1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk het wel, ik had het nl. zo ingesteld, maar ik zag nog steeds de pixels....
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb een beetje gekloot met de tv en spel instellingen en nu zie ik geen pixel meer. Maar trouwens, het viel me pas op (die pixels) toen ik de post van RuffRyder las.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    en ik heb hem inmiddels uitgepeeld ........ jammer, omdat ik geen L!ve heb :mad: K'had nog 15 sec. over :9
    De tussenfilmjes (hoe heet zoies ook alweer ?) zijn egt mooi gemaakt ! die laatste bijv. Het leek net egt _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Gaat best snel... Ik heb nou niet echt super veel singleplayer gespeelt, en ik ben al in TV station... Komodo was echt cookie
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maak je borst maar nat voor deze missie, daar heb ik meerdere malen moeten zweten om hem tot een goed einde te brengen ;)
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb hem uitgespeeld en ik dacht, laat ik nog eens missie 1 overdoen (gewoon omdat ie leuk is) En de eerste keer deed ik er anderhalf uur over en nu nog geen half uur 8)
    Is ie dit keer wel iets moeilijker op Hard ? Want in deel 1 merkte ik geen verschil :confused:
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    je zal ongetwijfeld sneller dood gaan, net zoals in het eerste deel...
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar heb ik weinig van gemerkt :{
     
  9. master_DW

    master_DW Guest

    Het word echt steeds gekker met de Multiplayer. Ik zat net op de grens van level 2 naar 3 (180), speel ik een uurtje later weer, heb ik nog maar 169. Denk ik oh shit, laat ik maar weer es een potje gaan winnen, nou doe ik dat en krijg ik bij mn ranking -1 en heb ik nog maar 168. Kan iemand mij dat uitleggen?
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja ik vind de ranking enzo beetje dom gedaan want heb ook al met een gewonnen potje -1 gekregen terwijl ik toch wel een nd133 of hoe je die ook noemt heb gecleared..
     
  11. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je op level 3 bent mag je niet meer verliezen dan gaan er punten af, als je op level 1 of 2 bent en als je dan verliest gaan er geen punten af.
     
  12. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heel goed vind aan SC:pT is dat er verschillende 'weggetjes' zijn om een level uit te spelen.
    Dit maakt de game leuk om em nog een keer te spelen!
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    dat snap ik maar als ik win -1 !?!?! :confused: beetje rare ranking
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    In mijn ogen is het juist precies het tegenovergestelde en is er juist maar 1 weg. En dat de meeste dingen voor zich spreken, maar zo beleef ik het!
     
  15. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook. Is weer te lineair.
     
  16. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel is voor 90% hard stikke lineair. er zit hier en daar een stukje in waar je kan kiezen of je via de daken of via de steegjes verder komt!! maar dat is niet veel. dit vind ik ook echt een gemis in het spel.
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja je hebt maar een paar keer de mogelijkheid voor een andere weg maar ik vind het nog steeds een goed spel.
     
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij ook bedoelt dat je veel verschillende manieren hebt om de guards uit te schakelen, net als in deel 1
     
  19. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik ook wel mee vallen:
    1 ) je kan ze neerschieten
    2 ) je kan ze neerslaan
    3 ) je kan op ze springen
    4 ) je kan ze verdoven met een gas(d.m.v. zo'n camera-tje)
    5 ) je kan een turret het vuile werk laten doen :p

    vooral die laatste is wel cool! lekker sadistisch
     
  20. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Mara ook van achter beetapkken,eerst een fles gooien om ze afte leidden en dangewoon verder lopen en niks doen,ze alleen ontwijken en nog vele andere manieren
     

Deel Deze Pagina