1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

1. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooral lastig als je een spy-bullet op een merc hebt geschoten, want je kunt toch niet lopen, springen, klimmen en dan wit ingedrukt blijven houden :confused:

2. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja, zo heeft ieder game zijn eigen controles...

Maar ik mag niks zeggen, want ik ben Xbox loos. |:-
    Me xbox is er 3 dagen terug mee gestopt en doet helemaal niks meer.
    Na 2 jaar en 3 maanden overleden.

Maar morgen haal ik een nieuwe, dus dan kan ik er weer volop tegenaan.

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, idd wel raar gedaan zo.

4. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sc: pt voor maar 20 euri gekocht bij bart smith...
    ik wou namelijk eerst ff sc 1 kopen om te oefenen enzo, dus ik koop zo'n classics ding van 20 euro en wat denk je? die noob achter de kassa stopt sc: pt in de doos, met boekje!
    nu is het alleen nog wachten op live starterskit die ik waarschijnlijk woensdag binnenkrijg! :D

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    bart smit zit vol met noobs, ze weten echt niks.. sowieso stoppen ze altijd een game zonder enig gevoel voor de disc in het hoesje, wat ik wil zeggen is dat je altijd wel krassen erop krijgt. ze hadden mij ook een keer 20 euro teruggegeven terwijl ik niks behoorde terug te krijgen.. soms is zon noob winkel best handig :)

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Als je een spybullet schiet kan je alleen de geraakte merc horen
    knuffel je hem ( voor hij stikt, ko gaat of je zn nek breekt) dan kan je tegen heb praten
    en je jemoet Wit in gedrukt houden

Das idd kut met een spy bullet, dat rennen en ingedrukt houden

Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  7. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde van een paar mensen dat binnekort de patch er alweer aankomt, en dat de scores weer gereset worden. Iemand die hier meer van weet?

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nope, ik hoop wel dat er weer een map komt, of een SP missie

9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het wel!!! jij kost me veel te veel punten!!!

10. partana

partana Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook SC:pT

Mijn gamer tag is Partana. Dus voeg me maar toe...

11. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    oh, dat zou echt relaxd zijn!

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Niemand weet wanneer, maar ik hoop dat de stats worden gereset na een nieuwe patch. Ik sta echt vaak vast als ik merc ben, nadat ik een spy heb geslagen. Friend lists lopen vast enz. Dus pas na een patch wil ik dat de stats worden gereset.

Sommige zeggen dat het pas ergens eing augustus wordt gereset en andere zeggen weer deze weken. :confused:

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Mij is meerdere malen verteld dathet eerst begin juli zou zijn, later eind augustus.. Blijkbaar staan er ook al specs over de update op internet maar heb ze niet kunnen vinden.. Er gaan ook veel sterke verhalen rond over deze update, zoals 2verschillende soorten spies, nieuwe/meer granaten en aanpassing levels omdat ze anders te pro-spy/pro-merc zouden zijn.

14. partana

partana Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag..... :)

Als ik naar games zoek dan vind ik er maximaal 20, ook bij andere live games en soms zelfs minder. Ik kom ook noooooooooooooooooooit nederlanders tegen (geen 1 keer zelfs) en dat vind ik wel jammer :'-( want ik spreek geen chinees en zweeds of wat ik allemaal tegen kom op live.

Zijn er misschien bepaalde instellingen hiervoor? Dus dat je mensen uit je eigen land kunt tegenkomen of iets dergelijks?

Overigens heb ik bij rs3 vaak maar 1 ster bij mijn connectie, terwijl ik een 1024/512 adsl verbinding heb...is dit beter te krijgen?

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Zet iig je pc uit en alles wat je aan het downloaden bent. En zoek naar servers bij RB6 met 3 sterren. En bij SC: PT naar gele of groene servers.

En als je Nederlanders tegen komt, probeer ze dan in je Friendlist te krijgen.

Met de nieuwe patch, kan je wel zoeken naar bepaalde talen. Maar er zit geen "Dutch" optie bij. Zoek dan gewoon naar Engels en je hebt veel kans dat je Nederlanders tegen komt.

16. partana

partana Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen router, dus ik verwissel altijd kabeltjes als ik wil inetten of liven :D

Bij RS3 zie ik bij de de servers geen sterretjes alleen liggende strepen :{

17. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je ff geduld hebben en wachten tot de sterretjes komen. Ze komen uiteindelijk wel, maar meestal bij quikmatch heeft de 1e die hij vindt wel een goede connectie.

18. partana

partana Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SC:pT nu een paar keer online gespeeld en ik vind het erg moeilijk moet ik zeggen.
    Als spy kan ik haast geen leger gastje killen en als leger gastje kan ik haast geen spy killen. Ik schiet onbgeveer 1-- keer op zn hoofd maar er gebeurd niets :confused:

Ik vind het erg moeilijk om als spy dichtbij zo'n leger gastje te komen....tips??

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Even voor de duidelijkheid het spel gaat als Spy niet om killen. Het gaat erom om de ND133 te hacken en samenwerken met je teammate. Dus probeer zo stil mogelijk te zijn. En goed naar de Mercs kijken wat zij doen, zodat je daar rekening mee kan houden wanneer je een ND gaat hacken.

En als Merc. Probeer de Spy's op te sporen en dan te killen. Je kan hier erg handig gebruiken maken van je geluidsensor. Je kan zien of het geluid van boven, van beneden komt of van links, rechts, achter en voor. Maak ook gebruik van je Spy Traps. Plaats deze tussen muren en als een Spy's daar door heen loopt kan je hem makkelijk via je radar opsporen. En als je een spy ziet, schiet zoveel mogelijk op zijn hoofd. Je kan ook gebruiken maken van je Motion Sensor (kijk hiermee uit dat je niet op je Teammate gaat schieten) en je EMF Vision.

Ik kan je nog wel meer vertellen. Maar het meeste leer je door veel spelen en naar andere mensen kijken en daar van te leren. :) Je mag me een Friendrequest sturen. Dan kan ik je misschien wat leren :+

Veel succes.

Laatst bewerkt: 13 jul 2004
  20. partana

partana Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onder welk knopje zit deze gluidsensor en die spy trap?

Ik voeg je zeker toe binnenkort =)

Deel Deze Pagina