Dit spel is zonder meer het beste Live game EVER! Koop dit spel! Neem Live! Koop een XBOX! *gurgle* (zo, dat is eruit) Een kleine bloemlezing van een encounter. Merc1: " Ik ga wat mijnen plaatsen bij de bibliotheek" Merc2: " Cool, ik ga naar de Computerroom" *tijd gaat voorbij* Merc1:" Ik hoor wat; alert in de Main Office" Merc 2" OK, ik kom naar je toe" Merc1: " Ben jij dat?" Merc2" Nee...., hoezo? " Merc1" UGH..."...*THUD* Merc 2 arriveerd ter plaatse, ziet z'n partner op de grond liggen. Opeens schiet het camerazicht naar het plafond en Merc2 kan niet meer bewegen. Een vreemde stem komt door de koptelefoon naar binnen: Spy1" Hello buddy, alles goed?" *SNAP* Waarmee Spy1 de nek van Merc2 breekt. Ik baal nog steeds..
Nog een STOMME ervaring uit tot nu toe 5 uur live ervaring: 2 Mercs sluiten een Spy in (een van voren, een van achteren); de Spy spring omhoog en uit zicht. De Mercs zien dat niet, dus beginnen op elkaar te knallen...ouch.. (Om maar niet te spreken van die keer dat een Spy een Merc in een hoofdgreep had (en dus als schild gebruikte), en de andere Merc de Spy doodchoot DOOR de andere Merc heen... tsja..)
ach, man ga tog is shooters spelen.. pfff pas na 5 uur spelen kun je egt niet zeggen of dit de beste live game is hoor..
Ik heb 't spel vandaag ook binnen gekregen. Ik heb pas 1 potje online gedaan (1 tegen 1 als merc). De andere keren crashte mijn Xbox iedere keer door de inmiddels bekende bug. In ieder geval bakte ik er nog niet veel van. Ik kon de Spy echt met geen mogelijkheid vinden (hij mij wel ), en verdwaalde ook steeds in het level. Maar goed, kwestie van oefenen, en de levels en het spel leren kennen. Ik werd een paar keer flink geraakt, en geen idee waar het vandaan kwam. Ik ben trouwens zo vrij geweest om een aantal mensen uit dit topic toe te voegen aan mijn friends list, ik heb er namelijk niemand met SCT in staan.
Ik was net een Merc en heb 5x een spy van het plafond geknald 1x neergemaaid door een teamgenoot, ik kwam net uit de schaduw (aan het speuren naar spy's) en hij schrok zich de tyfus! Het level was de Warehouse btw. Maar 1 potje Live gespeeld en dan meteen maar ff de duitsers ownen Ik pakte 1 spy van achteren en zei: Who's you daddy!! voordat ik m koud maakte.. 1 woord voor dit spel: SUBLIEM!!!
Add me, tegen die tering Fransen spelen heb ik ook niet veel zin in. Ze schelden elkaar steeds maar uit voor Fag. Met zo een stom Frans accent
Dit spel levert echt de beste online momenten op die je je kunt voorstellen, zoals als Spy Merc's vanachter grabben of als Merc toekijken hoe de spies recht in je val lopen . Wel moet er snel ff een patch uikomen voor de bugs die er nog inzitten. Dingen die ze van mij nog mogen fixen: - De game-join bug fixen - De Live inlog bug fixen - De mogenlijkheid toevoegen om te zien wie er praat in de lobby. Met deze verbeteringen wordt het echt super!
thank god. ben niet de enige dus. ik heb dat probleem ook. heel vaak zegt ie dan xbox live not found. vreemde is, dat ik dat net met midtown madness ook had. Edit: Ik zie nu pas dat jij het zegt Kaliet; jij hebt wanadoo casema kabel. Zullen wel weer aan het kloten zijn daar. Rutger zal ook wel weer problemen hebben Ik ook.
Ik heb het dan nu ook eindelijk sinds vandaag, ik moet zeggen dat ik helemaal geen problemen ondervind met het searchen of andere problemen van het connecten van games. Wat ik wel merk is dat stemmen happeren van mensen, iniedergeval erg slecht klinken bijna niet verstaanbaar... Verder een top game maar echt moeilijk en erg spannend als het lekker donker is
echt supergame.... als mensen zin hebben in een potje: add Arthurius in je friend list... kan ik eindelijk eens hollands lullen!