1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    serieus?? moet je hem perse 2 keer slaan?
    jammer :) vond nekken breken stiekum toch het leukst... al is het voor de gameplay natuurlijk wel beter dat de spies wat minder macht hebben.
     
  2. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt een k*t update. Dat van die penalties, is wel goed maar die nieuwe levels zijn echt klote. Ik ben zelf level 13, en voor de update level 6. Als ik nu tegen 2 level 5 gasten speel krijg ik 3 punten, en verlies ik ervan krijg ik -20. Ik vind het echt stom dat ze die levels zo gedaan hebben. |:-
     
  3. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze update juist goed, al is -20 wel erg overdreven. Maar helaas hebben ze die glitch van dat je vast kan blijven zitten in een kist er niet uitgehaald, want vanmiddag zat ik mount hospital een heel potje vast in een kist :mad:
     
  4. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle mensen die de nieuwe patch zo vinden zuigen, als ik maar ff een member van het officiele PT forum quoten:

    En ik ben het er volledig mee eens.
     
  5. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    er komt deze week tog niewue levels??
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niks van gehoord/gelezen, maar ik weet wel dat deze week de scoreboards worden gewist.
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Serieus???

    Dan kan ik weer overnieuw beginnen.
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    vind ik wel was eerlijker voor de nieuwkomers. van mij had het alleen niet gehoeven
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar is het zeker dat de scoreboards gereset worden? En waneer dan?
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is zeker wanneer precies dat weet ik niet.

    Bron
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    wat heb je als spy aan dat cammetje waarmee je een alarm kan uitzetten, is dit een handig ding? En als je iemand van achteren vastpakt kan je dan in zijn oor praten?
     
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij bedoel je een Alarmsnare. Deze zorgt er niet voor dat je een alarm mee uitzet, maar juist aanzet. Bijv. Je schiet een alarmsnare in een kamer waar een alarm zit. De Merc's zien dit en meestal komen ze erop af.
    Dan kan je bijv. een andere kamer ingaan om daar te gaan rotzooien ;) Of je kan ook de Merc gaan opwachten...

    Je kan als je een Merc vast hebt in zijn oor fluisteren. Dit doe je door (als je hem vast hebt) op de WITTE knop te drukken en ingedrukt te houden en dan hoort hij wat je zegt en kan je je fantasie op hem uit leven. ;)
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    fluisteren?

    ik zing liever...
     
  14. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    ok dan bedankt Xatos, kga ik cker ff uitproberen, lol gaizka. Ey werkt het ook bij mijnen, dat heb ik al wel es geprobeerd maar dat wil niet echt lukken. En werkt die alarms snare automatisch, moet je hem precies op het alarm schieten?
     
  15. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je moet hem precies op de laser/detector schieten. En met die mijnen heb ik nog niet geprobeerd. Wat bedoel je daar eigenlijk mee dat die mijnen weg gaan ofzo?
     
  16. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die 2 keer slaan is onzin ik kan gewoon in een keer ze nek breken.
    Maar voer die min 20 punten....Ikke zit in een game krijg een invite ik kijken van wie nouw weer weet je wel: LOOPT DIE GAME WEER EENS VAST!!!!!! Al zo vaak gebeurt word er niet goed van. En kom ik in een game win ik en wat zie ik : PENALTY -100!!!!!!!! Stelletje idioten daar zeg niet normaal!!!!
     
  17. ULTI_MASTER

    ULTI_MASTER Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    als je kijkt bij de auto update op de site van ubi soft staat er dat de leaderboards worden gewist na het toernooi van microsoft.
     
  18. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Xatos, ik bedoel dat je ze dan af kan laten gaan, als de merc ernaast loopt uiteraard
     
  19. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, natuurlijk kan dat alleen niet met je Alarm Snare. Druk eerst op X, zodat je je wapen pakt. Daarna schiet je gewoon, met je rechter trigger, op die mijn, zodat hij ontploft en als het goed is is de Merc in een keer dood. _0/

    En als je bedoelt dat je eerst een Alarm Snare op een mijn schiet en dan als bijv. de Merc er na 1 min langsloopt en dan ontploft...dan kan niet helaas. Zou wel lauw zijn. :D
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat doen de AlarmSnares eigenlijk :confused: Ik kan ze wel schieten, maar dan hoor ik zo PIEW ! (het schietgeluidje :cool:) En dan gebeurt er verder niets ..... of doe ik tog iets verkeerd.
     

Deel Deze Pagina