1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan met max. 4 online. Maar hoe gaat dat dan als je met zn drieen bent? of met zn tweeen kan dat ook gewoon? En de verschillende teams kunnen elkaar niet horen, op zich leuk maar als je met zn tweeen bent lijkt het mij wat minder
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan ... je kan bij 2vs 1 vechten (2 merc. en 1 spy) of 1 tegen 1 spy versus merc

    of 3 tegen 1 spy (uiteraard kan je ook 3 tegen 1 merc ... maar das niet leuk)
     
  3. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook besteld, dus voeg me maar toe. Eerst ff single player uitspelen en dan volledig storten op mp :)
     
  4. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, wat is 4 personen nou? lekker saai 2 tegen 2...
     
  5. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, wie koopt deze game nou? 4 personen is toch veel te weinig. en aan de vernieuwde gameplay en de prachtige graphics heeft ook niemand wat|:- |:- |:-

    nu ff serieus; waarschijnlijk heeft SC:pT de beperkte spelersaantal omdat per speler er veel meer data moet worden doorgegeven dan bij eerdere games.
     
  6. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Als jij dat zegt snap jij het genre van Splinter Cell niet helemaal denk ik. Als jij met 16 man in zo'n leven aan het rondlopen ben word het meer een Unreal Tournament achtig spel. Dit spel is er juist om te sneaken en goed samen te werken met je teamgenootje om zo samen de missie tot een goed einde te brengen.
     
  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    4 personen is precies goed
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb 4 is precies goed of beter 3 tegen 1 :D ... het is own gewoon om kat en muis te spelen :)

    Jeb als je grafisch en geluid technisch kijkt naar SC:pT doet deze niets af van de single player .. dus de kwaliteit blijft het zelfde perfect

    kortom dit is een meesterlijk spel
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Zat net CS over XBL te spelen en daar waren al wat lui tacktieken aan het bespreken over de headset :)
     
  10. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja 2 vs 2 gaat precies goed worden...

    Het is inderdaad het hele kat en muis spel...

    En de mensen die hier geen behoefte aan hebben kunnen toch gewoon lekker RTCW of CS gaan spelen.

    Het genre ligt je gewoon wel of niet.
    Maar ik kan je nu al zeggen dat je niet naar de 2 vs 2 moet gaan kijken, maar naar de gameplay die het met zich mee brengt en de grafics...[gameplay be-4 grafics].

    Maar er zullen vast genoeg mensen zijn die dit spel zullen gaan kopen.

    Voor de lief hebbers die dit vanplan zijn dag en nacht te gaan spelen8) en/of die denken dat ze de hele shit gaan ownen...

    Wees vrij om me toe te voegen... Sphinx NL ...

    En we zien elkaar in Splinter Cell : Pandora Tomorrow
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Me too maar ik blijf de slechtste Live speler ooit ... dus ik word waarschijnlijk een domme merc of een luidruchtige spy :cool:

    Fardo NL
     
  12. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahah...

    Met de Spies rennen en unreal style shieten...

    En dan met de Mercs in de schaduws zitten*)
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het steeds dichterbij, nog 3 dage en dan eindelijk kunnen we dit fantatische spel kopen... Alle reviews zijn positief, dus het wordt echt wel een toppertje. :p
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    zeker nog geen filmpjes van de multieplayer bekeken?
     
  15. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    jewel hoor op deze site kun je ze downloaden, en nog maar een paar daagjes en dan ligt die in de winkel en bij mij in me handen :D
     
  16. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Mij lijkt persoonlijk 3 tege 3 veel beter als 2 tegen 2.. misschien een heel ietsiebietsie inleveren van de graphics, maar het zou me nog stuk leuker lijken..
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    vind het niet echt errug dat er maar 2vs2 is..
     
  18. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    neej dtie tegen drie gaat het hele spy gebeuren eraf en id de game niet meer goed uitgebalanceerd
     
  19. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een wijsheid...Maar dat is nog steeds 1 teveel aan beide kanten met 3 vs 3...

    accepteer het gewoon 2 vs 2 is/word beter...omdat je dan op elkaar moet inspelen om dat er 3 kamers zijn in een level die bewaakt moeten worden.
    Dus campen is niet echt een optie...*)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de rede dat er geen mogelijkheid is om meer vs meer te doen is dat dan de graphics en het geluid acheruit moeten gaan ... en daar gaat het spel helemaal om
     

Deel Deze Pagina