1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    IK vind het nou niet erg verslavend, splintercell... En iedereen wilt spy zijn, en terecht, want dat is ook veel leuker... Vind ik dus ook, maar als er mensen zijn die graag als merc spelen, dan kunnen we wel een match plannen :)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ik heb hem nu ook :)
     
  3. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je gewoon eerlijk per game omwisselen (spy->merc), als dat al niet kan ???
    En we moeten elkaar in deze thread gewoon allemal aanmelden als friend want om met nederlanders te spelen blijft gewoon leuk!
    Een beetje tactics uitwisselen is beter dan kan je later die arrogante amerikanen het nekkie omdraaien!!!}:]
     
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die een duel aandurft tegen mij en dark sniper nl? We hebben er pas 1 gespeeld en met 4-0 gewonnen }:]


    Dat het ik ook soms, dat hij moet laden als je sommige kamers inloopt terwijl de rest gewoon door kan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2004
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is echt een gaaf spel ... gister heel even op live gespeeld ... maar ik kon vreemd genoeg niemand horen ... ik ga het vanavond weer eens proberen
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    als je mensen niet kan horen moet je ze muten en dan weer unmuten, dan hoor je ze als het goed wel weer.
     
  7. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een geweldig spel alleen spy is veel te populer :{
    en overpowerd als je em goed gebruikt}:]
    merc is gewoon veel te saai en met spy kan je overal komen en sneaken daar draait het spel gewoon om die merc moet soms echt 5 minuten wachten tot hij een spy ziet en die rent dan "meestal" toch gelijk weg dus merc heeft "bijna" niks te doen....
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    daarvoor zet je gewoon altijd revenge aan. dan is het eerlijk. Merc is best vet als je met iemand spellt die goed luisterd
     
  9. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu anderhalve week, en eerlijk gezegt valt ie een beetje tegen. ik vermaak me gewoon niet als ik het spel op Live speel. maar dat kan nog veranderen. in ieder geval ga ik eerst singleplayer uitspelen en daarna nog een keer maar dan op hard en zonder een kill te maken
     
  10. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het jammer dat het sluip gedeelte bij de spies vaak ontbreekt. Als merc wordt je soms gewoon aangevallen door de spies, dat is volgensmij toch niet de bedoeling van het spel. Je hebt mensen die het breken van nekken zeer goed beheersen en dan is het spel soms binnen 3 min afgelopen.
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer altijd langs een merc te sluipen, maar als er bijv. een merc de heletijd in de buurt van een ND133 campt moet je hem wel laten slapen of zijn nek breken.
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    het merc aanvallen vind ik eerlijk gezegd ook het leukst :)
    maar als je een beetje goede tegenstanders hebt lukt dit nou niet bepaald makkelijk.
     
  13. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen...! ik heb het spel sinds vanmiddag en de eerste indrukken zyn goed...

    Enkeld ben'k nog niet zo 'populair' op live vanwege drukte met studie enzo.. Hier wil ik wat verandering in brengen want op dit ogenblik heb'k weer wat tyd om te gamen... kzou zeggen voeg me toe en "teach me how to play SC" :p

    Kzal intussen ook wat van jullie toevoegen, i've ya don't mind ofcourse..!

    Met groeten....
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Als iemand uit jou w team weg gaat gaan er bij jouw ook punten af. Het ranking systeem moet echt verbeterd worden want het gaat me echt uit de keel hangen :mad:
     
  15. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    KUn je eigenlijk met System LInk met 2xbox met 4 personen spelen of kan da nie
     
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, volgens mij is die vraag toch al erg vaak gesteld. 1 gamer per xbox.
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, zullen ze bij ubisoft ook wel doorhebben... Wachten op de volgende patch dan maar...
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook hetzelfde als de host weg gaat dan krijgt iedereen minpunten :mad:
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje dom van me, keb Xbox live al super lang, maar hoe voeg je mensen toe aan je friendslist?? want ik wil graag met alle nederlanders van Xboxforum enz. gaan spelen, maar ik zie ze nu niet op SC : PT live, dus ik dacht ik voeg ze gewoon toe, maar ik weet niet hoe dat moet,

    Maar ik speel nu elke dag SC : PT en het is echt te vet vind ik, maar ik zie jullie daar dan wel misschien,latrs
     
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Je start de xbox zonder cd derin op, gaat naar je friends list, add friend,gamertag, gamertag invoeren, hoppa!

    En je mag mij wel toevoegen als je wilt :p Manialmax is me gamertag.


    Greetz,
    Max
     

Deel Deze Pagina