Shock A Merc. Schiet Die AlarmSnares op zijn GVD. En kijk op de radar Nu kan je voor een hele lange tijd die merc zien op je radar. Ik heb zelf geen live, maar ik hoor wel vaak dat er gefucked wordt met de score. Zoals dat een verliezende speler het spel verlaat zodat ze nog hun punten behouden. Gaan ze dit dan ook aanpassen?
Nou, heb net ff gekeken, de scoreboards zijn gewist. En de nummer 1 heeft nu al weer 500 punten geloof ik.
Dat is zeker mooi, want ik was net 200 punten achteruit, omdat een stomme host hem al gelaunched had, terwijl ik weg wilde. Dus hij was aftellende en ik ga weg, al me punten kwijt
Ik ben erg blij met deze nieuwe update, alleen is het probleem er nu dat de host je kan naaien waar je bij staat. Dat kan hij doen door bijv metteen de game weer te starten, als je dan leaved krijg je 100 minpunten dus leaven is dan geen optie... Ze moeten ook nog een update maken dat er minimaal 10 sec of 15 sec tussen 2 games in zit. Dat is dat gezeik ook voorbij (ik heb er trouwens nooit last van, want ik ben vaak de host of anders zit ik bij friends)
Ik had net zo'n Ranking-Game gewonnen, Krijg ik zomaar 100 minpunten !! vraag me niet waarom, maar zo'n stom puntensysteem heb ik zelden meegemaakt !
Nouw mijn game liep steeds vast met die friendlist en daar krijg je ook gewoon-100 voor....Stelletje idioten daarow... Ik ben ut met je eens...Zeer slechte ranking...
Ik ben erg tevreden over de nieuwe ranking. Maar ik moet dan ook zeggen dat ik meestal zelf host. Vroeger leavde ongeveer 75 %, nou ongeveer 10 %. De die 10 % doen het omdat ze toch al level 0 zijn.
Het komt eraan. Binnen 2 weken. Het zijn 2 nieuwe maps: een Bank en een Mall. Let op het is wel PREMIUM CONTENT, het kost 5 $ voor allebei de maps. Ik ga het zeker kopen. Bron: http://xbox.ign.com/articles/520/520840p1.html EDIT: De link doet het soms :{
gaat de foute kant op met die premium content. steeds meer de laatste tijd. 2 maps € 5 (dat zal het voor europa wel gaan kosten, was met pgr2 ook zo) is ca 10% van de prijs van het hele spel. belachelijk.
Bedankt! ga meteen ff doorspitten (2tot3x.. kan echt niet wachten), dit zal me weer aan mijn SC : PT verslaving helpen, heb nu moeite om er weer aan te beginnen.