1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

1. XForce1

XForce1 Guest

vraagje

ik ben nu in dat level met die trein, kom ik bij dat ventje in de coupe aan, wat moet ik daarna doen, heb met hem gesproken maar zodra die naar die bar loopt begint een klok te lopen met 20 seconden, zodrai die op zijn ben ik af

wat moet ik hier doen????

2. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is moet je naar de bar gaan, aan de achterkant en dan met je mic op die mensen richten, zodat je het gesprek kan afluisteren.

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    het is niet split screen, maar system link met 1 xbox voor elke speler dus om met 4 spelers te kunnen gamen moet je vier xboxen aan elkaar verbinden.

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Kheb SC:pT net gehaald bij de FRS voor 29 euro. Maar ik las een tijd terug hier op het xbw forum dat je bepaalde settings moet instellen zodat de graphics er vele malen beter uitzien. Krijg het zo snel niet meer gevonden, kan iemand me dit even vertellen? :)

5. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brightness: 78
    Contrast: 82

6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    That's all?

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vele malen beter is onzin, het was gewoon zo dat sommige mensen last hadden van dat er een soort schaduw flikkerde en dat kon je er dan mee verhelpen...

8. martijntjeG

martijntjeG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje over de stitchy cam: kan je alleen direct nadat je m ergens op hebt geplakt de beelden bekijken? In het boekje staat dat de beelden naar de OPSAM worden doorgestuurd, maar als ik de camera opplak en het beeld dan wegklik kom ik in die hele OPSAM geen camera-beelden tegen...

En wat is dan het nut van die camera???

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Tis ten eerste sticky cam en geloof ik de OPSAT.

Maarre ze bedoelen gewoon dat sam die beelden bekijkt op zn OPSAT, niet dat ze worden opgeslagen...

Het nut is dat je rustig kan kijken of er een bewaker staat en om iemand te laten slapen in de rook die dat ding kan spuwen...

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Het is idd OPSAT. Hij kijkt nadat je je sticky heb afgeschoten in zijn OPSAT, die zit in zijn arm/pak. En als het over de SP gaat, dan heb je 2 soorten camera's eentje met gas en afleiding (fluitgeluidje uit die sticky) en een gewone waar mee je makkelijk ff kan kijken waar de guards enzo staan.

En bij MP is het precies het zelfde alleen dan heb je één camere waar gas uit komt en een mercenary mee in slaap kan brengen en gewoon mee kan rondkijken. :)

11. martijntjeG

martijntjeG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanx...
    Ik dacht dat je als je die camera had opgehangen ook nog later even via je OPSAT kon kijken wat er op dat moment plaatsvindt in het zicht van de camera (wat vooral handig was geweest voor MP)...

12. mars15

mars15 Guest

sorry voor de kick maar heb hem sinds vanavond allen 1e missie moet je je handboeien af doen hoe the fuck moet dat langzaam met left thumpstick maar snap er niks van ?

13. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Netzoals bij sloten kraken geloof ik. Je thumbstick langzaam bewegen, en als je hem voelt trillen hem een paar sec stilhouden tot je een klik hoort. Dan weer verder zoeken naar nieuwe "kliks", een stuk of 5 kliks en hij's open

14. mars15

mars15 Guest

oke het was gelukt nu de eerste deur
    word die nog aardig op live gespeeld of niet?

15. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, tenminste voordat Splinter Cell 3 uitkwam waren er nog behoorlijk veel lui online

16. mars15

mars15 Guest

Denet ff online gedaan
    ziet er goed uit

en dat voor 30 euro mooi prijsje

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm destijds ook bij m'n Starterkit gekregen. Offline wel gespeeld, maar online nog niet. Iemand zin om een keer online tegen mij te spelen?

18. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog wl aardig wat servers online, ik heb niet het gevoel dat er veel minder online zijn.
    Alleen is iedereen opeens 'deatmatch' aan het spelen, terwijl die optie er niet echt in zit. In SC3 wel, daarom speelt iedereen opeens deathmatch.
    De multiplayer missies, om ze maar ff zo te noemen, vind ik veel leuker.
    @ Rivanov: Ik wel best wel een keer met je online spelen, ik bak er toch nix van :9
    Offline ook nie, ik heb al vanaf februari, maar ik heb hem nog niet zo vaak gespeeld maar ik ben pas bij missie 5

19. mars15

mars15 Guest

doen we wel ff samen dan

net ook met 2 maten gespeeld was wel lachen alleen erg lastig ken de mappen niet alleen warehouse

Deel Deze Pagina