1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Dat nog net bij mij.. Verlies haast alleen maar punten, grotendeels door leavers of aso's, zonder ook maar zo slecht te spelen.. Zit op 1200 punten en heb geen zin verder te gaan tot er een patch komt, niewe levels, of een clanmatch

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Best begrijpelijk, je wordt er helemaal opgefucked van :{. Als je wint krijg je soms 4 punten en als je verliest -27 :mad:. Ze hadden die game een goed ranking-systeem moeten geven of helemaal niet :eek:.

3. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Als je van een level 1 wint krijg je er misschien 4. Speel dan eens tegen hogere.

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Sterker nog, als bij in het laden van een ranking spel, die 10sec, je teammaat weggaat, krijg je al lekker veel minpunten... toch te belachelijk voor woorden????

5. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom speel ik bijna altijd met 2 vaste vrienden, waarvan ik weet dat ze niet weg gaan.

6. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net zo als Rainbow Six gebaseerd op ELO.

Ben jij bijv. level 4 en je speelt tegen een nOOb van level 1.
    *Win je krijg je weinig punten omdat het een beginner/nOOb is.
    *Verlies je krijg je veel min punten omdat een level 4 van een level 1 verliest.

*Leaven is ook veel min punten in de volgende online ronde die je speelt.

Dus speel of met vrienden die net leaven, of tegen een hogere rank dan jij zelf.
    Optimatch doet wonderen, maar soms hoe hoger het level hoe groter de cheater.
    Kijk maar eens naar de Overall nummer 1 op de rang lijst.

Jimifuku of dergelijke.

In de 4000 punten dus level 9 en dat binnen 40 uur ofzo.
    2500 potjes gespeelt en 2480 gewonnen...

Jaja en dat geloof je zelf. CHEATER!!!
    :p

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    hij had 500 ranking potjes gespeeld in 6 uur..

8. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Mwhaha, wou bijna zeggen dat het niet kon omdat je in 6 uur maar 6*6=36 non-stop ranking potjes kon spelen, maar dat zou een beetje overbodig zijn :+.

9. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ranking systeem is oa kut omdat:

- als je teammate weggaat ben jij de dupe
    - connection failure verlies je veel punten door
    - als de host opeens stopt verlies je volgende potje veel punten (meestal noobs die gekilled worden en er dan gewoon ermee ophouden)
    - als je aan het winnen bent gaan die gasten vaak weg omdat ze gekilled worden, vooral level 1 & 2 mensen
    - teammaat die gerankte game ervoor is weggegaan en daarna punten verliest, waardoor jijzelf automatisch ook punten verliest

DRAMATISCH

En als je met mensen speelt die je niet kent kennen ze of de map niet, of ze praten niet, of ze hebben geen mic, of ze spreken geen Engels, of ze leaven middenin een game...

Conclusie: speel alleen free games met vrienden ;)

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    idd super irri,dat punten systeem maar laatst speelde ik met een vriend (allebij zijn we level 4) tegen 2 gasten van level 1 we wonnen maar er gingen punten af..mag je niet meer tegen mensen van level 1 spelen ofzo?(we hadden daarvoor ook ranking gedaan en toen kregen we wel punten alleen dat was tegen een level 1 en een level 2.en ik vind dat ze het zo moeten maken dat als je weg gaat in een ranking game dat dan ieder ander in het spel 5 punten van jou krijgt.(en als je geen punten hebt dan kom je maar in de min te staan zodat ook noobs niet kunnen weg gaan.)]

trouwens ik heb nog nooit minpunten gehad omdat me team-mate weg ging omdat zodra er iemand weg gaat het meteen een free game is.

Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  11. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    behalve bij een games in a row, of een revenge wanneer, nadat iemand weggegaan is (duh) een ander joined zodat je weer op 4 spelers zit.. Wanneer je dan niet teruggaat naar de lobby, is de volgende game ineens weer een ranking, met VAAK een 3tegen1 ranking game.. belachelijk..

12. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Update van Ubisoft. Voor de Ranking system.

Nu alleen de levels nog :mad:

Here are some of the new features and changes coming in the next Xbox Live Auto-Update:

As players were confused about the precise location of objectives indicated by Enhanced Reality icons, a tiny up or down arrow will be added to indicate if an objective appearing as Enhanced Reality icons are located below or above the player’s location.

Ranking Levels have been recomputed using a linear system based on 100 points = 1 level (so a person having 4687 points appears as a level 47).

When a player left a game session, they had a penalty but this penalty was not high enough, so players still left gamesession. There will now be a fixed and higher penalty (25, 50 or 100 depending on current scores).

As many players do not understand how the ranking system works, we now give more precisions when displaying the ranking points gained or lost by displaying:

-Number of points lost on this specific leaderboard (ex : spy in neutralisation mode)
    -Penalty applied (due to a disconnection at a previous game session)
    -Total number of points in this specific leaderboard
    -Total number of points in overall leaderboard

The number of points lost or gained are computed using the overall leaderboard points (not the specific leaderboard points).

When a server ends a session, every player got a penalty. Now only the person who leaves has a penalty.

When a player leaves a ranking game after the end mission screen, ranking points are calculating.

A player with negative points in overall leaderboard is considered having 0 points for computation. Also they appear as level 0 in the lobby as well as ranking.

A player with more than 9900 points in overall leaderboard is considered having 9900 points for computation. Also they appear as level AA in the lobby and in ranking.

Anti-cheat: If a player has more than 1000 points in a specific leaderboard, but less than that in overall leaderboard, then specific leaderboard is used for computation.

Penalties can be applied partially (as long as a player has some points in the current specific leaderboard). If the penalty cannot be applied completely, the remaining penalty is kept and will be applied next time.

Will keep track of the number of penalties applied and display it in ranking details when reading from the overall leaderboard.

Along with these new features, fixes, and changes there will also be numerous fixes for the bugs players have been experiencing...

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    HEEL GOED, nu hopen of dit voldoende blijkt

14. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, goeie zet. Dit gaat echt relaxt worden als mensen niet meer weggaan.

When a player leaves a ranking game after the end mission screen, ranking points are calculating.

Wat bedoelen ze hiermee?

Verder echt goed. _O_

15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat als je dat schermpje 'Mission Succesful' ziet de punten er al bij zijn geteld ofzo?

Zeker wel goed :).

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    normaal kreeg je nu dan geen punten meer, nu wel

17. Tein

Tein XBW Blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet hoor ik vind het juist wel leuk dat je stees meer punten nodig hebt om een level hoger te komen dit heeft niet echt iets met level te maken dis gewoon je aantal punten gedeeld door 100

van mij hadden ze alleen moeten veranderen dat je nogsteeds punten krijgt als iemand weggaat, EN DAT HEBBEN ZE JUIST NIET GEDAAN

BTW,

- Penalties can be applied partially (as long as a player has some points in the current specific leaderboard). If the penalty cannot be applied completely, the remaining penalty is kept and will be applied next time.

o betekent dit dat je meerdere penalties kan krijgen ofzo??

EN,

- Anti-cheat: If a player has more than 1000 points in a specific leaderboard, but less than that in overall leaderboard, then specific leaderboard is used for computation.

o hoezo verhelpt dit een cheat???

18. Tein

Tein XBW Blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    oooow die

Penalties can be applied partially (as long as a player has some points in the current specific leaderboard). If the penalty cannot be applied completely, the remaining penalty is kept and will be applied next time.

snap ik al, is niks bijzonders
    maar die andere????

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar ik mij het meest aan erger, buiten de leavers / lamers om, is gewoon het feit dat winnen niet garant staat voor punten erbij. Dat slaat echt he-le-maal nergens op! Ook al speel je tegen twee level 1's, je wint toch! :{. Maar goed, WAS het maar alleen tegen twee level 1's. Nee hoor, level 3 (ik) + level 4 vs een level 2 + level 3 betekent ook niet automatisch punten erbij. Ik word er schijtziek van.

Volgens mij wordt er ook geen rekening met hoe snel je het doet. Soms win ik als spy binnen 4 minuten (Warehouse), en dan krijg ik nou nooit echt meer punten dan als ik er 10 minuten over doe ofzo. Terwijl ik dan best trots op mezelf ben (:cool:) dat ik het zo snel gered heb... :'-(

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan toch niet :). Stel, er gaat een mercenary weg, ranking blijft aan staan, dan heb je twee spies tegen één mercenary. Dat wint de mercenary nooit (tenzij hij héél goed is :D), dus dan verliest hij nog steeds punten.

Dit is gewoon niet op te lossen, je hebt nou eenmaal onsportieve lui :{.

Deel Deze Pagina