1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook nog een paar enthousiaste friends die het leuk vinden om vroeg op de avond (vanaf een uurtje of 19:00) dit geweldige spel op LIVE te spelen. Heb je zin, voeg me dan toe!
     
  2. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    of jij mij:) ik heb al een aardige lijst opgebouwd van niet-quittende nederlanders van aardig niveau bij splintercell.

    Maar even vraagje: Ik host veel, en daar verlies ik jammergenoeg veel punten door, omdat als iemand anders quit er bij mij ook weleens punten afgaan, en ook zonder reden (ik quit NOOIT, behalve als de xbox vastzit of iets dergelijks) wat punten eraf, en dan vraag ik me af hoe die hele ranking nou eigenlijk werkt. Zoals laatst, ik met nog iemand van level 4 cinema gehaald in 1.22 (record voor mij) zonder dood te gaan of detected, tegen 2level 3 en er 9punten af :confused: :confused:, en niet de keer daarvoor gequit.
     
  3. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt dik naaiende shit, ik hoop dat de makers naar deze kritiek luisteren en misschien een aanpassing maken die dit ranking systeem beter maakt die je dan via Xbox Live kan downloaden.
    Ik ben 2x gequit omdat ik moest eten en me moeder had al 2x geroepen dus toen moest ik wel stoppen. Maar voor de rest quit ik nooit!
     
  4. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    gister, ik verloor 25 punten omdat we 1 ND133 niet hadden gehackt ( spy kant dus :p ) oke dat was dus volop klote..
    daarna ging ik en me teammaat ff als merc spelen.. we verloren wel maar ik was geen 1 x gemold en had rond de 3/4 spies afgemaakt. wat nu.. ik verlies 10 PUNTEN !! kan iemand uitleggen hoe dit werkt want dit verpest nogal wat ''ranking-fun'' voor mij en werkt nogal demotiverend
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt het helemaal niet uit hoeveel kills je maakt, als je verliest verlies je zoiezo punten.
     
  6. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhm, Headcollecter, hou jij je mond maar, jij bent de grootste cheater die ik ken van nederlandse bodem, samen met Dark Sniper, zielig joch, echt niet normaal. Dat je zo je punten wilt verdienen :confused:..

    en nu weer ontopic: Maakt wel uit, tenminste, dat is de algemene gedachte, al is het geheel nog steeds een beetje vaag. Tegen welk level je speelt maakt uit, en hoe lang je erover doet en hoeveel levens je overhebt ook. Ook moet je geregeld veranderen van level dat je speelt en gamemode, anders schiet je niets op.
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je dat hij leavt.

    Bij mij ging die namelijk ook per ongeluk weg of niet, helaas 10 seconden voor het einde :{

    Je moet zon iemand dan maar op zijn woord geloven
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhm, niet 1x, meerdere malen, en hij heeft toegegeven dat hij cheat. (met leaven). Verder is hij het ook het type dat warehouse doet als hij mercenarie is, en spy-levels als ie spy is, de ander geen kans geven. En de seconde dat je er bij hem inkomt begint hij en dan kan je roepen wat je wil, alleen je xboxuitzetten kan nog, want zij beginnen toch wel.. Die twee zijn echt vuil, darksniper NL en Headcollector, onthoud de namen :)
     
  9. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    tigerstyle, ik kan ook niet tegen dat soort ''kleffe'' (hiermee bedoel ik dus achter elkaars kont aanlopende vrienden) gasten. vooral niet als ze zo zielig spelen.

    haha zo te lezen zou ik het wel met jou kenne vinden, ist goed als ik je toevoeg?

    ontopic: is er uberhaubt al een gerucht dat die -punten weggaan of is er nog nix van waar?
     
  10. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    - punten hooren bij het ranking systeem dus die gaan zeker niet weg dat is ook niet wat ze moeten maaken wat ze wel wat "duidelijker" zouden moeten maaken is of je meer punten krijgt als je mensen dood of een snelle tijd haalt of dat dat niks uitmaakt
    ik denk zelf dat het niks uitmaakt want ik heb cinema in 1:10 gehaald 0 x detected en 1 nek gebroken en ik kreeg maar 6 punten :{
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  11. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ranking systeem is echt vervelend. Laats heb ik tegen een level 3 en een level 2 gespeeld, samen met een level 2 (ben zelf level 1). Mijn teammaat is aan het begin van het spel al helemaal wijlen, maar ik weet nog in m'n eentje te winnen van de andere 2. Ik helemaal trots op mezelf (heb het spel nog niet zo lang, kan het voor geen meter, en heb nog niet veel multiplayer gespeeld) Dus ik weer blij dat ik punten krijg, krijg je terwijl je naar het puntenmenu gaat zo'n mooi tekentje van lost connection. Die gast was hem dus getaaid, en ik kon naar m'n punten fluiten, is echt saai.
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de moed allang opgegeven om voor de punten te gaan!! ten eerste het bederft de game-sfeer! want gamen gaat uiteindelijk om plezier lijkt me!
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  13. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee XquistX/Prancer NL ik voeg je wel toe, kunnen we samen FREE game spelen.
    Alleen voor het plezier dus....
     
  14. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Zie je jezelf dan niet anders spelen? Ik speel zeer roekeloos bij een free-game, de hele tijd vette dingen proberen te doen, en beetje nekbreken enzowz.. Terwijl ik bij ranking echt tactisch probeer te spelen.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'vind het spel online wel coowl ! hoewel ik bijna nooit win :{ maar goed ........
    owja Prins Sjon in zal je wel toevoegen :)
     
  16. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Trouwens, het aantal cheaters begint nu wel heeeeel erg te worden, zelf onze S0ra, die hier aan mij verkondigde dat hij niet cheatte etc. heeft vanmiddag mooi gequit.. Mooi is dat.... En dan krijg ik er weer punten af de ronde erop, WAAROM????
     
  17. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tigerstyle

    hoeveel punten heb je dan nu?
     
  18. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik niet echt cheaten, meer lamen
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    met free quit bij mij juist gelijk iedereen zodra ze een paar keer dood gaan....
     
  20. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    eeej tigerstyle ik heb gister niet gequit?? wat zeg jij allemaal?

    en trouwens ik had jou gezegt dat iemand anders speelde weetje, ik moest wat belangrijks doen dus hij zal wel gequit hebben... ikke niet...
     

Deel Deze Pagina