Laatst had ik iets heel vaags. Ik ben lv 2 en mijn teammaat ook. We ginge tegen lv 1 en 3. Dus na 7 minuten was het klaar want wij hadden ze tvaak vermoord. Ik had ongeveer 6 keer iemand neergeknalt en mijn teammaat 2 of 3. Krijg hij na afloop 9 punten en ik -2. Ik was nog geneens dood gegaan en hij 1 keer???? Hoe kan dit?
Ik wordt echt gek van dat verrotte ranking syteem, er leaven elke game wel mensen als ze dreigen te verliezen... Om ziek van te worden...
hij heeft gelijk, er zijn niet altijd vrienden online en als ze online zijn zijn er niet genoeg voor 2 vs 2 want niemand wil met een vreemde.
En wat als je maar 1 vriend in je friendlist hebt staan K'heb dus sinds eergister live en ik kan dus met aleen vreemden spelen, en dat is niet leuk want ik kom bijna nooit iemand uit NL. tegen. want tactisch overleggen in het engels is mij iets te hoog gegrepen
trouwens, ik had gewoon een keer dat ik gewonnen had, en toen hij bijna de scores ging updaten toen stopte die flikker
dat gebeurt heel vaak, laten ze je denken dat je punten krijgt en op het aller laaste moment gaan ze weg
wat is eigenlijk het hoogste aantal minpunten dat je kan krijgen voor 1 game verliezen ? ik had een keer 43 en ik was geen games gequit ofzo of host gewoon in een keer 43
Als je trouwens allemaal met niveau 3 speelt en je verliest evenveel als je wint, beide teams winnen b.v. 3 keer van de 6 potjes, heeft iedereen een stuk minder punten. Iedereen is dan eigenlijk genaaid toch?
ja eigenlijk wel, maar je hebt dan wel potjes gespeeld zonder dat iemand weggaat voordat het afgelopen is