1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

1. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmmm heb enorm veel zin in de live! functie van dit spel... ziet er geweldig uit! Kan je ook met zn 2en op 1 box tegelijk op live? zou wel erg handig zijn :)

En wanneer ligtie precies in de winkels?

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem al, je kan niet met zn 2en op 1 xbox dat is wel jammer maar ook wel begrijpellijk want bij zo'n spel is alles al donker en dan ook nog een keer kleiner zal het onspeelbaar maken. de bestuuring is wel verandert je moet nu op de linker-stick drukken als je tegen muren aan wilt staan. er zijn wel meer moves zoals je door een gat laten zakken en de split jump is uitgebreid.

3. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gekocht, of gedownload? indien gekocht, waar :p

4. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hij heeft een illegale versie of een review versie denk ik, hij is nog nergens te koop nl:)

5. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Inside gamer wist te melden dat er een Splinter Cell+ XBox live pakket komt. Dit pakket gaat ongeveer € 90 kosten en zou ook op 26 maart uitkomen.

Groeten Ewout

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Voor degene die problemen hebben met de Demo en het 1e level niet krijgen opgestart kijk dan ff op deze link

Zoals je kan zien is de GForce 4 MX not supported. Dus het is net als met PoP op de PC.

7. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel heel raar!! ik krijg bij mij op mijn werk wel de demo opgestart! en ik heb zo'n geforce 4 MX! ik heb alleen geen thermal en nightvision zoals ik eerder al melde..

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    op de site van ubisoft kan je ook een training doen.. die is echt cool je moet dan wel anark geinstalleerd hebben of instaleren.. 3 trainings missies!!

9. master_DW

master_DW Guest

ik wil de mp demo hebbe want de sp demo heb ik ut eerste level al uit en het 2e deed het niej

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag het volledige spel gekregen (origineel, recensie exemplaar) en het bevalt me wel. Heb nog niet via Xbox Live gespeeld, alleen even singeplayer. Ziet er iig prachtig uit.. Ga zo de Live optie maar eens bekijken :)

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Doe dat :)

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    * jaloerst *

Nog 5 dagen wachten dan maar...

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    *Jaloerst mee*

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Achja wij hebben m donderdag ongeveer... dat houd ik wel vol omdat naar alle waarschijnlijkheid vanavond de mp demo uitkomt. Maar dat is niet 100% cker...

15. DonScorpion

DonScorpion Guest

ik speelde de demo met mijn geforce 4 mx460, dus.........

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja je kan de demo ook met mx spelen maar alleen op een bepaalde driver...

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb al een 'dag-afkruis-kalender' gemaakt :+ om de dagen af te tellen tot donderdag :cool:

18. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Deel2 is toch wel een stukje makkelijker dan deel1. Het is jammer dat de moeilijkheidsgraad niet begint met het niveau van de laatste levels van deel1. Als je deel1 hebt gespeeld, ben je in een paar dagen door de singleplayer heen............

19. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij gcshop besteld, die speciale aanbieding. Maar krijg je hem dan ook echt op de 25e, of wordt ie dan pas verstuurd dat je hem pas de 26e of 27e in huis hebt. Wil hem natuurlijk wel de 25e in huis hebben :9

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    je krijgt hem volgens mij op de releasedatum binnen

Deel Deze Pagina