Geluidsensor is gewoon je vizier. Je ziet de pijltjes en daar komt het geluid vandaan. Spy trap: Druk eerst de Linker thumbstick (ingedrukt houden) en dan zie je in het scherm vanzelf je spy trap staan en dan druk je op de knop wat onder de Spy trap staat. En dan kan je hem plaatsen op de muur met de linker trigger.
Aaaaah kijk, ik vroeg me al de hele tijd af wat die pijltjes op m'n aimding waren en niemand gaf antwoord tijdens het spelen
ik vind sc pt wel een beetje saai worden, er zijn denk een beetje te weinig maps, als ze er nou nog een paar maken
Dat valt wel mee hoor te weinig maps. Alleen de helft wordt niet gespeeld. Ik vind haast nooit servers in andere maps dan Warehouse of Rivermall. Misschien 1 of 2, maar meer ook niet.
als je zelf host en vrienden uitnodigd is het geen probleem vind ik, maar aangezien de bengel een slechte verbinding heeft begrijp ik zijn probleem wel
Te weinig leuke maps Heb jij ze weleens gespeeld. Of ben je zo'n Warehouse spelertje die niet de leuke maps kent, zoals Mouth Hospital, Krausers Lab, Schermerhorn etc. ?
IK speel wel is met 2 vrienden, maar dan gaan hun steeds samen en moet ik wachten totdat er een nieuw iemand komt en daarmee moet spelen. Die is meestal een enorme noob of verstaat geen woord engels. IK zoek nog een vaste team-maat, iemand intresse? Alleen ik ga vanavond op vakantie en kom de 25e terug
Ik heb sinds vandaag Live, dus ik zou wel met je willen spelen. Maar: ik heb vaak via XboxConnect online gespeeld.
Het probleem is dat er bijna alleen games gehost worden met Warehouse of River Mall. Ikzelf host wel eens een andere map maar dan komt er niemand (behalve friends dan).
Als ik host zet ik het ook altijd op warehouse, zodat er tenminste mensen binnen komen. Als er dan 4 spelers zijn, verander ik snel de map en start ik het snel op
Hmm... spel 2 maanden geleden voor het laatst gespeeld... heb geen intentie om het nog te gaan spelen, met al die vette spellen die binnenkort uitkomen _0/
Ik vind de game online ook al niet leuk meer, eerst speelde ik nog wel een neutradinges en de rest .... maar ik ben nu steeds meer van die games gaan spelen waarbij je zelf regeltjes verzint. Nu ik bij mijn familie zit (zonder Live) heb ik nog een aantal leveltjes gespeelt ..... en wat mij eigenlijk nu pas opviel is dat er gewoon geen verschil zit tussen "normal en hard" > Ik had 2 keer het level LAX gedaan (dat vliegveld) de ene keer op normal en de adere keer op hard ..... en ik merkte geen verschil .....
In de aankomende xbm zal wel wat staan (of niet). Voor zover ik weet staat er niets gepland (jammergenoeg). Ik vroeg mij af wat er nou gebeurt als je als spy die magnetic charge dingen hackt?