toen ik voor het eerst vertigo plaza speelde in mp. Ik had alleen nog maar de kleine hospital gedaan. Mijn reactie: Wow, is best een groot gebouw! Ik loop naar buiten, zie ik die brug, WTF! nog een? ga ik er heen, vind ik nog een deur, en zie dat er nog 2 zijn
kheb alleen nog maar ge-single-playered... de eerste keer dat die andere trein in tegengestelde richting voorbij kwam razen, schrok ik me kapot... maar mooiste moment vonnik die twee gasten die van die boobytraps aant leggen zijn, waarvan er eentje dronken is, en zichzelf opblaast... (zeg maar, de eerste junglemissie, na dat tentenkamp) overigens doen ze dat niet constant, want toen ik het nog eens over speelde, kwam ie gewoon in mijn richting lopen, om nieuwe flessen drank op te halen ofzo... kwas zo verbaasd dattie me meteen opmerkte toen ik snel weer de struiken in wilde duiken wat ik wel frusti vind, is dat iedereen het zo'n makkelijk spel vindt, want eh... ikkeh nie
Ik heb het ook ondervonden, dat met de verdronken guard Eerst vier keer opnieuw spelen, om er de vijfde keer achter te komen..."oh, ze kunnen natuurlijk ook verzuipen"...lol
toen ik sadono moest ontvoeren en hij mij gezien had melde hij met zijn telefoon naar sadono oftewel hij zei tegen zichzelf dat ik er was
Het gebruik van 2 mijnen online. Uitleg: In het Cinema level had ik in de gang van de lobby naar zaal 1 2 mijnen tegenover elkaar geplaatst. Er komt een spy doe hoek om en BOEM! tegen de muur en BOEM weer tegen de andere muur!! Ik piste zowat in mn broek van het lachen!!!!
Whaha. Heb je ook bij Krausers Lab. Bij die sluizen zitten soms ook mijnen. Nou dan word je zo opgeblazen. Of als je bij het lab gaat dan stikt het daar soms van de lazers. Een Chaff G werkt er altijd wel tegen