Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    nou, ut heeft me ff gekost, maar kben er ook door... ennuh, kblijf erbij, ik vinnut een supermoeilijke game!
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de moeilijkheid graad niet zo hoog. Ik ben in level 6, maar heb nog nooit ergens vastgezetten, waar ik na 15 minuten nog vastzat... Deel 1 was tot nu toe moeilijker... Maar wie weet, zijn LAX en Tv station heel moeilijk, tenminste, dat schijnenn ze te zijn.
     
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bij tv station! en ik vind het nou niet echt heel moeilijk!! alles wijst zich vanzelf.. bij deel 1 moest je echt even nadenken wat nou de beste manier was om er voorbij te komen. maar hier is alles al voor gekookt! gewoon een beetje sluipen en lampjes kapot schieten en je bent zo ana het eind van het level! maarja!1 ik vind het nog steeds een top game! lekker sneaken!
     
  4. master_DW

    master_DW Guest

    heb ik een ranking van 192. Win ik een potje waarbij ik er cker 2 heb gehackt, heb ik ineens een ranking van 167. WTF is dit allemaal!?
     
  5. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het valt opzich wel mee met die verschillende weggetjes
     
  6. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat is dus ook zo frusti, dat ik overal lees dat men het een makkelijke game vond :confused: maar goed, khebbut overleefd... en m'n controller ook!
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    maar heb je deel 1? Want als je dat deel hebt is het namelijk niet zo moeilijk... En Tv station is behoorlijk bagger
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Deel 1 vond ik dus ook erg moeilijk, tot nu de begin levels waren daar veel moeilijker en volgens mij ook ietsje langer. Voor derest vind ik het nog steeds een top game. Deel 1 het laaste level vond ik dus enorm moeilijk, ik hoop dat dit laaste level ook zo lekker moeilijk is en dat je ergens weer een half uur ofzo vast zit, daar smul ik echt van, lekker die frustratie enzo. Haha
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De laatste is nog moeilijker, alhoewel Tv-Station best wel kl*te is als je binnen bent ...... :{
    Vooral dat stuk op die 'brug' Na die eerste retinal scanner. dar heb ik meerdere malen gezweet :{
     
  10. bond007

    bond007 JusT P3rfeCt

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    huh vaag ik vond deel 1 juist veel makelijker dan deel 2. Kzit nu al vast. Ik zit nu in dat trein level en ik moet langs buiten via zo'n raam klimmen alleen die bewakers zien me telkens langs binne.
    oaj weet iemand of je de moeilijkheidsgraad kan instellen. Ik speel nu namelijk op normal en volgens mij is dat al het makelijkst :p
     
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ben precies op het zelfde stukje. straks ff kijken of er ook nog andere routes zijn.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    (sorry eigenlijk niet de goede thread, maar ik heb helpdwang)
    @ bond007 en schijterwt
    Je kan niet een andere route nemen, want ik had eerts iedereen omgelegt maar dat lukt niet want als je dan verder gaat in de missie dan kirjg je een bericht "There are all dead bodies all over the train" ofzo. en dan is je mission failled, Je moet gewoon buiten om. Let OP ! : Ga niet voorbij een raam als er een lamp komt. Je kan als het goed is precies na een lamp gaan voordat de volgende nadert. Suc6
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zou er een deeltje 3 komen :cool:
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook eerst het licht uitdoen :+
     
  15. master_DW

    master_DW Guest

    Maar eh.. kan iemand mij ff het ranking systeem uitleggen. Iedere keer als ik win krijg ik min 1. En wat nog stommer was, Ik had als spy alle drie de nd133 geneutralized, en dat gassie die bij mij hoorde had er nul gehackt en was na 5 minuutjes al zijn levens kwijt. Maja we hadde dus tog nog gewonnen. Hij die er nix van kon kreeg 10 puntjes erbij. En ik had ze alle 3 gehackt en kreeg min 1. Waar slaat dat op, weet iemand hoe dat rankingsysteem werkt??
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat moet soiezo want anders wordt je gezien door die ene guard :{
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    maar dat maakt niet uit, ze zijn gewoon verbaast. misschien letten ze hierdoor wel beter op.
     
  18. bond007

    bond007 JusT P3rfeCt

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt he. Ja je moet idd goed opletten op die palen aan die kant van de rails.
     
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    [Mod mode] Master_DW jouw vraag gaat over de multiplayer optie,deze thread is voor de singleplayer ervaring van Splintercell: Pandora tomorrow [/mod mode]


    Dank u :D
     
  20. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    :eek:

    heb net 'ff' het hele topic doorgelezen, SC: PT is gewoon een _O_ game ;)

    System link mogelijkheid lijkt me superleuk voor een lanparty-tje _O_

    Alleen is het niet moeilijk meer voor mij, had gister ff 4 levels op MEDIUM gespeeld, dat vond ik zonde (aangezien ik ook SC 1 heb gespeeld) en te makkelijk ;)

    Heb vandaag ff 2 leveltje op HARD gespeeld (ook makkelijk :{)

    Ben nu gestopt omdat ik hoofdpijn heb :{

    _O_ SC: PT _O_
     

Deel Deze Pagina