1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Geluidsensor is gewoon je vizier. Je ziet de pijltjes en daar komt het geluid vandaan.

Spy trap: Druk eerst de Linker thumbstick (ingedrukt houden) en dan zie je in het scherm vanzelf je spy trap staan en dan druk je op de knop wat onder de Spy trap staat. En dan kan je hem plaatsen op de muur met de linker trigger. :)

2. partana

partana Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaah kijk, ik vroeg me al de hele tijd af wat die pijltjes op m'n aimding waren en niemand gaf antwoord tijdens het spelen :mad:

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja, weer een medemens geholpen ;) Ik heb je Friendrequest trouwens geaccepteerd.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind sc pt wel een beetje saai worden, er zijn denk een beetje te weinig maps, als ze er nou nog een paar maken

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dat valt wel mee hoor te weinig maps. Alleen de helft wordt niet gespeeld. Ik vind haast nooit servers in andere maps dan Warehouse of Rivermall. Misschien 1 of 2, maar meer ook niet. :'-(

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    als je zelf host en vrienden uitnodigd is het geen probleem vind ik, maar aangezien de bengel een slechte verbinding heeft begrijp ik zijn probleem wel

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik bedoel dat er te weinig leuke maps zijn

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Te weinig leuke maps :confused: Heb jij ze weleens gespeeld. Of ben je zo'n Warehouse spelertje die niet de leuke maps kent, zoals Mouth Hospital, Krausers Lab, Schermerhorn etc. ?

9. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Grrrrrrrrrr wat heb ik een hekel aan die mensen........ de beruchte warehouse hoeren :mad:

10. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK speel wel is met 2 vrienden, maar dan gaan hun steeds samen en moet ik wachten totdat er een nieuw iemand komt en daarmee moet spelen. Die is meestal een enorme noob of verstaat geen woord engels. IK zoek nog een vaste team-maat, iemand intresse? ;)

Alleen ik ga vanavond op vakantie en kom de 25e terug :)

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag Live, dus ik zou wel met je willen spelen. Maar: ik heb vaak via XboxConnect online gespeeld.

Laatst bewerkt: 27 jun 2010
  12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem is dat er bijna alleen games gehost worden met Warehouse of River Mall. Ikzelf host wel eens een andere map maar dan komt er niemand (behalve friends dan).

13. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik host zet ik het ook altijd op warehouse, zodat er tenminste mensen binnen komen. Als er dan 4 spelers zijn, verander ik snel de map en start ik het snel op :D

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    tsk tsk tsk
    Voeg mijanders toe, kunnen wel wel eens bank overvallertje of doktertje spelen:D

15. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... spel 2 maanden geleden voor het laatst gespeeld... heb geen intentie om het nog te gaan spelen, met al die vette spellen die binnenkort uitkomen _0/

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind de game online ook al niet leuk meer, eerst speelde ik nog wel een neutradinges en de rest .... maar ik ben nu steeds meer van die games gaan spelen waarbij je zelf regeltjes verzint.

Nu ik bij mijn familie zit (zonder Live) heb ik nog een aantal leveltjes gespeelt ..... en wat mij eigenlijk nu pas opviel is dat er gewoon geen verschil zit tussen "normal en hard" > Ik had 2 keer het level LAX gedaan (dat vliegveld) de ene keer op normal en de adere keer op hard ..... en ik merkte geen verschil .....

17. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    het verschil tussen normal en hard is dat bij hard de alarmen niet weggaan, bij normal wel ;)

18. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand of er nog een patch of nieuwe maps uit komen?

19. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    In de aankomende xbm zal wel wat staan (of niet). Voor zover ik weet staat er niets gepland (jammergenoeg). Ik vroeg mij af wat er nou gebeurt als je als spy die magnetic charge dingen hackt?

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    alles word blauw voor een merc, niet meer elektrische witte dingen

Deel Deze Pagina