Volgens velen (waaronder ik, ervaren 60uurspelende 1250puntehbbende (zouden er al 2250 kunnen zijn) SC t er.. ) word er WEL rekening gehouden met hoe snel je het doet en met hoeveel levens, maar dan in stappen.. als jij op voor het einde al geen levens meer hebt en je wint toch verdien je ongeveer de helft van het aantal punten wat je normaal zou verdienen, en onder een bep. tijdsgrens vedien je ongeveer dubbel zoveel punten als normaal bij completion... //To ubisoft: Give us our 2 promised levels or i'll never play live again, so there *)
neenee zo bedoel ik het niet, ranking mag wel uit, maar er moet gewoon een soort +penalty zijn, dat als er iemand uit het andere team weggaat ranking uitgaat voor zn teammate maar dat ik dan gewoon nog wel pluspunten krijg snappie
Ja, maar da's wel erg makkelijk punten scoren dan he . Het is nadeling voor niemand, inderdaad, maar eerlijk is ook anders.
Waarom loopt hij telkens vast als ik dod ben en ik druk op friends... Is erg irritant, zit je net in een ranking game, gebeurd dat... (Dutchexcutener en Dark Lucifer NL, vandaar dat ik opeens weg was, waarom skymaster weg ging wist ik niet)
LoL, wat ik gister had was wel erg tof. We speelde Deftech Belew en op een één of andere vage rede had een beetje last van lag. Dus op een gegeven moment zegt mn team maat: Huh? waarom sta je stil bij onze spawn? Terwijl ik gewoon aan het lopen was. Ik naar een merc gelopen liep voor hem langs maar hij zag me niet. Ik kon hem helaas niet van achter pakken maar wel op zn kop springen en op hem schieten. Heb ff 10 minunten met die 2 merc lopen klote en ze werden helemaal gek ervan. Is iemand dit ook welleens over komen?
Waneer komt die patch nou? En weet iemand of de scores dan worden gereset net als toen bij Rainbow Six3?
hijz net vandaag van start gegaan, bijna geeneen trucje werkt meer, en ik ben nu van level 6 naar 14, verder zijn er nog wat cosmetische veranderingen en kun je language selecteren als je host. De host mogelijkheden zijn verder ook zwaar beperkt bij een ranking game (revenge?nee, gmesinarow?nee)
Joepie wat ben ik blij met deze update, maar niet heus :{ Ik kan nu geen eens meer optimatch of quik match doen Als ik dat doe dan krijg ik te zijn dat Xbox Live is uitgevallen en kom ik weer in het multiplayer menu. En als ik troubleshooter doe dan geeft hij aan dat alleen gewoon werkt Wel kan ik zelf hosten en frends joinen, maja er is lang niiet altijd iemand joinen en als ik host dan kan ik soms een half uur wachten voordat er iemand inkomt
Idd ! er zijn nog weinig mensen met deze patch ...... daarom kan ik dus bijna niemand van mijn friendlist joinens :{ "the version of the server's is not the same as yours" Maar daar komt binnenkort wel verandering in, hoop ik. Verder merk ik geen verschil eigenlijk, maar dat zal wel aan mij liggen.
dat denk ik ook.. cosmetische verschillen niet opgemerkt? minder opties als host? alle trucjes zijn weg? (prate met lifelessteammaat, 3vs1 etc.) Ook ben ik nu ineens lvl 14 Quick match en optimatch zouden ook nog wat kuren hebben, en je kunt nu je server op language afstellen
Niet op gelet, meestal stel ik ook niet meer in dan 8 levens bij Spy's (anders is het zo snel gedaan met de pret)
Even de verschillen op een rijtje: - In de lobby wordt je level bepaald door het aantal punten gedeeld door honderd afgerond naar boven. Dus heb je bv. 320 punten ben je level 4, heb je 1135 punten, ben je level 12 enz. - De host kan games in a row niet meer aanzetten - Als je geen levens meer hebt, is het niet meer mogelijk om te praten met je teammaat, ook niet door hem te muten en daar weer te unmuten. - Ranking spelen met 3 vs. 1 kan ook niet meer. - Als je in het Xbox Live menu naar ranking gaat, en je vraagt om de details (door a in te houden), staat er het aantal penalties bij. - Bij Ranking in het Xbox Live menu staat de speler met de meeste punten bovenaan, dus het is overzichtelijker. - En dan de Quick Match en Opti-Match gedoe, wat iedereen nou wel zo'n beetje weet.
Uhm.. Volgens mij gaat het niet om afronden, maar begin je met level 1 en is het gewoon bij elk 100tal omhoog een punt erbij.. Anders zou je met lvl 0 beginnne...
Ah, dat is wel beter, ik hoop nu ook dat het stealth tacktiek wat meer in de game voorkomt. edit/ dat probleem met optimatch is bij mij nu verholpen, hij deed het in één keer weer