als je systemlink doet kan je dan ook 2 tegen 1 doen met 2 xboxen dus dat je in een xbox 2 controllers doet en in de andere 1.
nee dat kan niet !! in het spel zit geen splitscreen mogelijk heid! dus als je 2 tegen 1 wil spelen moet je 3 xboxen hebben en 3 sct versies.(met de zelfde updates!!)
OMG OMG ik heb net multiplayer gespeeld en ik moet zeggen dat was de meest spannende multiplayer ervaring die ik ooit heb gehad!! Als spy en als merc. Echt fantastich. Ow en over de graphics nou ik was er eerst negatief over, maar nadat ik de eerste level had uitgespeeld en de multiplayer neem ik mijn woorden terug. Fantastische game!
En dus is het niet mogelijk te linken met een xbox live xbox... Behalve als je een memory card hebt. Splintercell save > memory card> splintercell saves verijderen op xbox > system linken > data van memory card op xbox zetten > patch opnieuw downloaden.
heb je ook van die making of filmpjes zoals in splintercell 1?? want die ben ik bij deeltje 2 niet tegengekomen?
toch even jullie mening horen. elke review (ook die xbw.nl) roemt de graphics van sp_pt, maar ik vind dat het zogenaamde 'image tearing' toch wel behoorlijk erg is bij dit spel. ik bedoel wanneer je rond draait met rechts het beeld dan vervormd. alsof er strepen en blokken in komen. ik vind dit niet overeen komen met wat ik lees in reviews. wat is jullie mening
Weet iemand misschien hoe het komt dat op Xbox Live de stem zo traag wordt door gegeven? Aan me upload kan het niet liggen, want als ik host met andere games kan ik tot 8-10 man aan. Er met Splinter Cell zijn het "maar" 4 man. Is dit bij iedereen zo?
Ik heb zelf geen xbox live (over een weer ) maar toen ik dit spel bij rutger speelde viel me wel op dat je iemand heel slecht kan horen/begrijpen. is dat bij alle games ?
Grrrr ... Ik ben maar 2 keer vast komen te zitten in alle levels waar ik zo weer uit was .... maar nu in LA: Airport kom'k er nie meer uit . Wreeeede game verder
Ik heb net level 8 uitgespeeld en kwam tot de verassing dat het gelijk het einde van de game was. Er zitten dus maar 8 level in SCT. Beetje jammer....