1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
  2. -=[AtC]=-

    -=[AtC]=- satan

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD!!!:mad:
    ikkan hier ook behoorlijk pissig van worden.....
    stelletje mietjes...
     
  3. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het ook maar uit The Mask :p
     
  4. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurt inderdaad te vaak en van mij mogen ze zo iemand 20 punten aftrek geven.

    Tip: speel alleen met mensen waarvan je weet dat ze niet zullen vertrekken als het even een potje tegenzit. Vooral als je Revenge speelt (zoals ik altijd doe), is het erg irritant als mensen in de tweede ronde vertrekken omdat ze niet kunnen winnen. Losers.
     
  5. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by Rinus
    Mijn gamertag "redlaB" is mijn achternaam achterstevoren, dus ik heet Rinus Balder.

    Hier een stuk mythologie:


    De naam Balder komt uit de Noorse mythologie. Balder was een zoon van de oppergod Odin en zijn gemalin Friga. Odin trok op zijn achtvoetig paard Sleipnir door noordelijk Scandinavië om voor zijn familie de kostbare mede (een drank van gegiste honing) te verzamelen. Hoewel Odin de titel oppergod droeg was hij door zijn vuige listen niet erg geliefd. Veel populairder was een andere zoon van Odin, de dondergod Thor. Het meest geliefd echter was Balder. Hij was de god van het licht, de schoonheid en de welsprekendheid.


    Zoveel mooie eigenschappen leverden hem de jaloezie van de valse god Loki op. Loki haatte Balder om de vreugde die deze zoon van Odin de mensen en de andere goden bracht. Toen Balder droomde dat hij jammerlijk zou sterven, wendde zijn moeder Friga zich daarom tot alle mensen, dieren, planten en stenen om ze te smeken de god van het licht niet te deren. Allen beloofden dit met een dure eed. Slechts de maretak behoefde niet te zweren; die zou van geen betekenis zijn.

    Verheugd keerde Friga op de hemelburcht Asgard terug, en richtte een groot feest aan. De onkwetsbaar geworden Balder was het mikpunt bij de wedstrijd speerwerpen, maar bleef natuurlijk ongedeerd.

    Toen verscheen Loki aan de gouden poort van Asgard, waar hij de blinde Hödur ontmoette. Deze kon vanwege zijn blindheid natuurlijk niet deelnemen aan de spelen rond Balder. De listige Loki hood hem zijn hulp aan. Hij zei tegen Hödur: "Ik weet raad, ik zal uw hand vasthouden. De boog aantrekken kunt ge zelf. Ik zal voor u een pijl zetten op de pees en zo zult ge u met anderen vermaken." Hödur duchtte geen kwaad. Hij spande de boog en Loki legde op deze boog een pijl van maretak. Een dodelijk schot trof Balder.

    Ik heb het je vergeven hoor , ik zal je een invite sturen, maar vertrouwen doe ik je nog niet helemaal
    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb het ook maar uit The Mask :p
    --------------------------------------------------------------------------------

    ik denk dat hij het tegen mij had :)
     
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    wanneer komt die patch uit? (hij had mij gequote, Loki)
     
  7. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Geen idee.. Maar het liefst doen ze er wat meer aanpassingen in, zoals bv het quitten
     
  8. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dat dan niet kan, bedoel je...
     
  9. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    of dat er dan veel punten afgetrokken word, of degene krijgt een soort status. je kan em in ieder geval een feedback geven
     
  10. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets zou wel goed zijn. Gewoon veel van de score afhalen en een quit-percentage geven. En het is overigens raar dat als je met 4 mensen van hetzelfde level speelt er op het eind bij iedereen punten afgaan:confused: Echt wazig.
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt zuur, net toen ik deze game kreeg brandde me tv af, nu speel ik op zo'n 37 cm tv dat is echt knudde. Met de single player wacht ik tot ik weer groot beeld heb.
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    mn broertje heeft een paar weken geleden een tv van +/-84 cm gekocht op de rommelmarkt voor €5,- :D
    maar die patch voor de optiematch hoeft voor mij eigenlijk niet meer perse. speel bijna alleen maar met friends.
     
  13. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tijdens een game (waar rank aanstaat) weggaat voordat hij afgelopen is dan krijg je bij je volgende potje puntenaftrek, ongeacht of je dan wint of verliest.
    Dus er is wel degelijk wat gedaan tegen al die mensen die stoppen midden in een game :)
     
  14. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit helpt ook niet echt veel, er gaat altijd maar iets van -6 af nadat je uit een game bent gegaan en dat hebben mensen liever dan -20 ofzo.
     
  15. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn foutO-)
    lvl 3 tegen lvl 1 verlies = -25 punten :'-(
     
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier dit bedoel ik, dan kun je beter stoppen als er dan maar 6 punten af gaan.

    Conclusie er is geen kloot aan gedaan. (zullen er ook wel niks aan gaan doen :{ )
     
  17. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    wist je trouwens dat als je wint als spy door alleen hun nekken te breeken dat je extra puntjes krijgtO-)
    nu 5 potjes achter elkaar gewonnen door alleen nekken te breeken die gasten werden helemaal gek:p
     
  18. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    yo gasten, net gekocht, ik ga ook live dus add mij ook maar.
    Moet alleen nog ff het spel door krijgen!!!!
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker belangrijk die ranking. dan haal je veel punten en dan sta je (bijvoorbeeld) 1.218e van de wereld (met bijvoorbeeld 80.000 spelers). alsnog een anonieme plek dus.

    van de echte freaks win je toch niet en kom je dus nooit eerste van de wereld (buiten het feit dat er toch altijd fouten zijn in die ranking lijsten). er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar voor het gros is eigenlijk de ranking niet interessant op deze manier.

    ze kunnen beter een ranking doen per land en een algehele wereld ranking. geeft wat meer inzicht voor de mensen die daar behoefte aan hebben.
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
     

Deel Deze Pagina