1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, die vriend van jou speelde, maar hij/jullie quitte wel mooi net voor het einde, maargoed, sorriew, moet je niet zo afschrijven, is pas 1e x dat het met jou gebuerde (ook de 1e x dat we speelde:)) maar het is niet fijn om op eens te quitten, maakt niet uit waarvoor.. en ik heb 600+ punten
     
  2. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Quitten zuigt, want dan kom je in de Lobby en dan gaat de team maat van de ge-quitte kant ook meestal weg...

    En blijf je met ze tweeen over...|:-


    Gelukkig quit ik nooit, tenzij me xbox een keertje vastloopt[wat overigens 1x is gebeurt]
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    er zitten trouwes wel wat foutjes in de maps... heb al een paar keer gehad dat ik ergens blijf hangen en dan na een tijdje oppeens weer weg kan.
     
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 keer gehad dat ik in Mount Hospital vast in een doos zat |:- de 1e keer kwam ik er niet uit en de 2e keer kwam ik er na 5 minuten uit door op alle knoppen te rammen |:-
     
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vandaag had sloeg werkelijk alles. Ik loo rond op de 2e verdieping van de Lobby in Cinema, grijpt zo'n spy me opeens van achter. 2 seconden later val ik DOOR de vloer heen van de 2e verd., DOOR de vloer heen van de 1e verdieping, en val ik zo de map uit :confused: Ik viel een minuut lang ofzo, ik viel steeds verder weg van die map en hij werd steeds kleiner, alsof je in de opening van een vulkaan valt zeg maar. Na een minuut viel ik neer en stond er dat ik zelfmoord had gepleegd :eek: Heb al veel rare dingen gezien met dit spel maar dit sloeg WERKELIJK alles.
     
  6. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL !!!
    Dat had je op moeten nemen man.
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort gekke fouten komt door de lag, ik had laast ook in warehouse. Ik was spie en ging bij onze spawn dat touw op, halverwege het klimmen liet ik me naar beneden vallen en net voordat ik de grond raakte kwam ik oppeens in sector 1 te staan! :D
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    vandaag ik was MHospital aan het spelen als spy. ik klim naar buiten...bedenkt me klim weer terug om vervolgens door de sewers te gaan, pleeg ik opeens zelfmoord.. dat sloeg alles
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had Dark Sniper gister ook al in Mount Hospital, hij klimt een muurtje op. 10 meter verder ziet hij een mine ontploffen en hij gaat dood :{
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het schiet niet op met de download content. IK weet nog goed dat er voor de release bij xbox mededelingen stond ' houd xbox live goed in de gaten, want binnekort zijn er splintercell maps te downloaden. Nou niks dus. Na een kleine zoektocht vandaag heb ik nog steeds niks gevonden. Zelfs op het forum van splintercell is niks te vinden. Gaat Splintercell de nieuwe PGR2 worden?

    Splintercell forum
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ze komen echt wel, ubi soft staat bekend om hun dct
     
  12. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ja als Ubisoft lopot te verkondigen dat er vlak na de release 2 levels zouden komen en we zijn nou al een aantal weken verder.
    Tja dan is dit geen style natuurlijk.En wachten ze gewoon weer tot ze concurrentie krijgen van een andere developer en gaan dan DC geven.
     
  13. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    gister tijdje met kelovitz gespeeld en dat verliep perfect he kelo?

    en over die DC.. tja het duurt nu wel erg lang, vraag me af hoelang het nog duurt voordat we de (beloofde) maps te downloaden krijgen.. ik hoop snel
     
  14. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ook want voor Rainbow Six zijn er nou 3 maps gekomen in zeer korte tijd achter elkaar en Pandora Tomorrow krijgt niks. :mad:
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het nou aan mij of is dat ranking-systeem opgefokt? Ik won een potje als merc dik met 6 kills en geen deaths, en toch gingen er 8 punten af (van 420 naar 412). Het waren er wel 2 van level 2 geloof ik, maar dan hoeven er toch geen punten af te gaan :confused:.
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Meschein dat in een vorig potje de host is weg gegaan?
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    En dan krijg ík minpunten? :{.
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd jah, het slaat gewoon nergen op. E volgens mij krijg je ook minpunten als je teammaat ervan doorgaat :mad:
     
  19. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    op hoop dat ze ook nog denken aan de singleplayers. op z'n minst nog 3 levels net als het vorige deel. :)
     
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Door dat ranking-systeem heb ik deze game in een hoek geflikkerd en al een tijd niet meer aangeraakt. Echt om gek van te worden.
     

Deel Deze Pagina