leuk die levels, maar ik wil nu wel eens een fatsoenlijk spel kunnen spelen online, zijn er nu mensen online met SC? ik had al wat togevoegd van hier maar die ziek ik nooit online, Voeg mij maar toe als je wil
Mensen, De nieuwe maps zijn er!!!! Ze kosten € 4,50 totaal voor allebei. Ik ben ze nu aan het downloaden.
ik weet niet wat jullie bitchen met "de nieuwe maps zijn er" want er is nog niks... Hebben jullie een ander land ofzo?
ik kan ze ook nog steeds niet downloaden, egt iritant, vooral omdat iedereen om me heen dat nu wel doen, weet iemand waar het aan ligt?
ze zijn cker wel stoer, maar wel ingewikkeld zeg, tering wat een gangetjes. River Mall is wel toplevel, maar federal bank is denk ik meer gebalanceerd.
Ja, ik heb net even een paar minuutjes gespeeld. Ik vind River Mall echt super. Erg groot, maar toch klein want als merc. kan je volgens mij toch redelijk snel naar de andere kant van het level komen. Federal Bank vind ik wat minder, vind hem iets te klein en volgens mij is dit voor de spies bijna onmogelijk.
sorrie howr, maar federal bank vind ik juist de leukste van de 2.. heel spannend, en de mercs zijn daar nergens echt veilig, +Respawn time 5sec, wat egt super is.
2 levels voor 4,50 Euro, als je er maar eentje leuk vindt betaal je dus eigenlijk 4,50 Euro voor 1 level...... capiche? *)
ik heb ze gisteren ook maar gedownload, federal bank beviel erg goed, river mall moet ik nog een paar keer spelen om een beter oordeel te kunnen geven ziet er in ieder geval goed uit