1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Die respawn tijd is echt wel beter. En wat vind je zo leuk aan bank ik vind het maar een maf level. Ik heb hem ook nog niet zo vaak gespeeld.
     
  2. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    iemand anders poste wat onzinnigs onder mijn account naam... _0/
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Zeg dan niets Kaliet..

    Vond je Warehouse ook niet maf de eerste keer dat je het speelde? dat bedoel ik.. Bank is dus echt wel vet, heel veel weggetjes, mercs moeten blijven bewegen. Mercs moeten kiezen: of 2 bij nd133 en de spy's laten hacken, of 1 bij nd133 en 1 bij de hack-shit. En als je hem snapt is ie heel vet en spannend voor biede partije.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je 1 keer deze content download, moet je er voor betalen. Maar stel je verwijderd die content om de een of andere reden, moet je er dan weer voor dokken op hetzelfde account :confused:

    En kan dat dan ook op een andere xbox met je eigen account (waarop je dus al een keer die Splintershit hebt gedownload :confused:
     
  5. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    nee dat hoeft niet, als je wat koopt staat jouw xbox geregistreerd en kan je het altijd downloaden
     
  6. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ze ook gisterenavond gekocht. En wat zijn het toffe levels. Vooral Rivermall.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je het zijn beiden hele coole levels. Mall vind ik ook het leukste omdat je daar veel tactischer kan spelen als spy, je kan namelijk van alles uit doen enzo, lichten, lamellen, camera's etc.

    Bank is ook wel leuk alleen vind ik de 2e sector lastig, 1 hal die echt uber makkelijk te verdedigen is als merc...
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dus als ik het goed begrijp kan ik, als ik ze heb gedownload, naar een vriend gaan met mijn acount (op een memoryunit) en ze daar nog een keer gratis downloaden ....
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar dan moet hij denk ik wel met jouw account spelen.. maar dat weet ik niet cker
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja goed maar als ik ze gewoon bij mij download, dan komt die content bij MIJ op mijn harde schijf staan, en dan kan ik het ook gewoon spelen met een andere account (dat ook van mezelf is want ik heb er 2) Of niet soms ?

    Dus dan zou ik het als het goed is een keer bij mij moeten downloaden en dan m'n account meenemen naar een vriend en dan daar nog een keer gratis downloaden ....
    (we proberen aleen wat hoor, t'is niet zo dat ik/hij geen € 4,50 heeft :+)
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2

    En werkt het of niet. Heeft iemand anders dit al geprobeerd want ik vraag het me echt af. Vind namelijk de content best wel duur.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Uhm .... Nee het werkte niet, tenminste, toen we ze eerst bij een vriens van mij hadden gedownload kreeg je zo scherm met "Purchase" or "Don't Purchase" (of hoe je zoiets dan ook schrijft :confused:) Maar goed, ik ging dus naar mijn huis en probeerde ze daar op zijn acount nog een keer te downloaden .... maar toen kwam er weer in beeld: "Purchase" or "Don't Purchase". Dus ik heb dat maar ff niet gedaan. Maar ik heb ze uiteindelijk gewoon op "Mikey NL" (mijn eigen acount) gedownt ! :cool:

    _0/
     
  13. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

    Weet iemand nou hoe het precies moet met die witte knop als je met een merc wilt praten? Moet je die knop nou ingedrukt houden terwijl je praat of kan je gewoon 1 keer op die witte knop drukken en dan gaan praten?
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij moet je hem ingedrukt houden (dat doe ik tenminste altijd)
     
  15. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit doe ik ook altijd, maar ik heb meestal het gevoel dat ze me niet horen. OF ze zijn bang om wat terug te zeggen. ;) }:]
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hun kunnen jou ook niet horen, jij kan hun alleen afluisteren.
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat weet ik maar ik bedoel als ik iemand vast heb. :cool:
     
  18. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Wit ingedrukt houden, (helaas) 100% zeker!!!
    Een toggle functie zou veel handiger zijn geweest, dat je dan linksboven in je beeld kunt zien of het aan of uit staat.
     
  19. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je het witte knopje ingedrukt houden, en dan hoort alleen de merc. die je vast heb jou stem...Je mede-Spy hoort het gesprek niet!
     
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, dan doe ik het dus toch goed. Wel lastig dat je dat knopje gewoon in moet bliven drukken.
     

Deel Deze Pagina