Even voor de duidelijkheid het spel gaat als Spy niet om killen. Het gaat erom om de ND133 te hacken en samenwerken met je teammate. Dus probeer zo stil mogelijk te zijn. En goed naar de Mercs kijken wat zij doen, zodat je daar rekening mee kan houden wanneer je een ND gaat hacken.
En als Merc. Probeer de Spy's op te sporen en dan te killen. Je kan hier erg handig gebruiken maken van je geluidsensor. Je kan zien of het geluid van boven, van beneden komt of van links, rechts, achter en voor. Maak ook gebruik van je Spy Traps. Plaats deze tussen muren en als een Spy's daar door heen loopt kan je hem makkelijk via je radar opsporen. En als je een spy ziet, schiet zoveel mogelijk op zijn hoofd. Je kan ook gebruiken maken van je Motion Sensor (kijk hiermee uit dat je niet op je Teammate gaat schieten) en je EMF Vision.
Ik kan je nog wel meer vertellen. Maar het meeste leer je door veel spelen en naar andere mensen kijken en daar van te leren. Je mag me een Friendrequest sturen. Dan kan ik je misschien wat leren
Veel succes.
Laatst bewerkt: 13 jul 2004