1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dankje, voor alle mensen die online zijn en van dit forum zijn, mijn gamertag is dus CrimpyIceguy maar ik heb momenteel geen headset, dus als ik perongeluk op je schiet ofzow, dan kan ik geen sorry zeggen want ik heb geen headset, maar als nederlander onder elkaar vergeef je dat wel als je op elkaar schiet:p
     
  2. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze vraag er tussen staat, maar anders moet ik 19 pagina's gaan doorlezen.
    Is het mogelijk om in SP:pT multiplayer te doen over '1' xbox, dus niet Live, gewoon samen met een vriend tegen de pc bijv.:)
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je multiplayer wilt doen met een vriend moet je hoe dan ook 2 xboxen hebben. Je kan deze game gewoon NIET met zijn 2en spelen op 1 xbox.

    Edit: Als ik hier nog steeds een euro voor krijg voor elke keer dat deze vraag langs komt.......8)
     
  4. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, tnx voor het antwoord, ik had het wel graag gewild, heb namleijk (nog) geen XboxLive, als ik live had, dan zat ik nu niet achter de pc, dan was het SP online. :9

    Ik heb nog het probleem van geen creditcard. :'-(
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het spel dus gewoon UBERVET online .. alleen het spel wordt van absolute grootheid (online) gehouden door:

    - Ranking systeem, onduidelijk, en volgens mij worden nekbreken en alles niet bijgehouden, maar doodgaan weer wel.
    - Quitten, zoveel mensen quitten als ze niet meer verder kunnen en dan krijg je geen punten meer, ookal is het 10sec voor het einde.. Stel dan gewoon vast dat je dan nog steeds punten krijgt, alleen dat het dan makkelijker is.. of zorg ervoor dat zoveel x quitten per tijdsperiode een tijdelijke ban is fzow.. want zo kan het niet verder.
    - Hier en daar zijn nog glitches
    - optimatch zuigt, er worden vrijwel alleen servers getoond met 1 en zelfs 0 personen erin... :confused:.. Er is ook geen refresh button, en de getoonde resultaten kloppen gewoon 80% van de keren niet.. Ook is het vreemd dat wanneer je met 3man in een server zit.. het uren kan duren voordat er nog 1 bijkomt..
    - Down. Content.. Nieuwe levels (airport?), nieuwe mogelijkheden????? Ik wil wat nieuws zien, en ik weet dat het pas net uit is, maar dit moet er toch echt komen.
     
  6. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit zal er ook absoluut komen maar nog niet in een vroeg stadium als dit denk ik!
     
  7. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Denk ik ook niet, maar dit is wel een bepalende factor in het behoud van dit leuke spel online.
     
  8. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    ManialMax, wtf deed je nou>?? jij zei: voeg me maar toe als je wilt:p dus ik d8 ik voeg je toe, kom ik in een game met jou, krijg ik gelijk te horen: CRIMPY FLIKKER OP!! nou jij kan voor mijn part ook opdonderen als je zo ermee omgaat.

    ik vraag me trouwens af hoe je naar een volgend level kan gaan. Dat je eerst een level 1 gamer bent, maar dan een level 2, want ik zit nu al vet lang op dat spel en ik ben nog steeds level1:confused: :'-(
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  9. bond007

    bond007 JusT P3rfeCt

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij gebeurde het toen ik ongeveer 80 punten had. En volgens mij ga je pas naar lv 3 als je ongeveer 180 punten heb.
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, maar waar kan je je punten zien??
     
  11. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Eum..?? als je even goed kon luisteren hoorde je dat ik je niet aan het uitschelden was, dus voordat je me begint af te zeiken moet jeje oren eens open doen.

    Dat was het.

    Ps: Ook erg storend dat je zonder headset zo'n tactische game speelt, succes van een missie hangt grotendeels uit van de communicatie tussen de 2 teamleden.
     
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Alle niet quitters, met headset, en enige kwaliteit mogen mij ook wel toevoegen, bensneller server en KAN WEL tegen mijn verlies.. in tegenstelling tot vele anderen.. Ook veel Nederlanders.. :mad:..

    Wat is jullie favo-map eigenlijk? Mijn was en is denk ik Museum, kan ik als spy en als merc bet goed vind ik, nu al 1x binnen 1.34 minuten gehaald, en 1x in 1.44 tegen 2level 3:p

    Maar ik vind Schermerhorn ook steeds vetter.. heb wel hekel aan Vertigo Plaza.. echt oneerlijk level (voor merc) en Hospital vind ik ook saai
     
  13. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik dus echt nog het aller klootste vind.
    Als ik GVD de tijd neem om zelf host te zijn en dan met goede teams speel uit eerlijkheid (ben nu beina lvl 4).tegen lvl 5 en een lvl 4 op Plaza, had ik beeeiina geonnen gingen ze dus allebei weg.

    1. Ik werd dus genaaid omdat ik geen punten kreeg

    2. Maar veel erger nog is wat ik altijd heb als ik host ben; als er iemand uit mn server weggaat waarom/wanneer danook (wel tijdens de game),krijg ik (de host) OOK minpunten alsof ik ben weggegaan.

    dus gewoon Dubbel Gen**kt door die k*thufters en dat systeem
     
  14. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    btw,
    Ik heb twee glitches ontdekt op warehouse toen ik samen met bati aan het spelen was

    Als je zegmaar links boven bij die nd133 op het hekje springt en er dan ietsje naar links afspringt pak je een onzichtbaat iets vast waar je aan hangt.

    en als je vanaf het zelfde hekje naar de hoogste box voor je springt (op de hoek ietsje naar rechts), val je er gewoon doorheen en kan je er doorheen kijken en kan de rest je alleen zien met heatsensor

    dat was vast heel onduidelijk, maja echt duidelijker kan ik t niet maken

    greetz
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Hospital het vetst. Anyways voeg me maar toe. Ik irriteer me ook kapot aan VOORAL Nederlanders die stoppen zodra ze geen kans meer hebben om te winnen. Gelukkig zijn er nog wel een paar eerlijke gamers (zoals NL Master ;) )
     
  16. bond007

    bond007 JusT P3rfeCt

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man dat heb ik ook super vaak. Gaan ze weg als ze achterstaan. Kep het zelfs al een keer gehad dat ik samen met nog zo'n gasje van lv3 voor stond, met nog 2 minuten te spelen ofzo. Gaat mijn teammaat weg......
    maja vind trouwens warehouse het vetst, komt denk door de naam want in PD vond ik die ook al het vetst
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen mogen mij ook wel toevoegen, ik speel meestal met Dark Sniper NL (woont mij me in de beurt) en dan maakt hij een server met ranking uit. Dan heb je dat probleem ook niet dat mensen weggaan, alleen soms gaan ze ook weg omdat dark sniper en ik ze zo hard ownen 8)
     
  18. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    of ze gaan weg omdat ze toch geen puntaftrek krijgen aangezien ranking uit staat :)
    daarom speel ik meestal toch met ranking aan. niet omdat die score me zo interesseert maar omdat ze dan meestal wel blijven
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  19. bond007

    bond007 JusT P3rfeCt

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Kspeel atijd met ranking, nu doen ze teminste serieus. Als je free gaat kan je te maken krijgen met die trieste teamkillers. Wel vind ik dat er juist bij ranking meer mensen weggaan in vergelijking met free
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik er wat aan doen dat iemand dat ding heeft gemold, diegene heeft nu geen zin om m terug te betalen en ik ga ook niet zomaar ff 40 euro weer uitgeven want dat heb k nu ff niet, en ik ga gewoon wachten totdat ik dat heb.

    En toen ik daar kwam werd ik gelijk uit de game gepleurd en sorry dan dat ik dacht dat jij het was, ik wist niet wie wie was dus ik kon ook niet weten wie mij nou ging uitschelden,maarja zand erover dan maar;)
     

Deel Deze Pagina