Ik ook Maar ik ga vanaf woensdag iedere dag mn orderstatus checken en als die dan op verzonden staat dan heb je m de volgende dag...
misschien de zoveelste keer dat het wordt gevraagt maar weet iemand of heeft iemand ergens gelezen waneer de multiplayer demo "uitkomt" ? daar heb ik egt f*cking zin in want die singelplayer mode heb ik al 20 keer uitgespeeld en is simpel
Kijk anders ff op het forum van ubi.com.(hier) Volgens mij is het morgen rond het avondeten ( 6 uur dus)
Dr is geen officiele release van die demo nog... maar morgen is er een chat waar wel opheldering in komt!
Als je zorgt dat gcshop dat ding is opstuurd dan pak ik je als spy met plezier van achter en fluister ik vieze dingetjes in je oor Vertel dr is wat meer over!
Ik hoor net van gcshop dat ze als het goed is op woensdag pandora binnen krijgen en hem dan diezelfde dag nog verzenden. Dan heb je hem dus ook op donerdag binnen
hordo heb jij hem al zo ja hoe en wanneer? ik koop hem woensdag in de winkel 15 euro meer maar wel een dag eerder
Hordo is redacteur bij XBW en krijgt het spel daarom al eerder, het is een review-versie voor zover ik weet.
Nee, ze krijgen m bij gcshop al op woensdag en sturen m dan op. Dus diegene die m besteld heeft, krijgt m op de release datum...
Ik red het nu wel, zit in de test week en waarschijnlijk komt de demo morgen omdat in de chat met de makers ze VERY VERY VERY SOON zeiden... Ben benieuwd!
Het is wel kut voor mij, krijg hem waarschijnlijk deze week, en heb die week erna proefwerkweek.... *gaat huilend op bed liggen* maarja niks aan te doen, hep ik tenminste om ergens naar uit te kijken tijdens de toest week, zodat ik die (hopelijk)ook goed doorloop!
ik las net op tothegame.com dat de release op dinsdag 23 maart staat. *) Ik dacht dat ie 25 maart pas uitkwam...
Er staat dat het spel in de --->US<--- uit komt op de 23ste en in de --->UK<--- (bij ons dus...) de 26ste..