bij dat mokkel. Op een gegeven moment zit je op de begane grond waar je binnen kwam. Er zitten niet 1 maar 2 deuren. (duurde bij mij ook ff voordat ik het door had).
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Erm ... dan denk ik dat een probleem hebt nu, ik deed dat eerst ook nl. en toen werd ik ook door een sniper doodgeknalt en toen moest ik dus beginnen bij mijn 1 na laatste save point :'-( Btw k'ben in missie 7
     
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit vast bij de missie in jeruzalem, ik zit daar ondergrond in het warehouse maar ik krijg al die gasten die daar zitten maar niet dood ze schieten mij de hele tijd dood.... iemand nog tips?
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    ja, klim naar beneden onder het 'pad' waar je op loopt (het rooster zeg maar) daar kunnen ze je niet raken ook al zien ze je en schieten ze op je. en dan moet je op een goed moment wachten en dan PATS knal je ze een voor een af SUC6
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor je in dat huis met die lift gaat, moet je zeker rechts daarvan gaan voor ammo.

    Dan heb je normaal ammo genoeg.
    Zeker je shocker enz gebruiken.

    Nadien kan je naar links voor extra ammo en health.

    Het is ff een lastig stukje, maar je geraakt er wel door.
     
  11. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de achterkant van het doosje staat dat je ook multiplaye kunt doen zonder xboxlive of systemlink, maar ik zie het nergens in het spel. Kan iemand me helpen?
     
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan niet. Je kan alleen System Link 2vs2 (3vs1) en Xbox Live 2vs2 (3vs1) doen.
     
  13. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    owke thanks
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    kan je met system link met 2 op 1 xbox of niet?
     
  15. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, volgens mij niet anders zou je op elkaars scherm kunnen kijken.

    Correct me if wrong.
     
  16. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat kan niet en dat weet ik 100% zeker!!Want dan zou je inderdaad bij elkaar af kunen kijken en dat is niet leuk, en niet eerlijk..!
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat om system link met meerdere personen op één Xbox. Lijkt me logisch dat je dan dus één team op Xbox A zet en het andere team op Xbox B :) Niks oneerlijks aan dus ;) Alleen dat je een klein scherm hebt.

    Maar nee, er is geen enkele splitscreen mogelijkheid.
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar het gaat erom dat je hierbij SC: PT dus niet met zijn 2en op 1 xbox kan, dat van bijelkaar afkijken is maar bijzaak.....maar oke, in dat opzicht heb je wel gelijk.
     
  19. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nu in het level van de TV-station.. en nu zit ik na de 1e (of 2e) save plek vast, bij een hele grote parkeerplaats met automatische guns en tal van soldaten, hoe moet je er verder?? is er een kabel fzow? moet je klimmen? Want op de manier dat ik het doe is het echt te moeilijk, gewoon iedereen neerknallen en een flare bij de automatische guns (waar je nog wel geraakt wordt, of gezien wordt).. Is het echt zo moeilijk of is er een andere manier?
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier zit ik ook al vanaf 8 uur vanmorgen vast ! dat maakt mij egt super kwaaaaaad :mad::mad: En k'heb ook al 50 keer om hulp gevraagt maar er is niemand die antwoord wil geven ! :'-( :'-(
     

Deel Deze Pagina