K'heb een beetje gekloot met de tv en spel instellingen en nu zie ik geen pixel meer. Maar trouwens, het viel me pas op (die pixels) toen ik de post van RuffRyder las.
en ik heb hem inmiddels uitgepeeld ........ jammer, omdat ik geen L!ve heb K'had nog 15 sec. over De tussenfilmjes (hoe heet zoies ook alweer ?) zijn egt mooi gemaakt ! die laatste bijv. Het leek net egt
Gaat best snel... Ik heb nou niet echt super veel singleplayer gespeelt, en ik ben al in TV station... Komodo was echt cookie
Maak je borst maar nat voor deze missie, daar heb ik meerdere malen moeten zweten om hem tot een goed einde te brengen
K'heb hem uitgespeeld en ik dacht, laat ik nog eens missie 1 overdoen (gewoon omdat ie leuk is) En de eerste keer deed ik er anderhalf uur over en nu nog geen half uur Is ie dit keer wel iets moeilijker op Hard ? Want in deel 1 merkte ik geen verschil
Het word echt steeds gekker met de Multiplayer. Ik zat net op de grens van level 2 naar 3 (180), speel ik een uurtje later weer, heb ik nog maar 169. Denk ik oh shit, laat ik maar weer es een potje gaan winnen, nou doe ik dat en krijg ik bij mn ranking -1 en heb ik nog maar 168. Kan iemand mij dat uitleggen?
ja ik vind de ranking enzo beetje dom gedaan want heb ook al met een gewonnen potje -1 gekregen terwijl ik toch wel een nd133 of hoe je die ook noemt heb gecleared..
Als je op level 3 bent mag je niet meer verliezen dan gaan er punten af, als je op level 1 of 2 bent en als je dan verliest gaan er geen punten af.
Wat ik heel goed vind aan SCT is dat er verschillende 'weggetjes' zijn om een level uit te spelen. Dit maakt de game leuk om em nog een keer te spelen!
In mijn ogen is het juist precies het tegenovergestelde en is er juist maar 1 weg. En dat de meeste dingen voor zich spreken, maar zo beleef ik het!
het spel is voor 90% hard stikke lineair. er zit hier en daar een stukje in waar je kan kiezen of je via de daken of via de steegjes verder komt!! maar dat is niet veel. dit vind ik ook echt een gemis in het spel.
Ja je hebt maar een paar keer de mogelijkheid voor een andere weg maar ik vind het nog steeds een goed spel.
Ik denk dat hij ook bedoelt dat je veel verschillende manieren hebt om de guards uit te schakelen, net als in deel 1
dat vind ik ook wel mee vallen: 1 ) je kan ze neerschieten 2 ) je kan ze neerslaan 3 ) je kan op ze springen 4 ) je kan ze verdoven met een gas(d.m.v. zo'n camera-tje) 5 ) je kan een turret het vuile werk laten doen vooral die laatste is wel cool! lekker sadistisch
Mara ook van achter beetapkken,eerst een fles gooien om ze afte leidden en dangewoon verder lopen en niks doen,ze alleen ontwijken en nog vele andere manieren