1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij laat ie gewoon de 4-5 beste servers zien, die het meest dichtbij zijn...
     
  2. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Servers zoeken is een hel
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb daar ook last van, ik krijg soms ook minpunten nu ik op lvl 3 ben. echt vaag...
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ja en als je dan ff wacht loopt ie vast... ik speel gewoon bijna alleen nog met vrienden. scheelt een hoop gezanik.
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je als spy een merc zijn nek omdraaien?
    Ook met A ,Juz like mercenaries? want dat is me nog niet gelukt.
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je spy bent en je wordt gekilled voor een merc van lvl1 (terwijl jij lvl3 bent) maar je wint toch krijg je iets van -6.
    Maar ik heb soms ook dat als ik spy ben dat ik geen één keer gekilled ben en het potje gewonnen hebt toch - punten krijg:mad: . Ik snap er niks van:confused:

    Achter een merc gaan staan A drukken zodat hij hem vast pakt en dan weer A indrukken zodat hij zn nek breek.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2004
  7. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Als servers vinden een hel is maak er dan zelf één. Komen er vanzelf meer servers.
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    dat schiet ook niet op. tenzij je veel friends hebt
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik host dan zit hij meestal binnen 1 minuut helemaal vol. Dus dat is geen probleem. Maar als je optimatch doet krijg je van die blokjes in wit, rood en oranje. Waareer is de server nou goed en waarneer niet? En die puntentelling is vaag. Want waarneer gaat hij nou naar een volgend level toe?
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    als spy zijnde kan je zo'n merc zijn nek alleen omdraaien als die niks doorheeft, je kan hem wel bewusteloos slaan en dan snel wegrennen met je spy....ik raad ook aan als je de merc een stroomschok geeft om niks te proberen maar gewoon hard weg te rennen

    suc6
     
  11. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het al denk ik als je op lvl 1 ben krijg je nooit minpunten lvl 2 ook niet maar vanaf lvl 3 als je verliest krijg je vet veel minpunten :'-( nou ja dan maar niet meer verliezen anders kom ik nooit tot lvl 4:)
    (weet iemand trouwens waar de preciese punten telling staat ik kan het nergens vinden)
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    omdat er nog niet zo veel nederlanders sc online doen voeg mij dan ff toe
     
  13. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik dus ook, dat ie vast slaat, dat gebeurt als de blokjes te lang wit blijven, erg vreemd, dacht eerst dat het aan mijn xbox lag, maar nu zie ik dat jij er ook probs mee had, en wat het aanbod aan servers aangaat, vond ik ook tegenvallen, maar dat is zo opgelost dmv het inloggen bij friends. Het heeft toch een beetje de looks van GRID IT....ik bedoel dan de servers natuurlijk!!!

    Maar als er meer mensen met dat probleem zijn, dus als je net ff te lang wacht dat hij vast loopt, is het misschien nu al weer tijd voor een update...verder te gekke game!!!!

    Greetz
     
  14. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ik dus net ff op de site van SC PT te kijken en dan staat er dit bericht:


    Xbox Live bug will be corrected soon

    A bug where the Xbox game crashed if you rested ten seconds on the "optimatch" option will soon be resolved. The bug does not prevent players from playing online, and it does not occur during gameplay. Therefore we expect that players will still enjoy playing Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow while we look into resolving this issue.

    Zo da's dan ook opgelost
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Hmm..de eerste Rainbow Six patch (ook UbiSoft) kwam pas een flinke tijd naar release..... nou ja, nieuwe game, nieuwe kansen :p
     
  16. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    idd... het is ook niet zo'n ramp, echter je gaat in eerste instantie denken dat je Xbox de geest gaat geven, maar gelukkig is dat dan weer niet het geval!!!

    Game on
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Een aantal dingen bij SP die echt beter kunnen:

    1 De voice, waarom is het geluid van de mic zoooo slecht :{. Afluisteren had gewoon een toggle functie moeten zijn en niet de hele tijd die knop in houden want dan kun je niet meer spelen

    2 Ik wil zien wie er praat in de lobby

    3 De ranking is gewoon, wie het meest speelt wie het hoogst komt.

    4 Er zijn veel vuile flikkers die gewoon weg gaan als ze weten dat ze het potje niet meer kunnen winnen :mad: :mad: :mad:
    Hier MOET echt iets tegen gedaan worden. 15 punten aftrek ofzo.
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar, als je bij lvl 3 bent of hoger gaan er punten af als je verliest.

    Zelf ben ik al bij lvl 3 maar ik heb vaak dat ik punten verlies terwijl ik heb gewonnen en geen één keer dood ben gegaan.
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn gamertag "redlaB" is mijn achternaam achterstevoren, dus ik heet Rinus Balder.

    Hier een stuk mythologie:


    De naam Balder komt uit de Noorse mythologie. Balder was een zoon van de oppergod Odin en zijn gemalin Friga. Odin trok op zijn achtvoetig paard Sleipnir door noordelijk Scandinavië om voor zijn familie de kostbare mede (een drank van gegiste honing) te verzamelen. Hoewel Odin de titel oppergod droeg was hij door zijn vuige listen niet erg geliefd. Veel populairder was een andere zoon van Odin, de dondergod Thor. Het meest geliefd echter was Balder. Hij was de god van het licht, de schoonheid en de welsprekendheid.


    Zoveel mooie eigenschappen leverden hem de jaloezie van de valse god Loki op. Loki haatte Balder om de vreugde die deze zoon van Odin de mensen en de andere goden bracht. Toen Balder droomde dat hij jammerlijk zou sterven, wendde zijn moeder Friga zich daarom tot alle mensen, dieren, planten en stenen om ze te smeken de god van het licht niet te deren. Allen beloofden dit met een dure eed. Slechts de maretak behoefde niet te zweren; die zou van geen betekenis zijn.

    Verheugd keerde Friga op de hemelburcht Asgard terug, en richtte een groot feest aan. De onkwetsbaar geworden Balder was het mikpunt bij de wedstrijd speerwerpen, maar bleef natuurlijk ongedeerd.

    Toen verscheen Loki aan de gouden poort van Asgard, waar hij de blinde Hödur ontmoette. Deze kon vanwege zijn blindheid natuurlijk niet deelnemen aan de spelen rond Balder. De listige Loki hood hem zijn hulp aan. Hij zei tegen Hödur: "Ik weet raad, ik zal uw hand vasthouden. De boog aantrekken kunt ge zelf. Ik zal voor u een pijl zetten op de pees en zo zult ge u met anderen vermaken." Hödur duchtte geen kwaad. Hij spande de boog en Loki legde op deze boog een pijl van maretak. Een dodelijk schot trof Balder.

    Ik heb het je vergeven hoor:cool: , ik zal je een invite sturen, maar vertrouwen doe ik je nog niet helemaal*)
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahahah... dit bedoel ik dus, de ranking suckt.

    Maar je hebt wel een beetje gelijk. De ranking is idd niet zo simpel als ik voordeed, soms gaan er punten af.
     

Deel Deze Pagina