1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: hoe kan het dat ik het wel heb (en het is ook duidelijk te zien) wanneer heb jij je xbox gekocht?

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem gekocht in Juli 2003 bij de mediamarkt.

3. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nergens last van framedrops; ik heb mijn xbox al vanaf het begin...

4. jpw-xboxer

jpw-xboxer Xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    als je systemlink doet kan je dan ook 2 tegen 1 doen met 2 xboxen dus dat je in een xbox 2 controllers doet en in de andere 1.

5. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan niet !! in het spel zit geen splitscreen mogelijk heid! dus als je 2 tegen 1 wil spelen moet je 3 xboxen hebben en 3 sc:pt versies.(met de zelfde updates!!)

6. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net uitgespeeld:9 Echt een vette game. Nu ga ik alleen nog maar online.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    heb heel soms last van framedrops bij jakarta bijvoorbeeld als je in het riool zit

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    OMG OMG ik heb net multiplayer gespeeld en ik moet zeggen dat was de meest spannende multiplayer ervaring die ik ooit heb gehad!! Als spy en als merc. Echt fantastich. Ow en over de graphics nou ik was er eerst negatief over, maar nadat ik de eerste level had uitgespeeld en de multiplayer neem ik mijn woorden terug. Fantastische game!

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    En dus is het niet mogelijk te linken met een xbox live xbox... Behalve als je een memory card hebt. Splintercell save > memory card> splintercell saves verijderen op xbox > system linken > data van memory card op xbox zetten > patch opnieuw downloaden.

10. Nielziepielzie

Nielziepielzie New Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook van die making of filmpjes zoals in splintercell 1??
    want die ben ik bij deeltje 2 niet tegengekomen?

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij niet. Mocht het wel zo zijn , dan waarschijnlijk na het uitspelen (kleine kans)

12. CAP1

CAP1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch even jullie mening horen. elke review (ook die xbw.nl) roemt de graphics van sp_pt, maar ik vind dat het zogenaamde 'image tearing' toch wel behoorlijk erg is bij dit spel. ik bedoel wanneer je rond draait met rechts het beeld dan vervormd. alsof er strepen en blokken in komen. ik vind dit niet overeen komen met wat ik lees in reviews.
    wat is jullie mening

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb er nog nooit last van gehad, maar ook nog nooit op gelet... Niet echt opvallend dus.

14. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik heb tot nu toe vrijwel alleen de multieplayer gespeeld en daarvan vind ik de graphics wel goed.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind de graphics van de singelplayer er mooier uitzien _O_

16. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand misschien hoe het komt dat op Xbox Live de stem zo traag wordt door gegeven? Aan me upload kan het niet liggen, want als ik host met andere games kan ik tot 8-10 man aan. Er met Splinter Cell zijn het "maar" 4 man.

Is dit bij iedereen zo?

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja ik hoor ook best slecht met dit spel..

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb zelf geen xbox live (over een weer :9 ) maar toen ik dit spel bij rutger speelde viel me wel op dat je iemand heel slecht kan horen/begrijpen. is dat bij alle games ?

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Grrrr ... Ik ben maar 2 keer vast komen te zitten in alle levels waar ik zo weer uit was .... maar nu in LA: Airport kom'k er nie meer uit :mad: . Wreeeede game verder :)

20. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net level 8 uitgespeeld en kwam tot de verassing dat het gelijk het einde van de game was. Er zitten dus maar 8 level in SC:pT. Beetje jammer....

Deel Deze Pagina