Hmm, begin steeds meer zin te hebben in splinter cell, ik hoop dat die morgen met de post binnen komt Vrijdag komt Metal Gear Solid: Twin Snakes binnen, "it's a snake month"
hoi ik heb net mijn Orderstatus bij gcshop gececht en bij mij stond er Betaald; in behandeling betekent dat dat ik hem morgen niet krijg??
Ik hoop dat mijn "clan" mate hem ook morgen krijgt zodat we gelijk samen kunnen spelen. Maar nu ga ik ff wiskunde leren... ksnap niks van dat ontbinden in factoren
Splinter Cell: Pandora Tomorrow Verzonden [quote Indepence Day]The package is being delivered![/quote Independence Day]
Ja. die van mij is ook onderweg naar zijn nieuwe onderkomen. Morgen eens kijken of ik tijd heb om hem te spelen.
bij mij ook hoor! the time is near that we can al play together!!! alleen kan ik donderdag niet zo heel lang spelen! mot donderdag avond weg.. en ben pas vrijdag avond terug!! !!
Kzit in de test week en ik hoef donderdag niet veel te leren omdat ik vrijdag engels pw heb en engels is een makkie voor me... daarna lekker het hele weekend dag en nacht. Meen ik serieus.
hij is bij mij ook verzonden, jammer dat ik morgen als enige keer in het hele jaar tot 5 uur op school zit ps: ik zie jullie morgen wel op live *)
IK heb iets raars meegemaakt ik heb splintercell 2 bestelt via die site (xboxworld en gcshop) die ze speciaal gemaakt hebben om splintercell 2 te preorderen maar als ik kijk op gcshop.nl bij orderstatus dan staat er dat ik niets bestelt heb. ligt t aan mij of is er iets fout gegaan? wie kan me helpen
Zo werkt het ook niet, je moet je factuur nr links onder in dat boxje Orderstatus invullen en dan enter...
Op deze site staat dat het spel 25 maart uitkomt maar in het krantje van de DIXONS staat dat hij pas op 1 april uitkomt????? Wat is het nou
sorry t was de eerste X dat ik iets bij gcshop hebt bestelt maar idd hij is verzonden( met n bigsmile) egt supervet ik hoop dat m morgen krijg. gcshop bevalt me trouwes erg goed