serieus?? moet je hem perse 2 keer slaan? jammer vond nekken breken stiekum toch het leukst... al is het voor de gameplay natuurlijk wel beter dat de spies wat minder macht hebben.
Ik vind het echt een k*t update. Dat van die penalties, is wel goed maar die nieuwe levels zijn echt klote. Ik ben zelf level 13, en voor de update level 6. Als ik nu tegen 2 level 5 gasten speel krijg ik 3 punten, en verlies ik ervan krijg ik -20. Ik vind het echt stom dat ze die levels zo gedaan hebben.
Ik vind deze update juist goed, al is -20 wel erg overdreven. Maar helaas hebben ze die glitch van dat je vast kan blijven zitten in een kist er niet uitgehaald, want vanmiddag zat ik mount hospital een heel potje vast in een kist
Voor alle mensen die de nieuwe patch zo vinden zuigen, als ik maar ff een member van het officiele PT forum quoten: En ik ben het er volledig mee eens.
wat heb je als spy aan dat cammetje waarmee je een alarm kan uitzetten, is dit een handig ding? En als je iemand van achteren vastpakt kan je dan in zijn oor praten?
Volgens mij bedoel je een Alarmsnare. Deze zorgt er niet voor dat je een alarm mee uitzet, maar juist aanzet. Bijv. Je schiet een alarmsnare in een kamer waar een alarm zit. De Merc's zien dit en meestal komen ze erop af. Dan kan je bijv. een andere kamer ingaan om daar te gaan rotzooien Of je kan ook de Merc gaan opwachten... Je kan als je een Merc vast hebt in zijn oor fluisteren. Dit doe je door (als je hem vast hebt) op de WITTE knop te drukken en ingedrukt te houden en dan hoort hij wat je zegt en kan je je fantasie op hem uit leven.
ok dan bedankt Xatos, kga ik cker ff uitproberen, lol gaizka. Ey werkt het ook bij mijnen, dat heb ik al wel es geprobeerd maar dat wil niet echt lukken. En werkt die alarms snare automatisch, moet je hem precies op het alarm schieten?
Ja, je moet hem precies op de laser/detector schieten. En met die mijnen heb ik nog niet geprobeerd. Wat bedoel je daar eigenlijk mee dat die mijnen weg gaan ofzo?
Dat van die 2 keer slaan is onzin ik kan gewoon in een keer ze nek breken. Maar voer die min 20 punten....Ikke zit in een game krijg een invite ik kijken van wie nouw weer weet je wel: LOOPT DIE GAME WEER EENS VAST!!!!!! Al zo vaak gebeurt word er niet goed van. En kom ik in een game win ik en wat zie ik : PENALTY -100!!!!!!!! Stelletje idioten daar zeg niet normaal!!!!
als je kijkt bij de auto update op de site van ubi soft staat er dat de leaderboards worden gewist na het toernooi van microsoft.
Ja, natuurlijk kan dat alleen niet met je Alarm Snare. Druk eerst op X, zodat je je wapen pakt. Daarna schiet je gewoon, met je rechter trigger, op die mijn, zodat hij ontploft en als het goed is is de Merc in een keer dood. _0/ En als je bedoelt dat je eerst een Alarm Snare op een mijn schiet en dan als bijv. de Merc er na 1 min langsloopt en dan ontploft...dan kan niet helaas. Zou wel lauw zijn.
Wat doen de AlarmSnares eigenlijk Ik kan ze wel schieten, maar dan hoor ik zo PIEW ! (het schietgeluidje ) En dan gebeurt er verder niets ..... of doe ik tog iets verkeerd.