gelukkig heb ik de PW week al achter de rug. ik ga morgen ff kijken of hij al bij onze Eplaza in de schappen ligt. ik heb em liever een dag later dan ik er 60 euro voor moet betalen.
Ik heb hem ook gepreorded bij gcshop dus veel heb ik er ook niet aan maar ik wou het even laten weten dat hij al te koop was vandaar
Zag em toevallig liggen vanmiddag.Was het niet van plan maar kon het niet laten. Je weet toch. Maar ok. Meteen online waar de controls vies tegen vielen.Waarschijnlijk omdat ik splintercell 1 nooit gespeeld. Dus nu eerst een leveltje in de SP om te oefenen. Vanavond weer op live!
Ja, een x-box forum waar de Ps2, gamecube en PC gedoogd worden. I care, anders vraag ik het niet.. /EDIT: Deze thread gaat over Splinter Cell: Pandora Tomorrow, het online gedeelte. Er staat toch niet achter alleen x-box live ofzoiets?! Lijkt me een algemene vraag over Splinter Cell hoor. Als je het niet weet reageer dan ook niet zo nutteloos.
Allemaal heel leuk en aardig maar ik wil het weten, en graag een antwoord van iemand die het wel weet. Nogal irritant als je een serieuse vraag stelt en van die onnodige (grappige?) replies krijgt.
ik zag daarnet al iemand in me friendslist met SCT. hij was "available in Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomo, voice on" :{ hoe graag zou ik hem willen joinen
Volgens mij kan je beter een thread openen in overige consoles deze gaat weld degelijk over xbox live ... en het duurt ook nog wel een tijdje voor de ps2 versie uit komt Mijn SC: PT is verzonden (heb hem besteld bij play )
Heb je een nieuw spel doet dat live het niet! Kreeg vanavond trouwens voor dat live er uitlag bij het joinen van een game het bericht "You have a different version of the game then the server", met als gevolg dat ik niet kon joinen. Heeft iemand anders dit al gehad met SPT?
er staat toch zeker wel xbox live "ofzoiets" voor!! Xboxworld.nl Forums > Xbox Games > Xbox Live Gaming Forum > Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte.
Denk dat ik maar eens tags moet gaan toevoegen voor dit spel, Fardo zullen we een noob team vormen? Voeg me maar gerust toe mensen!!
Ik speel altijd voor kannonenvoer ( diegene die mij RS:3 hebben zien spelen, weten dat ik nog geen vliegtuig op een meter afstand kan raken), misschien gaat het in dit spel beter.